|
[MK6] totalny brak prądu po zwarciu |
Autor |
Wiadomość |
jedrzejb
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: L
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 24 Wrz 2011 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 Lis 2014, 23:50 [MK6] totalny brak prądu po zwarciu
|
|
|
Witam.
Dzisiaj przy pomocy kabli rozruchowych (jeden podłączony do 0) drugi to + udało mi się wywalić główny bezpiecznik. Po przekręceniu kluczyka cisza, żadnego zegarka ani nic.
Czy te bezpieczniki znajdują się z tyłu akumulatora?czy jeszcze gdzieś indziej |
Ostatnio zmieniony przez jedrzejb 19 Lis 2014, 08:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 18 Lis 2014, 00:45
|
|
|
jedrzejb napisał/a: | Czy te bezpieczniki znajdują się z tyłu akumulatora?czy jeszcze gdzieś indziej | Szukaj za schowkiem po stronie pasażera, naprawdę w dieslu są jakieś bezpieczniki za akumulatorem |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
jedrzejb
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: L
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 24 Wrz 2011 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 Lis 2014, 09:30
|
|
|
Ok znalazłem w instrukcji obsługi i dobrze myślałem.
Bezpieczniki w komorze są w TDCi pod literką C:
Komora
Opis
więc teraz muszę sprawdzić, czy oby na pewno wszystkie w komorze są sprawne potem w kabinie. I czarny scenariusz to coś się spaliło.
Dla innych siników też jest w instrukcji.
Jakaś rada gdzie szukać?
[ Dodano: Sro Lis 19, 2014 07:33 ]
Wczoraj wieczorem sprawdziłem, wszystkie bezpieczniki, był spalony F30 (IGN) i F19 (światło w kabinie). Wymieniłem komputer pokładowy. I dalej nic.
Bezpieczniki pod maską wizualnie są ok, przepuszczają prąd.
Więc obstawiam, że jeden z przekaźników mógł się spalić: R3 właśnie od IGN.
Dzisiaj na szybko sprawdzę, czy za bezpiecznikami w komorze jest napięcie 12V czy może coś się namotało. Sprawdzę jeszcze czy ten przekaźnik jest ok. A potem jeszcze czy na bezpiecznikach jest napięcie 12V.
Musze jeszcze sprawdzić czy oby na pewno jest przejście pomiędzy klemą aku a resztą masy.
[ Dodano: Czw Lis 20, 2014 07:46 ]
wczoraj zrobiłem kilka testów.
I w sumie wyszło, że na pewno jest upalony kabel (ok 10cm) pomiędzy klamrą + a skrzynką bezpieczników w komorze silnika.
Mam nadzieję,że po wymianie auto wróci do żywych.
[ Dodano: Pią Lis 21, 2014 21:23 ]
wczoraj zdiagnozowałem przyczynę. Upalił się kabel od klemów do skrzynki z bezpiecznikami pod maską. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|