Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:16
wolne obroty rozrusznika 1.8D
Autor Wiadomość
szymon
[Usunięty]

Wysłany: 8 Gru 2005, 14:27   wolne obroty rozrusznika 1.8D

witam wszystkich fanow fiesty. jezdze tym wozem kilka (6)lat i szlag :twisted: mnie trafia gdy zimnym rankiem krece rozryusznikiem a on obraca sie tak jakby chcial a nie mogl. moze ktos juz walczyl z tym problemem i ma na to jakis myk
 
 
_-MoKrY-_ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 8 Gru 2005, 14:42   

akumulator naładowany?? rozrusznik w dobrym stanie?? ładowanie dobre?? masa jest cała?

to są pytania na które musisz sobie odpwiedzieć
_________________
 
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 8 Gru 2005, 15:35   

Sprawdź czy kable są dobrze do rozrusznika dokręcone (możesz je odkręcic, przeczyścić, posmarować wazelina techniczną), dobrze byłoby wyjąc rozrusznik i wynienić tuleje i szczotki, to powinno diametralnie zmienić postać rzeczy.
 
 
BIGL
[Usunięty]

Wysłany: 8 Gru 2005, 15:56   

Miałem ten sam proble pomogło wykręcenie przewodów z rozrusznika i ich oczyszczenie, sprawdz też akumulator ja miałem poprzednio 55AH ale teraz kupiłem 74 centre plus i jest zadżebiście.Jak coś to se może podładuj prostownikiem.
Powodzenia.
 
 
szymon
[Usunięty]

Wysłany: 8 Gru 2005, 16:31   

rozrusznik robiony,kable czyste.akumulator centra 72ah,ładowanie ok.moze jest jakis szybkoobrotowy rozruszmik który pasuje do tej wersji . :?:
 
 
_-MoKrY-_ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 8 Gru 2005, 23:49   

to jak kręci ten twój rozruzsnik?? tak jak w innych fiestach czy jest zamulony? jak tak jak w innych to po co wymyślasz, jak pali to sobie odpuść >>> nic na siłę :!:
_________________
 
 
 
szymon
[Usunięty]

Wysłany: 9 Gru 2005, 11:57   

chodzi o to.ze po mroznej nocy potrafi odpalic dopiero po 2-3 kreceniu.a przy duzym mrozie bez prostownika ani rusz.sprubuje jeszcze zmienic szczotki bo magik który mi to robil mówil ze szczotki moga jeszcze byc ale chyba sciemnial. 8)
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 9 Gru 2005, 13:19   

tyyyy... to w końcu rozrusznik ci nie kręci czy silnik ci nie odpala?? bo to róznica jest i to nie mała... bo jeśli ci silnik nie odpla to ty pewnie niemasz kompresji i czeka cie remont... wstaw do mechanika niech ci kompresje sprawdzi (auto musi postać ze dwa dni u mechanika)
 
 
_-MoKrY-_ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 9 Gru 2005, 13:46   

ile sezonów ten twój akumulator już przeżył? moze nadeszła już jego pora :?: :!:
_________________
 
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 11 Gru 2005, 14:57   

A może prąd rozruchowy aku masz niski? Do diesla to warto kupić aku, który ma powyżej 650A... a specjalne aku dieslowe mają i po 740A (EN) tak jak moja centra. Możesz kupić bateryjkę 72Ah o prądzie rozruchowym 520A i 72Ah o prądzie 740A. Jest różnica?
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
MATEUSZ 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: mateusz
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12 Gru 2005, 10:27   

czekałem na nadejście zimy i relacje chłpaków i ich dieselków co wy się dziwicie że to w mrozie nie odpala to są już stare traktory co maja średnio 13lat a fordy maja to do siebie w dieslu że nie palą dobrze w zimie a co do rozrusznika to diesle maja wolnoobrotowe długo kręcą ale maja leciutko (specifik) zobaczcie sobie jak kiepsko odpalają 1.8 wszystkie escorty siery a 1.6 to malinka w zimie pali
_________________
Fiesta rok 1990 1.8 D sprzedany
VW T4 rok 1991 2.4 D
Seat Toledo 1994 1.8 B+LPG
 
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 12 Gru 2005, 11:00   

Nie prawda! Wcale nie musi tak być. Wszystko zależy od stanu silnika!
Mój 1,8D pali w mróz po około 1 sekundzie krecenia (2 sek. to max!). Po prostu zaskakuje i już. Ma w tej chwili 141 tys. przebiegu, nowe świece żarowe i nowy aku.
A jak się lekko podgrzeje to pali po prostu od razu.
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
armasis
[Usunięty]

Wysłany: 12 Gru 2005, 11:16   

aku sprawdzałeś po przejechaniu paru kilometrów, lub jak zdążył sie podładować,. sprawdz czy on trzyma napięcie po dłuższym postoju np. rano,
ładowanie ok. ale aku może mieć zwarcie między celami i nie trzyma prądu
 
 
WRiTTeR 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 13 Maj 2005
Posty: 38
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 13 Gru 2005, 19:56   

Fred napisał/a:
(auto musi postać ze dwa dni u mechanika)


2 dni kompresje sprawdzac?
odstawiasz autko do mechanika czy do piekarni?

próbe kompresji sucha i olejową zrobisz kurde w pół godziny czowieku!
lol..

a jak wiekszy mroz to polecam górke rozruchowa i po sprawie :)
_________________
-=FrAkCjA BYDGOSZCZ=-

Kurde ta Emilka mi wszystkie wyrazy pozabierała!

Kiedyś MK3 1992 1.4i 71 kM; Obecnie:
VW GIII 1992 1,9 GTD 75 kM;
VW T4 1999 2,5 TDi 102 kM;
Octavia L&K 2001 1,8 20V Turbo 160 kM;
 
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 13 Gru 2005, 22:29   

WRiTTeR napisał/a:
Fred napisał/a:
(auto musi postać ze dwa dni u mechanika)


2 dni kompresje sprawdzac?
odstawiasz autko do mechanika czy do piekarni?

próbe kompresji sucha i olejową zrobisz kurde w pół godziny czowieku!
lol..

a jak wiekszy mroz to polecam górke rozruchowa i po sprawie :)


nie no pewnie że sprawdzisz, tylko że bedzie to bzdetny pomiar skoro silnik bedzie ciepły...
jak sie chce porządnie sprawdzić kompresje w dieslu to auto musi postać conajmniej dzień i noc... przecież jak jest ciepły silnik to odpala nie? problem sie pojawia kiedy postoji cała noc i dzień i wtedy jakoś nie chce odpalić... może mi powiesz ze to nie jest wina kompresji??
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 14 Gru 2005, 02:27   

Oczywiście, że może to nie być winakompresji... tylko, np. dość częstego w 1,8D problemu cofającego się paliwa.
Probelmy z odpalaniem rano usunąłem poprzez:
- wym. wkładu filtra paliwa wraz z uszczelkami (sporo pomogło)
- wym. świec żarowych (megapoprawa)
- poprawienie szczelności przewodów paliwowych w celu zapobiegania cofania się paliwa po długim postoju

= czas kręcenia rano spadł z 10 sekund do jednej :)
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
BigHead
[Usunięty]

Wysłany: 14 Gru 2005, 20:43   

ja mierzylem kompresje na cieplym i wyszla mi lipa a na zimnym jeszcze mniej by wyszla (26, 26, 24, 22) wtryski ok, filtry powymieniane, swiece tez, wszystko ok a pali...ehh lepiej nie mowic a niby ma miec 104tys km... a te 1.8d to sa nieudane silniki..i lipa ogolnie mowic...wiec nie dziwie sie jak ktos mowi ze mu kiepsko ten silnik pali bo poprawstu ten typ tak ma...(sa wyjatki) :P heheh pozdro
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 15 Gru 2005, 00:48   

Jak masz 304 tys. najechane to co się dziwisz.
U mnie problem odpalania po prostu nie istnieje ;)
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
mikul
[Usunięty]

Wysłany: 16 Gru 2005, 01:21   

BigHead napisał/a:
ja mierzylem kompresje na cieplym i wyszla mi lipa a na zimnym jeszcze mniej by wyszla (26, 26, 24, 22) wtryski ok, filtry powymieniane, swiece tez, wszystko ok a pali...ehh lepiej nie mowic a niby ma miec 104tys km... a te 1.8d to sa nieudane silniki..i lipa ogolnie mowic...wiec nie dziwie sie jak ktos mowi ze mu kiepsko ten silnik pali bo poprawstu ten typ tak ma...(sa wyjatki) :P heheh pozdro


No właśnie mój essi 16D palił przy -20 bez większego problemu przy kompresji 24-26-21-21
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wysokie wolne obroty.
jasiek690 Elektryka 4 24 Cze 2006, 16:10
Gość
Brak nowych postów Za niskie wolne obroty
silniczek krokowy
Karamba2014 Mechanika silnika 3 21 Kwi 2019, 14:02
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Wolne obroty
Nie trzyma wolnych obrotów.
limus Mechanika 20 8 Sie 2012, 21:54
limus
Brak nowych postów [MK3] Wolne obroty
mathieu8909 Mechanika 2 27 Lip 2010, 18:17
mathieu8909
Brak nowych postów [MK3] Za niskie wolne obroty w 1.1
essien Mechanika 8 25 Sty 2009, 01:34
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.