Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:50 |
[MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To |
Autor |
Wiadomość |
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Cze 2009, 21:02
|
|
|
Laskosz napisał/a: | blondynka czy czarna?
|
Siwa
Laskosz napisał/a: | do budowy ukł chłodząego trzeba było wykorzystać węże z xr2i doskonale się do tego nadają |
Tu jest czesc zetec, czesc 1.8D, troche GM-a troche mojej inwencji tworczej...
Z pola walki dnia dzisiejszego:
Zofff wykrakales z tymi cymbatami, rano jak wlazlem do garazu pacjet stwierdzil ze nie chce plynu chlodniczego, na cale szczescie tylko jedna opaska poluzowala sie juz jest to ogarniete ale trzeba bylo dojsc do ladu z elektryka ktora miala pokazac nam cisnienie oleju i temprerature silnika .
Tu kolega walczy z elektryka
Efektem tego bylo
Podczas instalowania tego "czegos" przyszedl nam z pomoca "Jezyk instalacyjny"
To wszystko tylko po to aby podczas testowania zaden kabelek sie ze soba nie zwar bo bylo by bubu
Auto gotowe do wyjazdu na testy i wyspawanie wydechu.
Pierwsze wrazenia itp. :
strasznie sie wkreca na obroty, na zimnym dziala rowno, po rozgrzaniu dziala ok ale trzyma 1000rpm, po dobrej chwili zaczyna swirowac po obrotach...
|
_________________
|
|
|
|
|
Arkadius
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 21 Cze 2009, 21:57
|
|
|
masz mistrza u mnie za tą elektryke na zapałki |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 21 Cze 2009, 22:23
|
|
|
Fordon napisał/a: | na zimnym dziala rowno, po rozgrzaniu dziala ok ale trzyma 1000rpm, po dobrej chwili zaczyna swirowac po obrotach... |
sonda |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 14:54
|
|
|
Arkadius napisał/a: | masz mistrza u mnie za tą elektryke na zapałki |
Dobra dobra ale tego tam juz nie ma nie chcialo mi sie tego izolowac zeby w razie co znowu zrywaz izolacje, ale okazalo sie ze o zgrozo dobrze Marcin podlaczyl
Misiu ona jest nowa i napiecie trzyma 0,1 na wolnych zanim zacznie swirowac, pozniej jak zaczyna glupiec silnik to wskakuje wartosc od 0,1 do 0,65V, moze sie okazac ze przeplywka spod ECC V nie pasuje pod ECC IV i ma inna opornosc jak w przypadku mondeo 2.0 16V 130KM (ten nowszy po 97r), ale to zweryfikuje jak zapne druga przeplywke. |
_________________
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 17:11
|
|
|
Fordon napisał/a: | 0,1 na wolnych zanim zacznie swirowac |
to przecież pokazuje ubogą mieszankę |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Vendel
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Adrian
Wiek: 37 Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 15 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 17:28
|
|
|
w sumie jeszcze jak ten silnik był w essim to obroty jednego dnia też wariowały między 1100 a 800, ale nigdy nie gasł. Drugiego dnia byo wszystko ok. Raz tak raz tak |
_________________ Vendel From Hell
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 21:58
|
|
|
Laskosz napisał/a: | to przecież pokazuje ubogą mieszankę |
Na rozgrzanym wartosc przy biegu jalowym 0,1 do 0,25 jest OK, dalej sie robia jaja bo podaje od 0,2 do 0,7V malo tego zalewa mende ale tak ze kopci na czarno jak diesel...
W ferworze walki (po stluczce) polegl czujnik cisnienia oleju, czujnik temperatury silnika i nie wiem czy alternator laduje parawidlowo...
Vendel napisał/a: | w sumie jeszcze jak ten silnik był w essim to obroty jednego dnia też wariowały między 1100 a 800, ale nigdy nie gasł. Drugiego dnia byo wszystko ok. Raz tak raz tak |
Wystarczylo nam o tym powiedziec a nie teraz wychodzimy na debili i szukamy miodu w dupie,bo wlasnie takie jaja sa na chwile obecna, bo auto nie gasnie, ale ma nadal laga na gaz jak mialo przy starcie, teraz czeka nas wyciaganie silnika krokowego czyszczenie zakladanie a jak to nie pomoze to zmiana na inny to samo tyczy w/w czujniki...
Ogolnie silnik sie kreca i to strasznie ale nie dziala prawodlowo w dolnym zakresie obrotowym... jutro sprawdzimy co gnoja jeszcze boli... |
_________________
|
|
|
|
|
Grand
Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 22:23
|
|
|
FORDON taki doświadczony majster a jeszcze masz sam(pomyłke)regulator w fiestce ? weź to wywal zanim się urwie |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 22:26
|
|
|
Fordon napisał/a: | le nie dziala prawodlowo w dolnym zakresie obrotowym. |
wujek sonda i sprawdź dobrze przepływkę daj mi rok to podam gdzie sie wpiąc w piny kompa żeby srawdzić i wartości |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 23 Cze 2009, 14:54
|
|
|
Grand napisał/a: | FORDON taki doświadczony majster a jeszcze masz sam(pomyłke)regulator w fiestce ? weź to wywal zanim się urwie |
Do ktorego auta ta wypowiedz, bo sa 2 fiesty w temacie i teraz nie wiem do czego dokleic ta wypowiedz...
