Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:41 |
[MK4] Niska prędkość maksymalna - 125 km/h |
Autor |
Wiadomość |
Mirosław
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Classic
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 54 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 40 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 19 Wrz 2010, 21:06 [MK4] Niska prędkość maksymalna - 125 km/h
|
|
|
Witam,niewiem czy to odpowiedne miejsce ale spytam dlaczego fiestka niechce jechać więcej jak 125 i to z górki,pedał gazu wciśnięty na full,spalanie w trasie to 6 litrów w zakresie 60-100 km. |
_________________ żmijka |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Wrz 2010, 21:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 19 Wrz 2010, 21:12
|
|
|
Przyczyn może być wiele - np. źle ustawiony kąt wtrysku... aż po sprzęgło. Opisz czy wkręca się na obroty, jak się silnik zachowuje. Czy za Tobą nie idzie chmura dymu itp. wszystkie spostrzeżenia. |
_________________
|
|
|
|
|
Mirosław
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Classic
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 54 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 40 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 19 Wrz 2010, 22:51
|
|
|
Na postoju przy dużym dodaniu gazu idzie sporo czarnego dymu,w czasie jazdy niewidoczne,na luzie ładnie się wkręca,przekroczenie 100 na/h zajmuje dużo czasu i idzie to topornie,mam wrażenie że maluch lepiej przyspeszał,może się pospieszyłem z zakupem tego egzemplaża,przy dwóch wtryskach widoczne pocenie się pomimo nowych wężyków,oznaczenie na wtryskach Bosch France KCA 30 S44 130 bar 861069 BNB a pompę to niewiem jaką mam. |
_________________ żmijka |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19 Wrz 2010, 23:15
|
|
|
Do warsztatu na sprawdzenie wtryskiwaczy, to na początek. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 19 Wrz 2010, 23:21
|
|
|
kamil wolski napisał/a: | na początek. |
to moze cisnienie spręzania
ale jezeli kopci to moze tez problem z pompą |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Mirosław
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Classic
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 54 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 40 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 23 Paź 2010, 21:02
|
|
|
Jest poprawa pomiar sprężania wskazał tak:29,30,31,30 mechanik lekko skorygował ustawienie pompy,pali narazie dobrze,do około 120 na/h można pociągnąć na czwórce,wspomniał że można jeszcze zwiększyć dawkę paliwa to fiesta powinna być trochę żwawsza ale z tym jest trochę zabawy i narazie tak zostawiłem.Jest dobrze tylko z portfela ubyło 330zł,(pasek klinowy,spr.ciśnienia spr.,zerowanie silnika.spr.ustawienie pompy),przepłaciłem? |
_________________ żmijka |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 23 Paź 2010, 23:22
|
|
|
pasek 30zł spr cisnienia 50zł.
Zerowanie silnika :yyy: co to?
Mirosław napisał/a: | spr.ustawienie pompy) |
250zł
Chyba trochę drogo.. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Radhezz
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Radek
Wiek: 36 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 23 Skąd: OPO87**
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 17:02
|
|
|
drzeniow napisał/a: | Zerowanie silnika :yyy: co to? | Odłączył akumulator, żeby zresetować ustawienia sterownika monowtrysku*
Sorry, nie mogłem się powstrzymać od durnego komentarza
* - żart, jakby ktoś nie wiedział |
_________________ Bo Mogę Wszystko 520i 24V 150KM
----------
- Będę brał cie,
w Aucie
- Gdzie?!
- W Fieście... |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 17:52
|
|
|
zresetowac to nie z zerować.. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Mirosław
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Classic
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 54 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 40 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 18:40
|
|
|
Zerowanie to chyba ustawienie tłoka pierwszego cylindra,mechanik założył nowe podkładki zapłonowe takie miedziane do wtrysków,wtrysk sprawdził,założył przewód paliwowy przezroczysty i obejmki,niestety dzisiaj zauważyłem że 1i 3 wtrysk się poci. |
_________________ żmijka |
|
|
|
|
|