Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:45 |
206 xs - dzielny nastepca xrki |
Autor |
Wiadomość |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 21 Sty 2010, 10:28
|
|
|
Rasta jak zwykle profi robota squadak widzę że moja jazda testowa przybliża się z każdym dniem |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 23:41
|
|
|
na zywo decha wyglada jeszcze lepiej niz na fotkach ciekawe jak to sie bedzie brudzic |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 20 Kwi 2010, 15:14
|
|
|
Coś prace ostatnio utknęły bo nie widziałem ostatnio na żywo postępów
PS. Zdarza mi się ostatnio spacerować z młodym koło twojego garażu więc zaglądam, jak brama jest otwarta.
PS1. napisz mi na PW swój nr. tel. albo wyślij mi esa, bo mi kontakt zjadło po zmianie telefonu to się zapowiem następnym razem przed wizytą. |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 23:29
|
|
|
slabo patrzysz wiosna przyszla to i prace ida do przodu, ale auto wtaczam na wieczor do srodka
znajde chwile to powrzucam fotki, a tak na zachete:
wnetrze jest juz pomalowane i skladamy powoli, obecnie jestem w trakcie montazu i przerobek wiazki el. |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 23:35
|
|
|
squadak, ale te rury z przodu, CZARNO widzę... Czemu nie białe? |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 00:03
|
|
|
po to żeby nie kontrastowały za bardzo, zmniejszając widoczność i rozpraszając kierowcę a czarny zwłaszcza w macie jest najbardziej neutralny.
Tak się najczęściej maluje klatkę. |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 00:54
|
|
|
Aaaa, to już wszystko jasne |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 09:09
|
|
|
squadak napisał/a: | slabo patrzysz | boś bramę ostatnio zamykał i się nie odzywał to nie widziałem nowych postępów Ale teraz widzę że się dzieje Wiem że się powtarzam ale jazdy testowej nie odpuszczę |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 20:48
|
|
|
bramy to sie ostatnio dopiero dorobilismy, wiec jak jest to zamykamy
a o jazde testowa sie nie martw - bedzie
i pytanie przy okazji - czy ktos wie gdzie w krk najlepiej i najtaniej wybrac sie na hamownie? chce wrzucic jeszcze seryjny silnik przed zmianami zeby sprawdzic na ile trzyma serie
aha - fotki z prac
spawanie koncowych pitol:
mocowania pasow kroczowych
mocowania pasa kola zapasowego - kolo bedzie oczywisce w srodku, nie od spodu
mocowania plyty pod bak, a wlasciwie wzmocnienia podlogi z blachy 2mm
zaspawana, wydlubana wczesniej dziura w progu w miejscu dospawywania wymienianego kiedys tylnego blotnika
malowanie i uzupelnianie zabezpieczenia podwozia
malowanie wnetrza
przygotowanie
podklad
czarne matowe slupki przednie - kazdy inny kolor odbijalby sie od szyby
a w tle zalapal sie moj brat
gotowe pomalowanie wnetrze
bebeszenie wiazki ze zbednych klabli od radia, airbagow itp
przymiarki wiazki
zapinki tylnej klapy
i ostatnie najswiezsze z dzis - zamontowana deska z nagrzewnica
|
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 21:14
|
|
|
Na FKP jest coraz więcej Matu .
I do tego sporo Czarnego
Fajnie się taką profi robotę ogląda |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 22:46
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Na FKP jest coraz więcej Matu .
I do tego sporo Czarnego
|
bo dobry Czarny Mat nie jest zly
brat jak zobaczyl te przednie rury to cale wnetrze chcial malowac |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 22:50
|
|
|
Cytat: | brat jak zobaczyl te przednie rury to cale wnetrze chcial malowac | I byłoby zajedwabiście... albo chociaż całą klatkę... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 09:00
|
|
|
squadak napisał/a: | czy ktos wie gdzie w krk najlepiej i najtaniej wybrac sie na hamownie? |
właśnie kminie temat, też bym chętnie polowagena shamował. Jak narazie z wstępnego rozeznania jest hamownia niedaleko nas na Małej Górze - Detech się to nazywa ale biorą coś koło 120 zł chyba, obecnie rozpracowuje kontakt u znajomego który ma wtyki w Vtechu. Podobno w project xs (Radzikowskiego) jak hamują "grupowo" to wychodzi koło 50 zł. Można by uderzyć do Bobera on często gdzieś hamuje i stroi swoją to pewnie też wtyki ma |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 22:49
|
|
|
Skfarek napisał/a: |
właśnie kminie temat, też bym chętnie polowagena shamował. Jak narazie z wstępnego rozeznania jest hamownia niedaleko nas na Małej Górze - Detech się to nazywa ale biorą coś koło 120 zł chyba, obecnie rozpracowuje kontakt u znajomego który ma wtyki w Vtechu. Podobno w project xs (Radzikowskiego) jak hamują "grupowo" to wychodzi koło 50 zł. Można by uderzyć do Bobera on często gdzieś hamuje i stroi swoją to pewnie też wtyki ma |
hm... a w project xs ile osob trzeba uzbierac zeby bylo "grupowo"? 50zl to fajna cena, moze na forum znajdzie sie tyle chetnych
a przy okazji - wklejona dzis nowa szyba przednia:
i dorobione zaslepki wycietych dziur w desce:
|
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 09:22
|
|
|
Nice, te zaślepki, widzę, że dbasz o detale
W project xs nie wiem, w Detechu grupowo to było 10 aut.
