modyfikacja wydechu w 1.25 zetec |
Autor |
Wiadomość |
maciek85ty
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 38 Dołączył: 16 Sty 2006 Posty: 57 Skąd: !!!WAWA!!!
|
|
|
|
|
marcus_87
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
maciek85ty
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 38 Dołączył: 16 Sty 2006 Posty: 57 Skąd: !!!WAWA!!!
|
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 17:24
|
|
|
wywalic,bo chyba ze wspawasz rurke w kata tylko chyba to sie mija z celem |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
djpleban [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 17:48
|
|
|
zefir napisał/a: | to sie mija z celem |
już o tym zefir rozmawialiśmy...
celem jest to żeby miec spokojną głowę podczas przeglądu...
raz ci się uda że koleś zauważy brak kata i nie zwróci uwagi...
a innym razem będzie miał zły chumor bo mu np żona nie chciała dac... i się przypierdzieli |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 18:38
|
|
|
maciek85ty napisał/a: | No właśnie. Katalizator i kolektor w mojej wersji są razem zespawane a nie skręcane. |
poszukaj kolektora od wersji takiej jak ma Zefir i zamien kolektory. Po problemie bedziesz miał.
no chyba że to juz inne silniki wiec byś musiał porównać w sklepie uszczelki pod kolektory z obu wersji. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 18:49
|
|
|
no wiec pytalem sie pleban na stacji diagnostycznej i powiedzieli mi ze auta od 99 roku i wpisanym w dowodzie KAT musze miec katalizator. ostatnio jakbylem taty seatem.
pozdrawiam |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 19:12
|
|
|
maciek85ty napisał/a: | A zostawić puszkę od kata czy wywalić |
Jak zostawisz puszke to tez bedzie ok, ale w moim przypadku przy wiekszym gazie zrobiło sie sporo glosniej + metaliczny nieprzyjemny dzwiek... nie wiem jak z glosnoscia przy samej rurce. |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
maciek85ty
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 38 Dołączył: 16 Sty 2006 Posty: 57 Skąd: !!!WAWA!!!
|
Wysłany: 4 Wrz 2006, 07:18
|
|
|
Jakbym już zmieniał to bym raczej zostawił puszkę a w nią wspawał jakoś rurkę o odpowiedniej średnicy i długości oraz kształcie. |
_________________ http://i5.photobucket.com...mini_podpis.jpg |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.