Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:22 |
[MK3] swap i hamowanie fiesty djsthonki |
Autor |
Wiadomość |
djsthonka [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Paź 2007, 23:56
|
|
|
przepustka jest od mondeo 2.0 wiec jest ok filtr mysle nad wycięciem w masce ale mysle ze to problem z ciśnieniem paliwa |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Paź 2007, 00:53
|
|
|
co mówił Coobcio po pomiarze. Jak sie odniósł do wyników.
Co do filtra to proponuje Boxa całego kupić i pociągnać nawiew do obudowy ze zderzaka lub pod nim.
np coś takiego:
http://moto.allegro.pl/it...budowa_jr_.html
coś mi sie wydaje ze sie bedzie trzeba przyjrzeć kolektorą dokładnie. Może faktycznie tam jest jakas róznica w przepływie
rozumiem że pomiar robiłeś na kompie od RS1800 i z przepływką tą taka pomodzona (korpus 2,0 a płytka od 1,8)
Jednak nie dokońca ten pomiar. faktycznie pamietałem że idelny skałd to około 14,5:1 ale to pod kontem spalania i ekonomiki. ale jesli chodzi o moc to powinno być w granicach 12,6-13,1:1 wiec jednak miałem racje po wykresie że brakuje paliwa. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 21 Paź 2007, 12:12
|
|
|
mnie to dziwi po co ford robil 3 odmiany silnika 1.8 zetec
powinno byc po 130ps w kazdym i spokoj:D
a teraz na serio....
czy te silniki nie roznia sie od siebie tylko glowicami??
kompami i przeplywkami
bloki sa te same tylko z tego co wiem rska ma natryski na denka
ciekawe ile by pokazala hamowania silnika 1.8 115ps z mondeo + graty z rski?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 22 Paź 2007, 10:32
|
|
|
jest gosciu na forum escorta co ze 105km zrobil 130 na gratach xr3i i udowodnil to hamownia i wykres pokazal mu 130km jak w pysk strzelił,tylko on zalozyl wałki od 2,0 z tego co pamietam i przeplywke od 2,0
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22 Paź 2007, 12:41
|
|
|
Darus gdzie Ty tam widizales wykres??? bo puki co wszyscy tam gadaja ze porobili a nikt nie poparl tego wykresami. |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 22 Paź 2007, 12:52
|
|
|
Daras84 napisał/a: | Darus gdzie Ty tam widizales wykres??? bo puki co wszyscy tam gadaja ze porobili a nikt nie poparl tego wykresami. |
wykres jest na 7 stronie tam czytaj ze zrozumieniem P
|
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
djsthonka [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Paź 2007, 19:29
|
|
|
wiem czytałem juz ten post jednej rzeczy ktorej nie zrobiłem tak jak ten kolo to nie załozyłem kolektora ssącego od mondka 2.0 ale juz dzis zakupiłem i bardzo mnie dziwi niski moment obrotowy przy takiej mocy.
[ Dodano: Czw Paź 25, 2007 22:02 ]
adamus a ty jaki kolektor masz u siebie zamontowany
[ Dodano: Czw Lis 01, 2007 21:59 ]
nie poddalem sie graty juz dotarły dio mnie kolektor podłaczony i włozony po paru godzinkach przerubek teraz czeka mnie przebudowa kolektora wydechowego czyli zmiana flanszy teraz seryjny zastapi model z rs2000 4-2-1 noi zamierzam powiększyc srednice wydechu z 52 na 60 na trzech przelotowych tłumikach. A przez przypadek natchnolem sie na zakupioną przepustnice od mondka razem z ssakiem i okazało sie ze ma jeszcze szerszą srednice to mnie ucieszyło ze jeszcze poszerze dolot .jutro postaram sie zarzucic jakies fotki ssaka w aucie. CO NALEZY ZROBIC BY ZAMONTOWAć KOL.SSąCY Z MONDEO 2.0(OBCINAMY DEIKATNIE RURKI OD NAGRZEWNICY AUTOMATYCZNIE TROCHE SZLUFIKI PRZESUWAJA SIE DO SćIANY ZYSKUJEMY TROCHE MIEJSCA NASTęPNIE TRZEBA BYłO ZMIENIC KROKOWCA BO OD S NIE PASUJE CO JESZCZE CZUJNIK POWIETRZA TRZEBA BYłO WYWIERCIC OTWOR I NAGWINTOWAC BY WKRęCIC KOEKTOR POSIADA TRZY DZIUBKI NA PODCISNIENIOWE PRZEWODUY JA U SIEBIE JEDEN DO LISTWY WTRYSKOWEJ A DWA POZOSTAłE ZAśLEPIłEM NA DOLE JEST JESZCZE JEDEN DZIUBEK PODłAXZYłEM DO NIEGIO SZLAłFIK POCHłANIACZA PAR OLEJU KTORY W SERI S ZNAJDOWAł SIE WE FLANSZY DO KTOREJ DOKRECONY BYł ALUMINIOWY SSAK. A I OCZYWIśCIE POTRZEBNE Są NAM KRODSZE śRUBY DO PRZYKRęCENIA KOLEKTORA PLASTIKOWEGO. JESZCZE MI SIE COS PRZYPOMNIAłO ZASLEPIAMU Tą RURKę Z KWASOWKI TO JET CHYBA PRZEWOD EGR I NARAZIE TYLE BEDE NABIERZąCO INFORMOWAL O DALSZYCH PRACACH A TERAZ JESTEM NA URLOPIE W PISZU.