squadak napisał/a: | moze na forum znajdzie sie tyle chetnych |
oj obawiam się że nie bardzo, jak zwykle na początku będzie 15 chętnych a na końcu zostaniemy my dwaj i może Krawiec i Bober |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Maj 2010, 23:01
|
|
|
Skfarek napisał/a: | Nice, te zaślepki, widzę, że dbasz o detale
W project xs nie wiem, w Detechu grupowo to było 10 aut.
squadak napisał/a: | moze na forum znajdzie sie tyle chetnych |
oj obawiam się że nie bardzo, jak zwykle na początku będzie 15 chętnych a na końcu zostaniemy my dwaj i może Krawiec i Bober |
no to byloby juz nas 4, moze jeszcze 6 sie gdzies uzbiera, ale wrocimy do tego jak moje auto bedzie jezdzic, a u Ciebie tez widzialem po opisie z gg ze jakies problemy z autem :/
korzystajac z chwili... pare dalszych srutututu w aucie:
wiazka el. zapakowana w rajdowe peszle z Castoramy
poskladana do kupy deska rozdzielcza
przymiarki fotela, kierownicy i wajhy recznego - z mocowaniem fotela poszlo w miare gladko, wyszlo za to ze jednak wajha recznego nie moze zostac w seryjnym miejscu bo laduje lokciem w fotel ciagnac za nia. Zrobilismy wiec z bratem mocowanie gdzie indziej - na wzor peugeot sporta, ale z wykorzystaniem przerobionej seryjnej wajhy
dorobione nowe przewody hamulcowe, przewod paliwowy w oplocie i zamontowany system gasniczy
w miedzy czasie jeszcze maly przegladzik skrzyni biegow
na dyfrze widac spawy wzmacniajace polaczenie kola zebatego z koszem satelitow poniewaz normalnie w tych skrzyniach jedno trzyma sie drugiego tylko na wcisk
|
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Cze 2010, 00:00
|
|
|
Piękna robota. Zazdroszczę wiedzy i możliwości w przygotowaniu auta |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Cze 2010, 10:45
|
|
|
Brawo
Załóż dekielek na otwór przez który wyjmujesz pompę paliwa . To jednak jest jakieś oddzielenie zbiornika od kabiny . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 23:00
|
|
|
jak zwykle dawno nie pisalem... a w sumie troche sie podzialo w temacie
Żółwik Tuptuś napisał/a: |
Załóż dekielek na otwór przez który wyjmujesz pompę paliwa . To jednak jest jakieś oddzielenie zbiornika od kabiny. |
dekielek jest oczywiscie, tylko akurat wtedy jeszcze nie zalozony
a teraz po kolei:
pod koniec maja przyszedl w koncu czas na silnik - na poczatek byla seria z nowym rozrzadem
odpalil raczej bez problemow po lezakowaniu w magazynie przez ponad pol roku
w miedzy czasie zalozylem tymczasowy zawias na przod - regulowane uzywane Koni + nowe sprezyny Eibacha -30mm
potem bylo dopasowywanie nowej puszki dolotu powietrza i przesuwanie chlodnicy o 3cm w bok zeby wlot powietrza do puszki sie miescil
po zalozeniu blotnikow, maski auto nabralo troche ksztaltow
potem nastapilo skladanie kolejnych pitol, dorobienie wspornika na wylacznik pradu, montaz linek do systemu gasniczego i wylacznika pradu, montaz zrobionego hydraulicznego recznego, dorobienie carbonowych boczkow na drzwi, zapinek na masce itp
zamontowane fotele, pasy, kierownica, mocowanie kola zapasowego
nastepnie carbonowe kuwety pod nogi
no i przyszedl w koncu czas na pierwszy trening - seryjny silnik, wydech, seryjne hamulce, stare zimowki i brak plyty pod silnik, ale czuc ze auto ma potencjal