Laskosz napisał/a: | wujek sonda i sprawdź dobrze przepływkę | Na sonde reaguje bo chodzi jeszcze gorzej jak ja odepne, przeplywke dzis podmieniac bede, oraz podepniemy czujnik tepm zasysanego powietrza z ECC IV a nie z ECC V...
Silnik to 1.8 16V 95r 104pin ECC V z PATS, zapiete na wiazce Futura 1.6 16V EDIS wewnetrzny, nie wiem ktory rok bo to od Darasa przyjechalo |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23 Cze 2009, 17:00
|
|
|
94 |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 23 Cze 2009, 20:08
|
|
|
Dobra pany juz nie trzeba nam nic wiemy co bylo fuckupem... napewno nie sonda, nie TPS i nie byl to krokowiec ze chodzila jak ostatnia bardacha... Jutro auto wyjezdza od nas na spawanie wydechu... |
_________________
|
|
|
|
|
Vendel
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Adrian
Wiek: 37 Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 15 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24 Cze 2009, 21:37
|
|
|
Dziś odebrana fiestucha, jechałem nią do domu na klektorze i ok metrowej rurze i powiem że ciumek to to ma. Ale Stracha miałem bo ryk jest niesamowity, tym badziej że przejeżdzałęm koło niebieskiego Ceed'a (naszczęście kogoś tam już mieli) :kur:
serdeczne podziękowania dla Konrada i Sobiesia za wytrwałość i za czary |
_________________ Vendel From Hell
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 24 Cze 2009, 21:47
|
|
|
Ciesze sie za rowno ja jak i Sobies ze jestes zadowolony i mowilem ci ze da sie to jeszce podkrecic najlepsze to to jak to zrywa na 2 trakcje ladna ma klepe zrobi sie wydech i pojedziemy na chamownie bo sam jestem ciekaw co pokaze to bez wiekszej przepustnicy i bez SMT |
_________________
|
|
|
|
|
skoda121
Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2 Skąd: RS Garage
|
Wysłany: 24 Cze 2009, 23:34 I niech jezyk będzie z toba :P
|
|
|
Jeżyk i wszystko jasne to on wiedzial co jest grane Next swap coming soon!!!! !!! |
_________________ RS Garage |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 21 Wrz 2009, 10:27
|
|
|
co sie dziej sie ?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Wrz 2009, 18:55
|
|
|
Sie XR-ka eksploatuje dzien w dzien, awarii nie stwierdzono...
Escort wyjechal dzis z garazu po zmianie ukladu hamulcowego na zestawie RS2K i nawiercanych tarczach Mintex, do tego nowe samoregulatory, tuleje zawieszenia przedniego i w nastepny weekend wraca na diagnostyke czy aby nie umarla przeplywka...
Fiesta Szczepan no powiem wam ze lata az milo, wlasnie wyjechala ze stacji diagnostycznej ze swiezym przegladem, dodana jest przepustnica z 2.0, zestaw alusow 14"...
Troche ustawek na nocnych przeszla i powiem ze jestem mile zaskoczony (przed zmiana przepustnicy)wyjasnione zostaly : Astra GSI C20XE 170KM, Golf MK4 160KM 360Nm TDI, siakas toyota corolla, BME E36 328i...
Foty umieszcze pozniej...
[ Dodano: Pon Wrz 21, 2009 20:57 ]
[ Dodano: Sob Wrz 26, 2009 17:45 ]
Wracajac do tematu lub jak kto woli do meritum sprawy...
Essi przyjechal na zmiane ukladu hamulcowego z serii na RS2k, bardzo pozytywnie bo majac czym sie rozpedzac trzeba miec tez i czym sie zatrzymac...
Dalej wymiana samoregulatorow bo cos sie zjabawszy i zaczely klepac na ssacym :yyy:
No i we wnetrzu troche sie pozmienialo...
Na deser dla grupy teoretykow, jak mozna delikatnie zwiekszyc dawki na seryjnych wtryskach a to nie jest jeszcze ich wykorzystanie w 75% (patrz filmik)
http://www.youtube.com/watch?v=nCBAruKpcHU |
_________________
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 26 Wrz 2009, 16:51
|
|
|
A mas zjakieś onboardy z raceów? |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
mareno
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44 Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 456 Skąd: Wierzejewice
|
Wysłany: 26 Wrz 2009, 16:54
|
|
|
Mozna rzec - strach sie bac Szczepana |
_________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 26 Wrz 2009, 16:59
|
|
|
Nie ma takich filmow, ani escorta ani fiesty, jak ktorys z wlascicieli bedzie chcial taki on board to sie zrobi
W sumie ze szczepana jest zwala bo to niepozorne jest jeszcze korek wlewu gazu trzeba zamontowac i w aso zamowilem juz wlepe " 1.3i " |
_________________
|
|
|
|
|
|