[MK5] Wymiana paska klinowego |
Autor |
Wiadomość |
Gobi [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Kwi 2009, 12:01 [MK5] Wymiana paska klinowego
|
|
|
Witam!
Tak jak w temacie.. mógłby ktoś opisać mniej więcej jak wymienić owy pasek ? albo podesłać jakieś materiały na ten temat.
Z góry dziękuje
Edit:
odkręciłem dwie śruby od alternatora na górze jedną, drugą na dole a alternator nawet nie drgnie ? dlaczego ? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2 Kwi 2009, 18:06
|
|
|
a poco wymieniać pasek wystarczy go naciągnąć i będzie chodził |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Freeman
Zarząd / Administrator
![](http://i1052.photobucket.com/albums/s460/Freeman_FKP/Freeman%20Avatar_zpscqldy9h2.gif)
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 2 Kwi 2009, 20:29
|
|
|
Cytat: | odkręciłem dwie śruby od alternatora na górze jedną, drugą na dole a alternator nawet nie drgnie ? dlaczego ? | Zastał się użyj więcej siły.
mamuten napisał/a: | a poco wymieniać pasek wystarczy go naciągnąć i będzie chodził |
a jak pęknie gdzieś daleko od domu i sklepu moto? |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2 Kwi 2009, 20:37
|
|
|
daj cie spokój w fieście z 99 to pasek nie jest aż taki stary |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bidżej
![](http://malp.fm.interii.pl/avatar_bidzej_bmw_e36.jpg)
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 2 Kwi 2009, 20:38
|
|
|
Gobi, alternator prawdopodobnie siedzi na fasolce (jeśli jest to rozwiązane tak jak w HCSach, bo nie pamiętam) - poluzuj jej mocowanie... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
lesiokro
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Leszek
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 122 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2 Kwi 2009, 21:53
|
|
|
A niemasz rolki samonapinającej !!!
Zkręcić alternator, "dokręcić" śrubę rolki (rolka się uniesie i popuści pasek), zdjęć pasek |
_________________ lesiokro |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Darekmk3
![](http://img210.imageshack.us/img210/5529/mojafiesta0us.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 3 Kwi 2009, 09:32
|
|
|
lesiokro napisał/a: | A niemasz rolki samonapinającej !!!
Zkręcić alternator, "dokręcić" śrubę rolki (rolka się uniesie i popuści pasek), zdjęć pasek |
dokladnie najprostrze rozwiazanie ktore jest takze w mk3.5 1.6 16 ze wspomaganiem,nic nie odkrecasz cofiesz rolke kluczem i sciagasz pasek |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Gobi [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Kwi 2009, 13:16
|
|
|
dzięki.... popróbuje ode zwę się jeszcze jak mi poszło..... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bejrut [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Cze 2009, 05:27
|
|
|
witam
dzisiaj wnikalem sobie w pasek wieloklinowy i jest juz troche spekany poprzecznie dlatego zastanawiam sie czy go nie wymienic.jak musi wygladc pasek zeby kwalifikowal sie do wymiany? mam silnik 1.6 z klima i wspomaganiem w zwiazku z tym czy w takiej wersji rowniez wystarczy tylko poluzowac napinacz i podmienic pasek? czy potrzebna jest pozniej jeszcze jakas regulacja czy napinacz zalatwi wszystko? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
MARIUSZ.B
![](http://i21.photobucket.com/albums/b278/MARIUSZBAGAZJA/6.png)
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Cze 2009, 09:03
|
|
|
bejrut, wystarczy poluzować samo napinacz. Zapamiętaj sobie jak pasek był założony bo czasem można się z tym pogubić |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
![](images/signatures/15171970794bbe246e66201.jpg) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bejrut [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Cze 2009, 22:30
|
|
|
a pozniej potrzeba regulowac naciag czy tylko dokrecam napinacz a on sam wszystko wyreguluje? jako ze dostep jest troche utrudniony to czy potrzeba odjrecac lape silnika czy da sie jakos wygimnastykowac? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
MARIUSZ.B
![](http://i21.photobucket.com/albums/b278/MARIUSZBAGAZJA/6.png)
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Cze 2009, 22:57
|
|
|
Nic nie trzeba regulować, zakładasz klucz na napinacz "luzujesz" go i możesz zakładać pasek. "Luzujesz" - zmieniasz delikatnie jego położenie tak, że pasek da się nałożyć bez problemu. Dostęp utrudniony to fakt można od dołu ale tam jest obudowa plastikowa którą można dosyć łatwo zdjąć, przykręcona na kilka śrubek do podłużnicy. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
![](images/signatures/15171970794bbe246e66201.jpg) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|