Przesunięty przez: Puff 8 Sie 2014, 22:35 |
Czy z Fiesty da się wyciągnąć 300KM? |
Autor |
Wiadomość |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Sie 2014, 20:28
|
|
|
moc mocą, trzeba to przenieść sensownie na asflat, slick, skrzynia i zawieszenia |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 14 Sie 2014, 21:16
|
|
|
tylko, że taktoja, umilkłą wy się podniecacie ha ha ha
poza tym autor ani słowa o kasie nie wspomniał, a pewnie co najwyżej tuning - wydechem zrobi |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 14 Sie 2014, 21:28
|
|
|
Daras84 napisał/a: | Mafios napisał/a: | Jak dla mnie moc powyzej 170 koni we Fiescie MK3 to przerost formy ponad trescią. |
a niby czemu? |
"bo nie umiem jej ogarnąć" |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 15 Sie 2014, 00:12
|
|
|
Freeman, dobrze gadasz, jakieś 1000KM jako punkt docelowy można postawić. Z gofrów jakoś tyle wyciągają |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
taktoja
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 01 Sie 2014 Posty: 3 Skąd: Dąbie
|
Wysłany: 15 Sie 2014, 13:52
|
|
|
Nie wiem o co wam teraz chodzi. Zapytałem tylko czy jest samochód na forum który ma 300km i o nic więcej mi nie chodziło. Nie zamierzam też budować żadnego takiego samochodu. |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 15 Sie 2014, 21:25
|
|
|
A o napęd 4x4 też tak tylko pytasz? Przejrzyj sobie nasze auta i projekty to się dowiesz |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
taktoja
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 01 Sie 2014 Posty: 3 Skąd: Dąbie
|
Wysłany: 16 Sie 2014, 15:58
|
|
|
dobra, sory że zapytałem... |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16 Sie 2014, 16:16
|
|
|
padłem
taktoja, wielu tu było takich, co wkraczali z takimi tekstami, bo sami chcieli budować 1.1 turbo pińcet kuni Stąd taka "standardowa" reakcja |
|
|
|
|
taktoja
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 01 Sie 2014 Posty: 3 Skąd: Dąbie
|
Wysłany: 16 Sie 2014, 16:24
|
|
|
1.1 turbo? szał pał |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16 Sie 2014, 16:35
|
|
|
no dokładnie Gdzie chyba jedna osoba zaturbiła 1.3 i podobno nawet dojechało to do monopola po piwo - ale jakichś filmów z jazdy to nie kojarze. |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 16 Sie 2014, 20:25
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=FUcDJkNv-eA
Co prawda mk4, ale też 1.3 turbo
Fiesta 1.1 czy 1.3 turbo, pikuś ja widziałem jak koleś montował turbo do cieniasa 700 |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
Iwan
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30 Wrz 2014, 23:41
|
|
|
300 KM w FWD i co dalej?
szpera czy zaspawany dyfer? a może 4x4? bo jeśli ani jedno ani drugie, to sztuka dla sztuki |
_________________ Lubię dłubac przy aucie, rowerze. Czasem mogę coś pomóc.
Wyprzedaję cześci do Wołgi 24. Pozostałości po aucie. Jak coś potrzeba proszę pytać. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Wrz 2014, 23:48
|
|
|
"pedał gazu nie jest przełącznikiem zerojedynkowym" - Qzyn ;-) |
|
|
|
|
Iwan
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30 Wrz 2014, 23:56
|
|
|
vegetagt, no tak, ale jak ktoś nie robi tych 300 KM tylko dla poprawy własnego ego i pochwalenia się na forum, to czasem będzie chciał gdzieś "pocisnąć". Pewno że na 4 czy 5 biegu to już nie będzie się ślizgał, ale na 1-2 biegach może nie być większej różnicy czy auto ma 150 czy 300 KM bo najzwyczajniej nie uda się przenieść momentu obrotowego na "asfalt".
No i pewno trzeba umieć mocno trzymać kierownicę jak się ma tyle kucy na przedniej ośce.
Ja mam rodzinowóz w postaci volvo 940. Stety-niestety z dieslem, ale pomijając, to auto jak opuściło fabrykę w 1995r. miało 122 KM, ile ma teraz nie wiem. Napęd tylny, blokada mostu 100% (ALD) i na mokrym przy mocniejszym starcie łatwo o uślizg i zapięcie blokady.
O wiele łatwiej w takich samych warunkach zerwać przyczepność przednich kół w fabrycznej fieście 1,25 75 KM którą mam okazję jeździć od jakiegoś czasu. Jakby to miało 300 KM, to albo tych koni nie używać, albo faktycznie bardzo ćwiczyć wyczucie w operowaniu gazem i sprzęgłem. |
_________________ Lubię dłubac przy aucie, rowerze. Czasem mogę coś pomóc.
Wyprzedaję cześci do Wołgi 24. Pozostałości po aucie. Jak coś potrzeba proszę pytać. |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 1 Paź 2014, 09:40
|
|
|
Przy 300 koniach się z definicji daje szperę i kapcie 225-245, żeby trakcja jakaś była. Patrz Focus ST/RS. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 1 Paź 2014, 10:27
|
|
|
nie wiem. Tiko też pali kapcia do 50-60, a na mokrym to juz w ogole jest kosmos. Natomiast powyżej 80km/h jest żenada ;-)
Jakaś marka ograniczała boost na pierwszych biegach, wlasnie po to, by nie gubic trakcji. Ecumastery chyba tez taka funkcje maja. |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 1 Paź 2014, 10:55
|
|
|
Mazda w swojej "trójce" MPS. Max moment na silniku dostępny dopiero od 4. biegu |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
|