[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 20:59 ]
prace z kolektorem ssącym zakonczone
[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 21:04 ]
oczywiscie w przyszłym tygodniu wszystko opisze jak przebiegły prace z przerobieniem wydechu. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 4 Lis 2007, 22:13
|
|
|
widze ze prace idą i że uparłeś sie na ten silnik i na znalezienie brakujących owieczek.
rób fotki z przeróbki kolektora z rs2000 pod flansze z zeteca . |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 4 Lis 2007, 22:38
|
|
|
no prace ida ostro widze, teraz pytanie kiedy wkoncu blok z 2,0 ? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 5 Lis 2007, 12:22
|
|
|
djsthonka, ja mam rogi aluminowe...
osobiscie nie kroil bym rurek z nagrzewnicy i zostawil rogi aluminiowe...
ale jak tam chcesz |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
djsthonka [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lis 2007, 22:28
|
|
|
flansza juz dorobiona
i gratki do montazu
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Lis 2007, 22:37
|
|
|
ciekaw jestem jak sie zmieni wykres po tych zmianach.
shamuj ja przed strojeniem jesli bedziesz je robił |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 13 Lis 2007, 23:49
|
|
|
przedstaw jakas relacje z prac nad kolektorem, dla potomnych b owiem ze nie obyło sie bez problemow |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
djsthonka [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Lis 2007, 23:56
|
|
|
napewno zamieszcze jakies foty ale to w czwartek bo mam duzo roboty
[ Dodano: Czw Lis 15, 2007 20:44 ]
prace sie przeciągają z braku czasu ale mysle ze opanuje sytuacje w weekend i podziele sie wrazeniami. pozdro
[ Dodano: Pią Lis 16, 2007 21:23 ]
fotki z montazu kolektora |
|
|
|
|
2smart [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Lis 2007, 22:39
|
|
|
No no no !!
Panie Kamilu .. ja też chce !! ..
Pozdr |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 17 Lis 2007, 08:43
|
|
|
Fajnie, czyli mamy pierwsze 4-2-1 w zetecu Kiedy dalej wydech robisz?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17 Lis 2007, 13:49
|
|
|
Puma Novitec miał tez 4-2-1 tyle ze oplowski u siebie.
DJ Stonka no to spawaj reszte tego wydechu bo jestem Bardzo ciekaw wyniku!! na hamowni....
sam kiedys juz mialem zakupiopny wydech z rs2000 ale moj plan umarł przed czasem..
Brawa za wkład!! ale ja dalej pytam, kiedy blok z 2.0 |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
djsthonka [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Lis 2007, 20:22
|
|
|
bloku z 2.o narazie nie będzie a z wydechem dla tyc h bardzo ciekawskich to mam fotke
jutro tylko z kolektoremi i z tłumikiem końcowym połączyc i bedzie git |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 19 Lis 2007, 08:17
|
|
|
Daras84 napisał/a: | Puma Novitec miał tez 4-2-1 tyle ze oplowski u siebie. |
ups zapomniałem |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|