|
Zabezpieczenie gwintów, układ hamulcowy tylnej osi |
Autor |
Wiadomość |
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 8 Maj 2011, 11:25
|
|
|
no ja mówię, że odpowietrznik się da spawać migiem bo tak z Rkalitką odkręcaliśmy ukręcone odpowietrzniki od hebli z Essiego - przyspawaliśmy nakrętkę i heja... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 8 Maj 2011, 13:31
|
|
|
szynszyl napisał/a: | istnieje także inna korozja niż progi Twojego Opla |
szynszyl, ale tu już zagłębiasz się w metaloznastwo - w samochodzie właściwie występuje tylko korozja przez utlenianie (chemiczna bądź bodajże elektrochemiczna), czasem bierzesz pod uwagę korozję zmęczeniową, ale główne skrzypce gra utlenianie. |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 8 Maj 2011, 13:45
|
|
|
tak odpowietrzniki da się spawać tak odkrecałem odpowietrzniki w moich zaciskach z xr przyspawałem nakretkę i heja |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|