Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:20 |
Dalej slaby |
Autor |
Wiadomość |
orzysz [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sty 2005, 19:37 Dalej slaby
|
|
|
Witam! No i juz rece mi opadaja! Bral mi silnik olej nie duzo ale bral no i byl jakis slaby. No to pomyslalem ze wymienie pierscienie i uszczelniacze i tak uczynilem. No to i przy okazji dalem do planowania glowice. No i po odpaleniu samochod dalej slaby! Max 5000 tys obr i wiecej nie chce! Co to moze byc bo juz nie wiem! |
|
|
|
|
Kolo90 [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sty 2005, 20:13
|
|
|
Siema. Oto moje zdanie na ten temat: sam piszesz że wymieniłes pierścienie,uszczelniaczeitd. To czego ty oczekujesz żeby to odrazu była rakieta :shock: . Najpierw pojeździj troche. Doskonale cie rozumiem że chcesz żeby ci silniczek lepiej chodził, ale nie tak od razu. Po tym co piszesz który to rocznik to wnioskuję że masz go na gaźniku. Tu może rónież tkwić przyczyna. Niewiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że w dużej mierze praca silnika zależy równierz od stanu gaźnika. Kurde ale sie zrymowało..... Następnie masz dobrze ustawiony zapłon czy dobrze ci przyśpiesza.??? Albo pompka paliwa czy daje dobre ciśnienie. Bo mogła stracić na wydajności(membrana uszkodzona,albo zaworki nieszczelne) Posprawdzaj to również a potem odpisz co jest grane. Pozdro życze powodzenia!!!!!! |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 27 Sty 2005, 20:12
|
|
|
Kolo to CeHaVka wiec raczej będzie dupnie z wałkiem i kasowaczami ( sumując wszystkie posty naszego odpornego na wiedzę kolegi z mazur )
Orzysz dotarłeśdo kasowaczy czy dopiero jak wymienisz wszystko łącznie z miską olejową i tylną wycieraczką sięza nie zabierzesz ?
Piszemy ci że w tych silnikach głównąprzyczyną spadku mocy i niewkręcania sie sąwałki . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
orzysz [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sty 2005, 20:53
|
|
|
Jak ja kur... nie wiem jak sie dotego dostac! W ksiaze nic nie pisze:(( I po czym to poznacz czy sa do dupy! |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 27 Sty 2005, 21:00
|
|
|
Chlopie daj zarobić mechanikowi....
Łopatologicznie to wygląda mniej więcej tak - dekiel to jest ta cześć przez którą wlewasz olej do silnika - czyli musi szją odkkręcić. Jak już to w cholere zdemontujesz to pod spodem jest 8 takich kołysek - je trzeba odkręcić, jak je odkręcisz to będzie wystwać takich 8 bolców to są hydrosztosy albo regulatory/kasowacze luzu (jak kto woli). Wyciągasz je i patrzysz czy od spody są wyżłobione, czy dają śiec łatwo ścisnąć paluchami. Montaz w odwrotnej kolejności..... |
_________________
|
|
|
|
|
orzysz [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sty 2005, 21:30
|
|
|
Lokmen i juz wiem wszystko! Dzieki! |
|
|
|
|
adamuus [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sty 2005, 21:39
|
|
|
taaaaaaaaaa juz widze co z tego bedzie :lol: :lol: |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 27 Sty 2005, 22:23
|
|
|
orzysz napisał/a: | Lokmen i juz wiem wszystko! Dzieki! |
:shock: |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Sty 2005, 23:55
|
|
|
ja proponuje dać koledze złoty order za najwięcej postów w ciagu miesiąca i na ten sam temat Dzięki niemu coś sie dzieje na forum co prawda jedyna metoda na usunięcie tego problemu to wstawienie tego auta do komisu
pozdro
ps
mk1 to nie jest rajdówka tylko zabytek . Same opory powietrza nie pozwola na zrobienie z tego ścigacza . |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 09:15
|
|
|
orzysz napisał/a: | Lokmen i juz wiem wszystko! Dzieki! |
