1.4 cvh+zetec top |
Autor |
Wiadomość |
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 20:26 1.4 cvh+zetec top
|
|
|
jesli mozliwa jest hybryda zwana na wyspach zvh czyli dol zeteca i czapka cvh to odwrotnie tez sie da??
czy na bloczek np 1.4 da rade postawic czapke z ziutka?? osprzet ziutkowski lacznie z kompem itd??
na pytanie po co-zeby bylo... mocne 1.4 |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 20:47 Re: 1.4 cvh+zetec top
|
|
|
Ad@mus napisał/a: |
na pytanie po co-zeby bylo... mocne 1.4 |
a jak mocne ? ( wiem , że widziałeś tematy o CVH budowanych w OBR i mających około 100 KM więc w ile celujesz ? ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 20:55
|
|
|
Żówiku, raczej traktuje narazie te info jako teoria
moc w jaka celowac mozna by bylo to 90-110ps
wiem ze 1.4+fanty z xr dawaly jakies 100ps, ale to cvh, ciekawi mnie jak by latalo 1.4 16v |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 21:00
|
|
|
1,4 cvh z górą 1,6 cvh (gaźnik) na osprzęcie i kompie z 1,3 jako tako |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 22:45
|
|
|
Marek kiedyś z tego co pamiętam przeliczał itp taką konstrukcję, ale to on sie musi wypowiedzieć |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 23:06
|
|
|
ja przymierzałem głowice z zeteca do 1.6 cvh i o ile pasują otwory na śruby to koła zębate paska rozrzadu już w jednej płaszczyźnie nie są |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 2 Cze 2011, 15:13
|
|
|
Ad@mus napisał/a: | Żówiku, raczej traktuje narazie te info jako teoria
moc w jaka celowac mozna by bylo to 90-110ps
wiem ze 1.4+fanty z xr dawaly jakies 100ps, ale to cvh, ciekawi mnie jak by latalo 1.4 16v |
Ale z tego co pamiętam , to ford robił 1.4 16fał i to nawet chyba w mk4 wypuszczali .
poza tym 1.4 i 90 - 110 KM - jak gdziekolwiek poza FKP powiesz , że jest mocne to delikatnie mówiąc możesz się spotkać z wybuchami niepohamowanej euforii ( z puszczaniem zwieraczy włącznie )
Przemyśl to - zbudujesz silnik , który ( znając Ciebie ) będzie chodził poświęcając temu czas i kasę , w momencie , gdy równolegle ford wypuścił już takowy ( 1.4 16 v ) albo osiągnięcie podobnych mocy jest dostępne od zaraz , niskobudżetowe i z przetartą ścieżką ( 1.4 CVH na gratach z ikserki ) .
Moc o której mówisz Chodna Civic ma z 1.4 po przebiegu 200 tyś km a Ty chcesz konstruować nowy silnik ?
Po co ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 3 Cze 2011, 07:52
|
|
|
No tak, ale pierwszy 1,4 16V to Zetec-S z fiesty mk4 (i wyżej). Rzeźby w ch..j, bo ma nawet wydech z drugiej strony.... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 3 Cze 2011, 09:37
|
|
|
wydech to nie problem w porównaniu z elektryką |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 3 Cze 2011, 09:56
|
|
|
Ależ panowie fabryczny fordowski 1,4 16V ma seryjnie 90KM - wiec po co takie rzeźbienie w gównie - jak to przerost formy nad treścią, żeby jeszcze celował w 120-130Km to możnaby sie pobawić, a tak to te 90-100 KM to żadna rewelka |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 3 Cze 2011, 10:56
|
|
|
własnie, lepiej taniej i mniej awaryjnie, wsadzic wiekszy silnik |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 6 Cze 2011, 15:55
|
|
|
Odpowiadajac na pytanie z tematu: Nie da sie, spr na przykladzie 1.6 cvh ale z 1.4 bedzie pewnie to samo. Zawory zapieraja sie o tloki. |
_________________
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 7 Cze 2011, 22:26
|
|
|
ale tłoki wersji gaźnikowej czy wtryskowej? bo coś pamiętam że były inne |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 7 Cze 2011, 22:28
|
|
|
ale w zetecu mas tłoki płaskie a czy to CVH gaźnik czy wtrysk nie masz płaskich tłoków (ja sienie spotkałem) no chyba ze RSturbo |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 7 Cze 2011, 22:33
|
|
|
gaznikowe i wtryskowe maja wypukłe denka
wtryskowe mają takie hmmm garby z podcieciami na zawory
a zetec ma płaskie
RST chyba tez nie wiem dokładnie gdzies było porównanie chyba w mechanice |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 7 Cze 2011, 22:34
|
|
|
cala zabawa polega na tym ze jest 1.4 na wielopunkcie, i zeby zostawic lapy itd a zbudowac 16v na gorze
takie weekendowe rozwazania mialem, no i myslalem ze jak ZVH chodzi to moze odwrotna konwersja tez pojedzie
taaaaaka se luzna gadanina |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Cze 2011, 23:04
|
|
|
to składaj i próbuj |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Cze 2011, 23:13
|
|
|
tam jest jakiś problem natury technicznej, nie pamiętam czy nie głównie w układzie rozrządu. Generalnie nie ma to sensu.
a tak na marginesie, 1,4 16v w mk4/5 jak i w Pumie 1,4 to silnik yamahy więc to zupelnie inna konstrukcja. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 8 Cze 2011, 00:57
|
|
|
Wolal bym 1.4 z focusa, pumy, fiesty niz takie cos co bylo by skrzyzowaniem K...y z oslem... zero pomyslunku w tym wypadku... jak chcesz maly silnik i spora moc to 1.25... i na tym zabawa sie konczy... |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 8 Cze 2011, 12:28
|
|
|
Jeśli bardzo Ci zależy na CVH 16V to szukaj takiego kitu, bodajże Schrick robił
|
_________________
|
|
|
|
|
|