no to jedziemy dalej... plyty pod silnik i bak - w koncu wyszlo na to ze kupilem arkusz plyty alu grubosci 5mm i z niego zrobilem obie plyty. Pod silnik poszla dosc prosto - pare lekkich giec i przyspawac wzmocnienia, natomiast pod bak trzeba bylo troche mocniej pogiac i w zwiazku z tym ponacinac plyte a potem pospawac w miejscach giec i na koniec dorobic wsporniczki mocujace plyte do podwozia
w miedzy czasie podczas prac nad plytami pojechalem na hamownie zbadac seryjny silnik - wyszlo ze ma fabryczne 110KM chociaz wykres byl troche poszarpany tu i tam, ciezko powiedziec dlaczego
kupilem tez nowe oponki - potrzebowalem jakies w miare tanie uniwersalne opony jednoczesnie na sucha i mokra nawierzchnie wiec wybor padl na Daytony D320 - opona identyczna co Firestone FHZS80 ktore mialem kiedys w Fiescie, niestety jak sie pozniej okazalo na suchym jeszcze jakos sobie radza, ale na mokrym jest masakra
i maly gadzecik, ale jednak potrzebny w rajdowce - siatka na kaski
w koncu dotarly tez do mnie nowe przewody hamulcowe
Teraz przyszedl czas na zrobienie wydechu. Poczatek to kupiony homologowany kolektor Peugeot Sport, a dalszy ciag to robiony we wlasnym zakresie na wzor Peugeot Sporta przelot ze sportowym metalowym wysokoprzeplywowym katem i jednym tlumikiem. Na tyłach auta zrobilismy rozlaczna kryze aby po piersze dalo sie zamontowac wymiennie inny tlumik jakby wydech okazal sie za glosny dla pana na badaniu technicznym, a po drugie aby dalo sie zdemontowac belke zawieszenia bez wyciagania calego wydechu.
wykres z hamowni po zmianie wydechu - przyrost o 12KM i w dodatku ladny rowniutki, nie spodziewalismy sie az tyle po samym wydechu
Ciag dalszy zmian w silniku - zmiana walkow na ostrzejsze, sa to de facto walki z poprzedniej wersji tego silnika jezdzacej w Pugu 106 s16 - tam mial moc 118-120KM
Po zmianie walkow zaczely sie problemy z biegiem jalowym, chodzil niestabilnie i wrecz gasl dosc czesto. Auto mialo i tak isc na strojenie wiec mialem nadzieje ze uda sie programem cos z tym zrobic, jednak sie nie udalo. Poczatkowo jedyna opcja bylo podciagniecie linki gazu i wydawalo sie ze to zalatwia sprawe.
Wykresik z hamowni po walkach i po strojeniu - koncowo wyszlo z takiej konfiguracji sprzetowej 135KM i 168,5Nm wiec moc o 5KM wieksza niz pucharowa specyfikacja 206 a moment mniej wiecej taki sam.
I w takiej konfiguracji pojechalismy na pierwszy rajd - do Poręby na 3 eliminacje mistrzostw Ślaska rozgrywana jako zawody tzw 3-ligi rajdowej.
Mialy byc zalozone jeszcze nowe hamulce na przodzie na tarczach 283mm, ale okazalo sie przy montazu ze koles ktory mi sprzedal zaciski zrobil mnie w konia i zaciski sa do mniejszych tarcz :/
Po dojechaniu na miejsce niestety auto zaczelo nam robic psikusy i gasnac na biegu jalowym mimo podciagnietej linki gazu, no ale jakos dalismy rade i dojechalismy do mety, chociaz po pierwszym odcinku sedziowie wypychali nas ze strefy mety stop (ktora byla zreszta pod gore) bo akurat zgasl jak sie zatrzymalismy
Zajelismy na koniec 17 miejsce na 29 dopuszczonych do startu, ale i tak uwazam nasz start za udany patrzac na roznice w sprzecie i doswiadczeniu pozostalych A tuz przede mna na 16 miejscu byl nasz klubowy kolega - Wujek biala xr2i
Fotke z rajdu narazie znalazlem tylko jedna, jak bedzie wiecej to dorzuce
Straty po Rajdzie to stluczony przez szykane blotnik, naderwana poduszka skrzyni i skrzywiona felga na dziurze jeszcze w Krk jak jechalismy na rajd |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
|