Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:37 |
[MK4] Jak wyregulować ilość paliwa wychodzącego z pompy? |
Autor |
Wiadomość |
filipd78 [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Cze 2010, 22:22 [MK4] Jak wyregulować ilość paliwa wychodzącego z pompy?
|
|
|
Witam
Mam Fiestę 1.8 d z 99r. i pompę Bosch`a.Wykopałem pokrywę immobilaizera i ukazała mi się śruba regulacji ciśnienia(ilości paliwa)wychodzącego na wtryski.Może ktoś wie czy należy ją wkręcić czy wykręcić aby zwiększyć dawkę i o ole.Robię to ponieważ samochód jest mułowaty a wszystkie inne wątki są już sprawdzone-nawet po wciśnięciu gazu "w dechę" nie ma gram czarnego dymu
Kod: | Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Cze 2010, 22:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Cze 2010, 11:09
|
|
|
Mulowaty silnik moze byc od:
-zacietego zaworu EGR
-zatkany filtr paliwa
-przestawiony kat wtrysku
-zatkany uklad wydechowy
Nie koniecznie jest to wina za malych ilosci paliwa. |
_________________
|
|
|
|
|
filipd78 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Cze 2010, 12:24
|
|
|
erg zaślepione,filtry wymienione 2x,katalizator wyrzucony a co do kąta wtrysku to w którą stronę go przestawić aby chętniej reagował na gaz? |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Cze 2010, 15:08
|
|
|
Jak nie masz za duzego pojecia to i tak nie ustawisz poprawnie tego, prawidlowo trzeba miec do tego przyzad, bardziej rozeznani robia to na sluch... najlepiej od ptk 0 dac na + kat wtrysku ale to nie jest regula dla kazdego silnika... |
_________________
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Cze 2010, 18:01
|
|
|
Fordon napisał/a: | Mulowaty silnik moze byc od:
-zacietego zaworu EGR
-zatkany filtr paliwa
-przestawiony kat wtrysku
-zatkany uklad wydechowy
Nie koniecznie jest to wina za malych ilosci paliwa. |
Kolega pisze że posprawdzał wszystko i szuka tylko info czy w prawo jest więcej paliwa czy w lewo? Wiele rzeczy ludzie kręcą "na wyczucie". Tak to można powiedzieć że booster też się ustawia na stole pobierczym a my nigdy go tam nie mieliśmy... Więc albo pomagajmy odpowiadając na pytania, albo nie. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
filipd78 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Cze 2010, 18:15
|
|
|
to jak-nikt nie wie w którą stronę dodajemy paliwa i co powoduje przyspieszenie lub opóźnienie wtrysku? |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 14 Cze 2010, 14:40
|
|
|
Dawki zwiekszasz wkrecajac srube, a kat wtrysku ustawiaj metoda prob i bledow, luzujesz 3 sruby na 13 klucz przestawiasz pompe w prawo (przyspieszasz kat wtrysku), skrecasz odpalasz i jedziesz zobaczyc czy jest dobrze czy tez nie...
Jesli nie to ta sama historia i do tylu ja cofnij.
kamil wolski, Napisalem wyzej ze:
Fordon napisał/a: | najlepiej od ptk 0 dac na + kat wtrysku ale to nie jest regula dla kazdego silnika... |
|
_________________
|
|
|
|
|
filipd78 [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Cze 2010, 22:24
|
|
|
dzięki za podopowiedź.Po zwiększeniu dawki autko chętniej reaguje na gaz i nadal nie dymi |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.