Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 3 Lut 2011, 22:16 |
[MK5] czarnulka by dark86ford |
Autor |
Wiadomość |
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 15 Sie 2010, 21:46
|
|
|
Oł, to daje teoretycznie przyrost mocy na poziomie 10%... fiu fiu... |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 15 Sie 2010, 21:49
|
|
|
Od mierzenia przyrostow jest hamownia... tu raczej chodzi o to ze 1 oraz 2 bieg mozna spokojnie zakrecic do 6800rpm, kolejne skutecznie do 6k rpm bo dalej slabnie juz ten silniczek. |
_________________
|
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 15 Sie 2010, 22:31
|
|
|
Fordon napisał/a: | Od mierzenia przyrostow jest hamownia... |
Dlatego piszę "teoretycznie" - tyle wynika z czystej matematyki, przy założeniu, że krzywa momentu po przekroczeniu 6krpm nie leci "na pysk" |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 15 Sie 2010, 22:36
|
|
|
hmmm.. szczerze... żadna rewelka moja jakoś nie miała na serii oporów do kręcenia się do 6,8k, powyżej 5,5k nie ma już przyrostu mocy nawet po moich modyfikacjach. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 15 Sie 2010, 22:46
|
|
|
może seryjny filtr był tak zapchany że nie chciał wyżej kręcić bo sam dolot do daje tyle co nic |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
dark86ford
Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 37 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 760 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 16 Sie 2010, 09:21
|
|
|
arecki napisał/a: | seryjny filtr był tak zapchany że nie chciał wyżej kręcić | hehe w sumie był bo miał koło 14tys km przejechane
arecki napisał/a: | sam dolot do daje tyle co nic | a co do tego to moze sie wypowiedziec Fordon, bo on o tych dolotach wie spoooro
[ Dodano: Pią Sie 20, 2010 14:23 ]
już po założeniu dolotu... |
_________________ 2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Sie 2010, 23:47
|
|
|
Troche kwasa + dobry spawacz + troche obliczen i jest...
Dalej to juz wiesz co cie czeka |
_________________
|
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 22 Sie 2010, 00:20
|
|
|
Fordon napisał/a: | Dalej to juz wiesz co cie czeka |
4-2-1 i wydech żeby to jajca miało |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
dark86ford
Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 37 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 760 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 22 Sie 2010, 13:27
|
|
|
arecki napisał/a: | 4-2-1 i wydech żeby to jajca miało |
jak juz Fordon sie za to zabierze to bedzie jajca mialo napewno, a co do zmian to przed wydechem to nieco jeszcze pare rzeczy jest do zrobienia |
_________________ 2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
|
|
|
|
|
piecuO
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Radek
Wiek: 38 Dołączył: 31 Paź 2009 Posty: 103 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Paź 2010, 21:27
|
|
|
kilka sekund i nie było by co zbierać ale nie ma to jak szybka kontra i wysoki krawężnik |
_________________ Profesjonalne wyposażenie warsztatu!!
Potrzebujesz czegoś...pisz!!
http://www.fiestaklubpols...ic.php?p=505616 |
|
|
|
|
sudoMK4
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Adrian
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 282 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
dark86ford
Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 37 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 760 Skąd: bydgoszcz
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 09:52
|
|
|
To po co pisać o tym na forum? |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
dark86ford
Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 37 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 760 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 12:24
|
|
|
kamil wolski, nie ja zaczalem temat, ale ja go koncze, nie ma o czym mowic i tyle |
_________________ 2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
|
|
|
|
|
piecuO
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Radek
Wiek: 38 Dołączył: 31 Paź 2009 Posty: 103 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 12:58
|
|
|
Darek wykazał się poprostu niebywałym refleksem i tyle!! reszta pozostanie naszą słodka tajemnica |
_________________ Profesjonalne wyposażenie warsztatu!!
Potrzebujesz czegoś...pisz!!
http://www.fiestaklubpols...ic.php?p=505616 |
|
|
|
|
Ziomek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 67 Skąd: okolice Mielca
|
Wysłany: 13 Paź 2010, 16:12
|
|
|
Takie małe pytanie do autora odnośnie tego ślicznego dolotu (nie wiem czy byłeś na hamowni ale). Widać że dolot krótszy więc dół się chyba polepszył i fiesta ciągnie lepiej od dołu tak? Osobiście wizualnie mi się nie podoba pomysł z ściąganiem pokrywy oryginalnego filtra bo wygląda ładnie ale wizja takiego chromu pod maską i stożka na końcu wygląda obiecująco, kwestia osiągów i ceny jaką musiałeś wyłożyć na sam dolot ( rura + stożek + złączka), zakładam że przepustnica jest oryginalna |
_________________ Był 126p,
CC,
Fiesta,
Mondeo,
jest CCCO 80 w klekocie i A6 z BiT i LPG |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 13 Paź 2010, 18:30
|
|
|
Ziomek napisał/a: | Widać że dolot krótszy więc dół się chyba polepszył i fiesta ciągnie lepiej od dołu tak? |
a to czasem nie odwrotnie działa dłuższy dolot = lepszy dół. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Ziomek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 67 Skąd: okolice Mielca
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 15:56
|
|
|
Marcin napisał/a: | Ziomek napisał/a: | Widać że dolot krótszy więc dół się chyba polepszył i fiesta ciągnie lepiej od dołu tak? |
a to czasem nie odwrotnie działa dłuższy dolot = lepszy dół. |
Ile osób tyle opinii:P |
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 16:45
|
|
|
Marcin napisał/a: | a to czasem nie odwrotnie działa dłuższy dolot = lepszy dół. |
dokładnie... ważna też jest średnica rury... |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
|