Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:54 |
xr2i na rs2000 |
Autor |
Wiadomość |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Mar 2008, 08:42
|
|
|
Łokmen napisał/a: | nikooo, prawdopodobnie na 1 maja (albo na długi weekend) w Śniatowie będą zawody na 1/4 mili podjedź to staniemy razem na kresce i zobaczymy co jest warte te RS2000 |
a to bedzie bardzo ciekawa kreska chociaz gsi ciezzsza jest |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 25 Mar 2008, 10:59
|
|
|
genov napisał/a: | Łokmen napisał/a: | nikooo, prawdopodobnie na 1 maja (albo na długi weekend) w Śniatowie będą zawody na 1/4 mili podjedź to staniemy razem na kresce i zobaczymy co jest warte te RS2000 |
a to bedzie bardzo ciekawa kreska chociaz gsi ciezzsza jest | Łokmen chyba tez |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Kwi 2008, 19:48
|
|
|
czy właściciel coś napisze wiecej o aucie i zamierza rozwijać temat??
pytam, ponieważ:
1) zastanawiam sie nad przeniesieniem tego tematu wyzej ale jakos troche ubogo narazie z opisem.
2) chetnie bym sie dowiedział kilka szczegółów na temat takiego swapa. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
nikooo
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 03 Wrz 2007 Posty: 18 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 11:37
|
|
|
dalsze prace nad xr2i
a tu widac jak gniady grasowal
troche blacharki
zdjecie poduszki silnika od strony rozrzadu (troche niewyrazne ale moze komus sie przyda) poduszka orginalna od 1.6 8v
|
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 11:47
|
|
|
W końcu jakieś zdjęcia. Widzę, że demolka kompletna heh.
Dobrze, dobrze |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
nikooo
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 03 Wrz 2007 Posty: 18 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 11:51
|
|
|
kilka fotek ze swapu z dziadkiem
[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 12:20 ]
[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 12:32 ]
[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 12:37 ]
Dokładnie tak jak mowisz! Ale powoli zaczyna wygladac. Spotkalem ostatnio twojego kolesia z klubu bordowa fiesta? Myslalem ze to 1.8. A co ty wymyśliles ze swoja? Przekladasz wkońcu czy remontujesz? |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 12:50
|
|
|
się nikooo postarał o fotki
widze praca wre pełną parą |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 13:45
|
|
|
noooo ..robota imponująca ..sens blacharki -chybiony
widze ze masz potwornie pogniła bude ..chyba nikt tu jeszcze blach dachu nie wymieniał
Na blacharce sie troszkę znam i wiem zeby zrobic blache swietnie trzeba sie narobic i stracic mase kasy na dobra chemię..ale jakbys swietnie nie robił i tak bedzie duzo gorzej niz fabrycznie dobra buda ...swietną karoserię kupiłbys za 1500--2000 tys pln . Miałbys fabryczna sztywnosc i pewnosc ze nie zacznie purchlic za pół roku ...ale zaangazowanie godne pochwały |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 13:51
|
|
|
niema czegoś takiego jak idealna buda fiesty mk3... sa tylko mniej albo bardziej zgnite, najwazniejsze podluznice... jak chce miec sie spokoj na dlugi czas z rdza to wypiaskowac cal bude,o ocynk i tyle...
jak ogladalem wczesniejsze fotki to myslalem ze dach bedzie z kompozytu
Może czas przenieść do działu projekty ? |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 15:37
|
|
|
Piesek napisał/a: | jak chce miec sie spokoj na dlugi czas z rdza to wypiaskowac cal bude,o ocynk i tyle...
? |
piesku ..zupełnie nie wiesz o czym piszesz ...do piaskowania buda musi byc golutenka ..wypiasakowanie budy mk3 i połozenie jakiegos gruntu reakcyjnego czy epoksydowago to koszt min 2 tys pln ...a ocynk.... misiu podowiaduj sie gdzie w polsce maja wanny zanurzeniowe i ile kosztuje taka usługa i wtedy zrozumiesz dlaczego nawet stare odbudowywane porsche rzadko sa cynkowane ..pozostaje grunt z zawartoscia cynku ...ale nie łykaj nazw piesek ..to ze w czyms jest cynk to nie znaczy ze jest lepsze od dobrego gruntu . a co do bud znalazłem w zyciu kilka bud -dawców w kazdej jedyne spawanie było w okolicy wlewu ..pozatym były doskonałe i nie wymagały zadnych interwencji blacharskich ..chciec to móc |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 16:15
|
|
|
nikoo jestem bardzo szczęśliwy że jednak projekt idzie dalej a co najważniejsze że go opisujesz tu. Dlatego trafia do "projektów" i mam nadzieje ze częściej bedziesz coś pisał w temacie.
Pozdrawiam
BTW: da sie kupić zdrową bude mk3 i Loy ma racje w tym temacie. EOT |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
nikooo
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 03 Wrz 2007 Posty: 18 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 07:43
|
|
|
fiesta ma wartosc sentymentalna dlatgo buda musiala zostac nie zważajac na koszty w rodzinie jest juz od 10lat i chcialem zeby tak zostalo. A co do ocynku za duzy problem nie oplaca sie lepiej jeszcze raz kiedys zrobic blachare |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 36 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 20:47
|
|
|
spawaj blache spawaj bo Ci sie jak harmonijka zlozy przy tym motorku
moglbys uzupelnic temat o jakies opisy... zdjecia sa i owszem ale tez do poprawki bo do niektorych nie chce mi sie glowy o 90 przechylac |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30 Kwi 2009, 10:26
|
|
|
Dopadłem dzisiaj drajwera na mieście. Auto poskładane, jeżdżone. Ma dach i inne ważne elementy . Polakierowane na czarno i zacnie wygląda. Fele RS trójramienne, recaro trafiło do środka. Zrobimy spota w Szczecinie to przestudiujemy auto dogłębnie. Silnik już się kończy, ale drugi czeka na przełożenie.
Fotkę z komórki wstawię wieczorem.
|
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
|