Możecie mi powiedzieć jaki jest efekt przestawionego rozrządu o 1 ząbek? Miałem taki okres że mi gasł po wyrzuceniu na luz no i w trakcie toczenia wbijałem 3 lub 4 i zapalałem tak jak na popych... raz mi troszkę nie siadło i wbiłem 2 i coś zgrzytło... teraz jakoś ciężej odpala - dłużej muszę kręcić i pomału załapuje może być przestawi9ony rozrząd czy przestawienie o 1 ząbek to już po zaworach by było? a problem jest w czym innym?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Lip 2010, 08:36, w całości zmieniany 1 raz
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14 Kwi 2007, 23:08
Jak rozrąd przestawi sie o jeden ząb to nic sie nie stanie tzn tłoki nie walną w zawory ale auto bedzie słabsze cięzko sie rozpedza i niechętnie na obroty wchodzi, a czy bedzie gorzej odplac to róznie w róznych samochodach.
bardzo zamulony to nie jest ale wydaje mi się że troszkę jest słabszy
[ Dodano: Sob Kwi 14, 2007 22:19 ]
jak sprawdzić czy nie jest przestawiony? na kołach pasowych (czy jak one się tam nazywają) powinny byc oznaczenia - kreski które mają być w jednej lini?
[ Dodano: Sob Kwi 14, 2007 22:25 ]
już znalazłem jak tylko będe miał chwilę to zobacze na to
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.