Przesunięty przez: szynszyl 5 Lip 2012, 19:36 |
[MK3] muli/brak mocy na lpg |
Autor |
Wiadomość |
czenka
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 21 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 7 Wrz 2012, 15:00
|
|
|
diablusia, diablusia napisał/a: | A tak inna para kaloszy da radę samemu podciągnąć linkę ręcznego? | Z kanału lub podnośnika - tak. |
_________________ myśleć...jak to łatwo powiedzieć? |
|
|
|
|
diablusia
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 7 Wrz 2012, 20:25
|
|
|
Mam dostęp do kanału... takiego "podjazdu" czyli że wjeżdzam całym autem że maskę mam na wysokości około pół metra może trochę wyżej taki podjazd.... a jakaś instrukcja:)?
a co do gazu podobno miałam jeszcze bardzo mało płynu jakiegos tam... w czymś nie pamiętam.. dokładnie jakiego i w czym:)? |
|
|
|
|
czenka
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 21 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 7 Wrz 2012, 21:21
|
|
|
diablusia:W sprawie hamulca ręcznego - dobra wizyta u "swojego" mechanika, bo mogą być zjechane do cna szczęki, co podlega wymianie na nowe. Odnośnie braku "płynu jakiegoś tam": zapewne mowa o płynie, który widzimy po podniesieniu maski w lewym rogu w zbiorniczku wyrównawczym przy podszybiu i wypełnia on układ chłodzenia silnika a także ogrzewa reduktor, aby ciekły propan-butan mógł stać się lotny i nadający się do spalania. Nie szronił się reduktor? |
_________________ myśleć...jak to łatwo powiedzieć? |
|
|
|
|
diablusia
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 9 Wrz 2012, 14:07
|
|
|
Nie na pewno nie chodziło o płyn w chłodnicy:) - bo chyba go masz na myśli.. chodziło o jakiś płyn gdzieś w instalacji gazowej.. mówił mi ale jakoś... mi wyleciało z głowy:( |
|
|
|
|
czenka
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 21 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 9 Wrz 2012, 16:40
|
|
|
diablusia: w instalacji gazowej płynem może być LPG, gdy dociera ze zbiornika do reuktora/parownika; w tymże musi być ciecz z układu chłodzenia aby reduktor był ogrzany i mógł "wytwarzać" fazę lotną LPG, która jest spalana z powietrzem w komorze spalania, która jest w głowicy nad denkiem tłoka od iskry ze świecy zapłonowej...Innych płynów w instalacji gazowej nie ma prawa być. |
_________________ myśleć...jak to łatwo powiedzieć? |
|
|
|
|
Genedy
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 38 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 1 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: 10 Wrz 2012, 10:18
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów! Jestem tutaj całkiem nowy i z góry zaznaczę, że Fiesty od kilku miesięcy nie mam.
Diablusia
Miałem z Fiestą podobny problem, tzn na gazie generalnie cały czas lekko muliła (było to zwłaszcza odczuwalne w porównaniu z jazdą na benzynie), silnik gasł podczas dojeżdżania do skrzyżowania (jak wrzucałem na luz i hamowałem), zdarzało się, że nagle tracił moc (nie gasł, ale nie reagował na pedał gazu) i do tego na gazie były problemy z uruchamianiem silnika (w instrukcji od instalacji było napisane, że podczas krótkich postojów można wyłączać silnik na gazie i zapalać również na gazie). Powód był dosyć prozaiczny - parownik. Mam nadzieję, że Twoja Fiesta już nie będzie sprawiać problemów po wymianie tylu rzeczy i konsultacjach z tyloma mechanikami ale gdyby problemy się powtórzyły to zainteresuj się właśnie parownikiem. Tutaj nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły i jakie są warunki pogodowe.
Pozdrawiam |
_________________ Nieważne jakie auto, ważne jaki kierowca |
|
|
|
|
diablusia
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Wrz 2012, 17:51
|
|
|
Czenka:
No na pewno nie chodziło o płyn chłodniczy:) - po pierwsze to bym zapamiętała, po drugie płyn w chłodnicy mam i miałam na pewno na max.
Genedy:
W sumie to obstawiałam że coś parownik jest rozpier...dzielony, ale... odpukać PÓKI CO jeżdżę, i ... nie zamula...oby minęło...bo było to nieco UCIĄŻLIWE! |
|
|
|
|
czenka
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 21 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10 Wrz 2012, 17:59
|
|
|
diablusia, diablusia napisał/a: | No na pewno nie chodziło o płyn chłodniczy:) | Moze Pan użył nazwy tego płynu, np. Borygo...? Przy okazji go zapytaj, o jakim płynie w instalacji rzucił "od niechcenia". |
_________________ myśleć...jak to łatwo powiedzieć? |
|
|
|
|
diablusia
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28 Wrz 2012, 16:09
|
|
|
Nie płyn borygo na pewno nie;)
ale tak czy siak PROBLEM POWRÓCIŁ:( |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 29 Wrz 2012, 11:27
|
|
|
wymien parownik. |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
diablusia
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29 Wrz 2012, 14:06
|
|
|
Gazwonik do ktorego jeżdżę wyklucza parownik - bo twierdzi że jeśli byłby to parownik non stop by nie działało a nie że raz tak raz tak że parownik sie sam nie naprawia mówił że "może" krokowy od gazu... znajomy mówił jeszcze coś o cewkach |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 29 Wrz 2012, 14:48
|
|
|
mi we fieste jak miałem sekwencje raz sie załanczał gaz poczym robiło buuu i gasło auto. przełanczałem na bp git na lpg słychac było ze zawór cyknoł i auti gasło.. reduktor raz puszczał gaz raz nie. regulowałem sisnienie bo na pełnej butli rozłanczało(jest czujnik który nie wykryje cisnienia auto gasnie) nikt w miescie z 7 gaziazy nie potrafił ogarnąc. new reduktor i gicior |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
diablusia
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Paź 2012, 20:17
|
|
|
Po dzisiejszej wizycie u gazownika fiestka jeździ bez zarzutu wymienił mi "krokowy" od gazu... |
|
|
|
|
|