Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006, 11:07 |
Układ hamulcowy : ręczny regulacja |
Autor |
Wiadomość |
osimek1
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Wrz 2005, 14:39 Układ hamulcowy : ręczny regulacja
|
|
|
kto mi wytlumaczy jak mam podciagnac reczny w fiescie mk3?? |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 4 Kwi 2009, 22:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
WRiTTeR
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37 Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 38 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 10 Wrz 2005, 16:10 Re: jak podciagnac reczny??
|
|
|
osimek1 napisał/a: | kto mi wytlumaczy jak mam podciagnac reczny w fiescie mk3?? |
witam
spuszczasz wajche od recznego, kladziesz sie pod samochod i masz tam na rurą wydechową takie jakby U w ktorym jest linka od recznego, z jednej strony bedą dwie duz eplastikowe nakretki, nimi podciągasz linke - tzn jedną naciągasz a druga kantrujesz zeby sie trzymało
i t tyle
wtedy sprawdzasz efekty
jesli mizerne to sprawdz czy masz przy szczękach (nalezy sciagnać beben) samoregulatorki naciagu linki czy takie do recznej regulacji, albo poprostu sprawdz stan szczęk hamulcowych, jelsi mało lub brak na nich okładzin - wymien - to napewno pomoże! |
_________________ -=FrAkCjA BYDGOSZCZ=-
Kurde ta Emilka mi wszystkie wyrazy pozabierała!
Kiedyś MK3 1992 1.4i 71 kM; Obecnie:
VW GIII 1992 1,9 GTD 75 kM;
VW T4 1999 2,5 TDi 102 kM;
Octavia L&K 2001 1,8 20V Turbo 160 kM; |
|
|
|
|
osimek1
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Wrz 2005, 13:24
|
|
|
dzieki za pomoc
zaraz pokombinuje z tym, juz wczesniej probwalem ale jakos nie wiedzialem jak. |
|
|
|
|
oley
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Turbo
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 24 Sie 2005 Posty: 59 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 5 Paź 2005, 18:57
|
|
|
A czy ktos mi powie czy mozna podciagnac reczny niesciagajac blach aluminiowych ktore sa miedzy tlumikiem i podloga ?? Ja juz kombinowalem i jedyne co wykombinowalem to to ze jak dodaje gazu to ktoras blacha zaczyna chalasowac :( ale recznego i tak niepodciagnolem. Znalazlem takie dwa plastikowe ustrojstwa i chyba to jest to ale wydaje mi sie ze bez sciagniecia blach nic niezrobie. |
_________________ Tylko zdolność hamowania daje ci prawo do prędkości!! |
|
|
|
|
WRiTTeR
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37 Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 38 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 5 Paź 2005, 19:29
|
|
|
ja tam blach nei mam, mialem w 1.4 ale w dieslu nie ma. i o ile pamietam to musisz to ustrojstwo wyciagnać zeby podciagnac hamulec. albo chocia jakos poodginac zeby reke wlozyc. pozdro |
_________________ -=FrAkCjA BYDGOSZCZ=-
Kurde ta Emilka mi wszystkie wyrazy pozabierała!
Kiedyś MK3 1992 1.4i 71 kM; Obecnie:
VW GIII 1992 1,9 GTD 75 kM;
VW T4 1999 2,5 TDi 102 kM;
Octavia L&K 2001 1,8 20V Turbo 160 kM; |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 6 Paź 2005, 14:51
|
|
|
niesciagajac blach aluminiowych nie da rady tego zrobic, reczny w tym aucie jest do d....., mozesz ew odkrecic czesc blachy i a wygiac (to jest aluminium) i potem znow dogiac. z recznym w wakacja bawilem sie z dobre 2 tyg i dupa... na 1 kole dobrze trzyma a na drugim kijowo naab car |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 6 Paź 2005, 19:46
|
|
|
odyniec napisał/a: | niesciagajac blach aluminiowych nie da rady tego zrobic, reczny w tym aucie jest do d....., mozesz ew odkrecic czesc blachy i a wygiac (to jest aluminium) i potem znow dogiac. z recznym w wakacja bawilem sie z dobre 2 tyg i dupa... na 1 kole dobrze trzyma a na drugim kijowo naab car |
proste - nie ma dobrych samoregulatorów nie ma ręcznego |
_________________
|
|
|
|
|
digital [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Paź 2005, 19:57
|
|
|
co do recznego to kolega napisal wyzej ze jest "do d..."
w/g mnie jest wlasnie dobry, w innych samochodach przy zaciaganiu recznego podczas jazdy [a raczej zabawy ] mamy efekt "przysiadu", jaki wykonuje tył samochodu a dopiero pozniej kola zatrzymuja sie... w fiescie mam tak, ze nie ma tego efektu - do zabaw na placach, piachu itd - to chyba lepsze rozwiązanie - pewniej sie prowadzi i jest bardziej obliczalny |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 9 Paź 2005, 20:30
|
|
|
Łokmen napisał/a: | odyniec napisał/a: | niesciagajac blach aluminiowych nie da rady tego zrobic, reczny w tym aucie jest do d....., mozesz ew odkrecic czesc blachy i a wygiac (to jest aluminium) i potem znow dogiac. z recznym w wakacja bawilem sie z dobre 2 tyg i dupa... na 1 kole dobrze trzyma a na drugim kijowo naab car |
proste - nie ma dobrych samoregulatorów nie ma ręcznego |
no włsnie mi juz drugi komplet i to na samoregulatorach poszedl(mało co bym brame przez to zaliczyl) |
|
|
|
|
|