Nie wiesz nawet połowy :-( z ważnajeszych rzeczy które Łokman nie napisał (może to jest oczywiste - ale..) to staraj sie niezamienić miejscami popychaczy, bo będa jeszcze większe jejca :? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
orzysz [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 09:54
|
|
|
Wiem! Pozaznaczam sobie je ktory gdzie siedzial tak samo z dzwigienkami. |
|
|
|
|
orzysz [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 15:36
|
|
|
No i ten problem tez juz rozwiazany! Wyjolem popychacze ktore byly lekko wyrzezbione od spodu no poza 4 od paska rozrzadu ktory byl wyrzezbiony jakie 3-4 mm. No i walek tej juz sie kwalifikuje do wymiany bo na ostatnim od paska cyylidrze to juz jest okraglutki. A u mojego kumpla jest to samo ze na ostatnim!! Te silniki chyba tak maja. No z tym ze teraz wymiana tych czesci to mnie przeraza:(( CENA CZYNI CUDA:(( |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 16:16
|
|
|
trzeba było tak odrazu zrobić przecież ci mowiliśmy nadal mowie ze ohv klekocze dymi ale jest nie zniszczalny
Pozdro |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 19:39
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Kolo to CeHaVka wiec raczej będzie dupnie z wałkiem i kasowaczami ( sumując wszystkie posty naszego odpornego na wiedzę kolegi z mazur )
Orzysz dotarłeśdo kasowaczy czy dopiero jak wymienisz wszystko łącznie z miską olejową i tylną wycieraczką sięza nie zabierzesz ?
Piszemy ci że w tych silnikach głównąprzyczyną spadku mocy i niewkręcania sie sąwałki . |
Nie lubię cytować siebie samego ( burackie to trochę ) poza tym Powtarzamy ci to że wałek i kasowacze to w tym silniku standard i jest on przyczynąniedomagań o jakich sobie nawet nie śniłeś .
Gratuluje że sam do tego doszedłeś , ale współczuje ci bo jeżeli do tego że np sienie sra w gacie na dyskotekach teżmusiałeś dojśćsam nie zwracając uwagi co na ten temat mają do powiedzenia inni to twoje życie musi być ciężkieeee ( zasrane ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
orzysz [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 20:20
|
|
|
Zołwik ty caly czas mowiles o kasowaczach a o tym z zadnej ksiazce nawet nie pisalo. A walek musze kupowac nowy czy mozna go jeszcze zrobic?? Czy sa wogole takie firmy gdzie takie cos robia! |
|
|
|
|
orzysz [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 20:22
|
|
|
Zołwik ty caly czas mowiles o kasowaczach a o tym z zadnej ksiazce nawet nie pisalo. A walek musze kupowac nowy czy mozna go jeszcze zrobic?? Czy sa wogole takie firmy gdzie takie cos robia! |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 20:29
|
|
|
orzysz napisał/a: | Zołwik ty caly czas mowiles o kasowaczach a o tym z zadnej ksiazce nawet nie pisalo. A walek musze kupowac nowy czy mozna go jeszcze zrobic?? Czy sa wogole takie firmy gdzie takie cos robia! |
Książki kłamią .
wałek możesz kupować nowy i można go zrobić .
Są takie firmy co robią takie cos ( jakie cos ? ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
orzysz [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 20:34
|
|
|
Chodzi mi o toczy robia walki bo to napewno bedzie koszt mniejszy nizkupno nowego. A jak by mi robili to moze na sportowy by juz zrobili. |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 20:43
|
|
|
No brawo .
Za jakieś 1500 - 2 tyś dostaniesz wałęk GT świątka . Napawanie wałka w pożądnym warsztacie też zamknie siegdzieś w tej cenie .
Nowy wałek - to niecałe tysiąc zł ( poprawcie mnie bo nie pamiętam a kiedyś dyskutowaliśmy ten temat )
Mam pytanie - po co ci sportowy wałek ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
orzysz [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 20:54
|
|
|
Nowy walek kosztuje okolo 400 zl. A sportowy chce po to bo przymierzam sie do zmiany samochodu a ta fiestke zrobil bym na 1/4 mili. |
|
|
|
|
|