| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
	
			| Wypadanie zapłonu |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | seba_4ball   
 Model: Ford Fiesta Mk7`14
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Dołączył: 20 Lip 2019
 Posty: 3
 Skąd: Krasnystaw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Lip 2019,  19:55   Wypadanie zapłonu |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Problem jest następujący : wypadanie zapłonu cyl 4.
 
 Wymienione świece - nadal wypadanie na 4 ( nie wyglądały źle)
 wymienione przewody ( test ze spryskiwaniem - były iskry ) - nadal wypadanie na 4
 wymieniona cewka - na 4 pozycji było lekko przydymione - nadal wypadanie zapłonu na 4
 kontrola luzów - wymienione 6 szklanek - nadal wypadanie na 4
 
 Silnik 1,25 ( 60/82km) , przebieg ok 50tys, LPG od 7 tys.
 
 Wypada zapłon zarówno na PB, jak i na LPG. Check się zapala i muł oczywiście do czasu skasowania, lub po jakimś czasie sam znika i znowu się zapala...
 
 Ktoś ma jakiś pomysł gdzie jeszcze można szukać? Bo powoli rozkładam ręce
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Lip 2019,  22:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak tam jest zapłon? Podwójna cewka? Rzuć foto,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | seba_4ball   
 Model: Ford Fiesta Mk7`14
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Dołączył: 20 Lip 2019
 Posty: 3
 Skąd: Krasnystaw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lip 2019,  19:02 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | Jak tam jest zapłon? Podwójna cewka? Rzuć foto,,, | 
 Cewka jest taka
 
 
   
 Dzisiaj doszło - błąd katalizatora
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lip 2019,  22:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Gniazdo jest 3 pinowe?, cewka jest podwójna czyli iskra jest na 2 świecach jednocześnie, trzeba tę wypadający cylinder zamienić na kablu z tym z pary, wtedy kiedy na nim jest zapłon, na tym drugim jest wydech, dlatego nie przeszkadza że świeca iskrzy wtedy,,, i zobaczyć czy wypadanie pójdzie na drugi cylinder czy zostanie na tym samym,,, 
 Tak na szybko, pewnie kolejność zapłonu we fieście taka sama,,, https://autokult.pl/24135,cewka-zaplonowa-dwuiskrowa-budowa-i-zasada-dzialania
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | seba_4ball   
 Model: Ford Fiesta Mk7`14
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Dołączył: 20 Lip 2019
 Posty: 3
 Skąd: Krasnystaw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Lip 2019,  19:49 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | Gniazdo jest 3 pinowe?, cewka jest podwójna czyli iskra jest na 2 świecach jednocześnie, trzeba tę wypadający cylinder zamienić na kablu z tym z pary, wtedy kiedy na nim jest zapłon, na tym drugim jest wydech, dlatego nie przeszkadza że świeca iskrzy wtedy,,, i zobaczyć czy wypadanie pójdzie na drugi cylinder czy zostanie na tym samym,,, 
 Tak na szybko, pewnie kolejność zapłonu we fieście taka sama,,, https://autokult.pl/24135,cewka-zaplonowa-dwuiskrowa-budowa-i-zasada-dzialania
 | 
 
 Na starej cewce wypadało na 4, na nowej wypada na 4, kable zamieniane i wypada na 4, dlatego postanowiłem sprawdzić luzy i wymieniłem szklanki i dalej wypada na 4 i doszedł błąd kata
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2019,  21:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | zmierz kompresje |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |