Wszystko o 1,6 CVH - gorąca prośba |
Autor |
Wiadomość |
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 3 Kwi 2008, 00:38 Wszystko o 1,6 CVH - gorąca prośba
|
|
|
Ziomki
Potrzebuje informacji, materiałów, zdjęć, skanów itd o silniku 1,6 CVH EFI
Chce sie przyjrzeć bliżej tej jednostce.
potrzebuje takich rzeczy jak : zalecany rodzaj oleju, schemat instalacji elektrycznej, momenty dokręcania poszczególnych śrub, etapy montażu i demontażu, rysunki i schematy, ewentualne możliwości poprawy fabryki, oznaczenia elementów itd
Jednym słowem proszę o wszystko co macie
w szczególności zależy mi na info o wersji 110KM (głównie elektryka)
wszystkie materiały przesyłajcie proszę na maila: fiestomaniak@op.pl
dzięki z góry i proszę o odzew
pozdrawiam |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 3 Kwi 2008, 00:44
|
|
|
Najwięcej w tej chwili jest w rękach Pumy
Co prawda po angielsku ale kompendium wiedzy niezłe.
Mówię o tym czymś:
|
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Kwi 2008, 07:15
|
|
|
tak mam tą ksiązke choc ona głównie traktuje o wersjach z gaźnikiem i MFI co nie zmienai faktu że jest bardzo przyjemna, co wiecej jestem w trakcie skanowania ale idzie to dosć powoli.
Danio napisz mi PW lub gg (tylko tak po 16) co ci trzeba - z czym masz problem a podziele sie wiedzą |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 3 Kwi 2008, 10:59
|
|
|
Jak chcesz coś sprawdzić "w naturze" to wiesz gdzie się zgłosić |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Cze 2008, 22:43
|
|
|
stafcio napisał/a: | btw, puma, zeskanowales ta ksiazke? |
Prezes ma skan |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Cze 2008, 16:35
|
|
|
stafcio napisał/a: | :ok:
a tą drugą, o modyfikacjach fiest? |
jeszcze |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 6 Lip 2008, 23:47
|
|
|
Wspomniana i pokazana powyżej kniga o CVH pomału zaczyna się pojawiać w download dla Klubowiczów.
Pierwsze rozdziały już są
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 7 Lip 2008, 18:25
|
|
|
juz ostrzę ząbki...co prawda na chwile obecną mam cvh powyżej uszu ale jużmi przechodzi i bedziemy modzić |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 16:59
|
|
|
)ja tylko dodam jako ciekawostke... Ze byla 16 zaworowa wersja CVH , bardzo bardzo krotka powstala w zasadzie na potrzeby motorsportu, a wybudowal ja niemiecki oddzial Forda- Ford Motorsport w Saarlouis w 1984 roku... Moc seryjna oscylowala w granicach 135km, w A grupowym Escorcie dochodzila do 200-230km... Ogolnie rzecz biorac cos takiego robil niejaki Dr Schrick Gmbh dla Forda... Sa zdjecia, sa jezdzace egzemplarze Rs1600i, a byla to alternatywa dla RSTurbo... (heh nie chce mi sie ladowac zdjec jak na razie ) |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 17:20
|
|
|
16 zaworowe CVH to popularne rs2000 także |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 18:19
|
|
|
Jednak musze wrzucic zdjecia:P |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 18:20
|
|
|
no dawaj bo sam jestem ciekaw |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 18:33
|
|
|
Ogólnie to auto robi wrażenie... |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 18:40
|
|
|
hmmmm ciekawa opcja ale pewnei nei osiągalna |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 18:56
|
|
|
jak się da zvh z czapką cvh to i z czapką zeteca by się pewnie dało chociaż to bez sensu lpeij dmuchac 16v bo szybciej poleci i mniej strat na starcie
[ Dodano: Wto Lip 15, 2008 18:58 ]
ale an tym pierwszym zdjęciu bardzo dziwi mnie kąt pochylenia wydechowej połówki głowicy :yyy: |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 18:59
|
|
|
wsumie 1,6 cvh z głowicą od 1,8 130KM hmmmmm |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 19:02
|
|
|
ale mnie wydaje sie ze chyba lepiej dmuchać już całe 1.8 16v niż wydumkę z dołem od 8v ? co ten dół ma a czego zetec nie ma ? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 19:09
|
|
|
ja nie mówie o dmuchaniu tylko mówie o N/A, a nawet jesli dmuchać to zawsze głwoica 16v jest lepsza od 8v. choc to zupełnie nie racjonalne pod kątem Turbo bo juzlepiej ZT |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|