Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:18 |
Oryginalny centralny zamek FORDA |
Autor |
Wiadomość |
macziom
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 40 Dołączył: 25 Lip 2005 Posty: 97 Skąd: północ
|
Wysłany: 1 Paź 2005, 10:14
|
|
|
Poświęciłem się i z samego rana pobiegłem do samochodu, gdzie w bagażniku przed jutrzejszą akcją leżakowały zamki.
Oto foty tajemniczej dźwigienki:
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Paź 2005, 12:18
|
|
|
jackrzec napisał/a: |
Coś niebardzo ztym montażem. Bo to do starszej fiesty chyba jest. U mnie jest cięgno w pancerzu i wciskana klamka, a nieprzycisk przy szybie.
A poza tym dokładnie mi chodziło o siłowniki do szyb, bo centralny mam |
ten centralny montuje się w fiestach mk3 jak w transicie |
|
|
|
|
piterak [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Paź 2005, 13:15
|
|
|
teraz potrzebuej porady jakiegoś pasjonata elektryki lub elektryka :lol:
to co zaznaczyłem strzałką to miejsce w które chce sie wpiąć, jest to druga strona deski bezpieczników z wolnym miejscem na centralny zamek (tak wynika z rysunków na tej pokrywce).
i jeżeli wepne sie tu gdzie zaznaczyłem strzałką włoże bezpiecznik to bedzie normalnie działało
i skąd wziąść mase do centralnego w drzwiach
i jeszcze sie zapytam czy potrzebny jest jakiś przekaźnik
czekam na odpowiedzi bo stoje z robotą.
|
|
|
|
|
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Paź 2005, 17:48
|
|
|
mase w drzwiach weź sobie z drzwi |
|
|
|
|
piterak [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Paź 2005, 19:20
|
|
|
2/3 pracy za mną,
zostało jeszcze połaczyć drzwi kieruwcy z resztą instalacji, poskładać boczki drzwiowe i cieszyć sie centralnym zamkiem.
I jeżeli ktoś załatwi sobie taki zestaw jak ja tylko klamka z linką i siłownikiem to montaż jest bardzo prosty, aczkolwiek czasochłonny,
jużdawno bym skończył gdyby nie trzeba przeciągać kabli między drzwiami a wnętrzem przez tą pi******ną rurke gumową i ciągnąc to wszystko pod kokpitem.
Jeżeli ktoś by chciał centralny zamek to piszcie do mnie, może znajde jakiś w niemczech. |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2 Paź 2005, 09:59
|
|
|
Ależ człowiek czasami jest głupi. Przecież ta dzwigienka jest prosta jak "budowa cepa"! A ja kombinowałem...
[ Dodano: Nie Paź 02, 2005 10:06 ]
Kasperaz21 napisał/a: |
ten centralny montuje się w fiestach mk3 jak w transicie |
Ciekawe czy tak samo...Jakim sposobem, skoro patrze na ten rysunek i widze że jest inaczej! Porównaj sobie zdjęcia z rysunkiem i zobaczysz ze to kompletnie co innego! |
|
|
|
|
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Paź 2005, 15:18
|
|
|
człowieczku ja nie mówie o schemacie instalacji tego centralnego z podpisem FIESTA tylko transit |
|
|
|
|
piterak [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Paź 2005, 16:40
|
|
|
centralny zamek gotowy wszystko działa jak należy.
Całkowity czas pracy ok. 5-6h
Potrzebne części:
-2 siłowniki z zamkami i klamkami - 20 euro
-10 metrów przewodu po 55gr w NOMI
-10 opasek zaciskowych z plastiku (żeby kabel nie latał luźno w drzwiach) 1,50zł
-taśma izolacyjna (cała poszła) 2zł
-rurki termokurczliwe 1,50zł
-duży zapał do pracy, bo zniechęca bardzo przeciąganie przewodów między drzwiami a wnętrzem auta.
Efekt końcowy jest zaj***sty. |
|
|
|
|
macziom
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 40 Dołączył: 25 Lip 2005 Posty: 97 Skąd: północ
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.