Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

samoregulator w mk4, 1.3 endura - gdzie, jak ktoredy?
Autor Wiadomość
Bartek
[Usunięty]

Wysłany: 15 Cze 2008, 12:49   samoregulator w mk4, 1.3 endura - gdzie, jak ktoredy?

hej,
dawno mnie nie było;)

mam problem [mama ma:)] z fiestą 1.3 z 98 r, mk4.
problem polega na niedoladowaniu akumulatora. altek laduje na poziomie 13.5 v.
powoduje to oczywiscie przy jezdzie na swiatlach co miesieczne, lub co 2 miesieczne problemy z zapaleniem auta, i pchanie lub odpalanie z kabli.

1: kontrolka sie nie swieci - jest ok
2: napiecie na aku przy odpalonym silniku ~13.5 v, przy przegazowaniu nic sie nie zmienia. przy pelnym obciazeniu napiecie jescze spada.

opcje są dwie. optymistyczna - samoregulator.
gdzie on sie znajduje i jak sie do niego zabrac? altek made in spain:) wiecej nic na nim nie widac. nie widac na zewnatrz samoregulatora, wiec obawiam sie ze jest w srodku. jak sie do tego dostac, czy to wiele robvoty i jaki koszt?


opcja mnie optymistyczna - altek już się obraził i nie daje więcej pradu.
pytanie czy bardziej oplaca sie regenerowac czy szukac jakiegos uzywanego/ nowego?


wszystko sprawdzone, nie wynika to ze spadkow napiec np nma masie czy na laczeniu kabli itp/.
licze na pilne porady:)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Cze 2008, 13:45   

zacznijmy od tego że nie jest to samoregulator tylko regulator napięcia . Dwa to zrób fotkę alternatora .
trzy 13.5 V to jest niezłe ładowanie . do jakiego poziomu spada napięcie gdy są zapalone światła .
 
 
 
Bartek
[Usunięty]

Wysłany: 15 Cze 2008, 14:34   

no, samorelgulator napięcia, regler, roznie to nazywaja;)
13.5 v to minimalne mozliwe moim zdaniem. we wszystkich autach jakie mialem przy wlaczonyhch swiatlach ladowanie bylo na poziomie ~14 v więc jednak nieco lepiej.
fotki nie mam zabardzo jak zrobić. nie mam czym, nawet komorke mam aktualnie w wersji bez aparatu;)
moge ci go jakos opisac, jesli to coś da.

Dodano: Nie Cze 15, 2008 14:52
troche podladowalem i odpalilem.
na wolnych przy wlaczonych swiatlach ~13.5, ale po przegazowaniu spada do 13.3... przy wlaczonej dmuchawie spada jescze bardziej, ale nie mialem za wiele czasu na dlugotrwale testy.
dziwi mnie spadek napiecia przy wyzszych obrotach. co ty na to?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Cze 2008, 20:32   

hm jeśli nie wiemy jaki to alternator to ciężko ci pomóc . zacząć trzeba od sprawdzenia szczotek .
 
 
 
Bartek
[Usunięty]

Wysłany: 15 Cze 2008, 22:27   

ok. jutro zrobie zdjęcie. zmotywowałeś mnie by odzyskać aparat, i dam tutaj linka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.