Stuki przy kręceniu kierownicą na postoju |
Autor |
Wiadomość |
Huno
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: L
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Dołączył: 16 Maj 2020 Posty: 5 Skąd: Z nad morza
|
Wysłany: 29 Wrz 2020, 14:12 Stuki przy kręceniu kierownicą na postoju
|
|
|
Witam serdecznie forumowiczów.
Temat stary jak świat natomiast nie widzę możliwości jak mam go rozwiązać.
Przy kręceniu na postoju słychać stukanie w kierownicy (przeskakiwanie).
I teraz najlepsze - przekładnia wymieniona na nową, wszystkie elementy w zawieszeniu (luzy) wymienione, drążek kierowniczy nasmarowany. Nie chce mi się nawet wspominać ile mnie to kosztował ALE stuki jak były tak są.
Czy ktoś ma jakiś pomysł bym nie musiał wymieniać połowy samochodu? |
Ostatnio zmieniony przez Huno 30 Wrz 2020, 17:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Wrz 2020, 22:43
|
|
|
A krzyżaki kolumny kierowniczej? I łożyska zawieszenia (amortyzatorów)
Jest różnica kiedy auto zapalone a kluczyk wyjęty? (poza ciężkością kręcenia) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
BRUNNER
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Brunner
Dołączył: 07 Lut 2019 Posty: 69 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Wrz 2020, 09:17
|
|
|
Błagam: "KIerowniCĄ", a nie "KierowniCOM". |
|
|
|
|
Huno
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: L
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Dołączył: 16 Maj 2020 Posty: 5 Skąd: Z nad morza
|
Wysłany: 30 Wrz 2020, 17:27
|
|
|
BRUNNER napisał/a: | Błagam: "KIerowniCĄ", a nie "KierowniCOM". |
Już jesteś uspokojony ? |
|
|
|
|
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30 Wrz 2020, 21:17
|
|
|
Krzyzak ??? |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 1 Paź 2020, 09:26
|
|
|
BRUNNER napisał/a: | Błagam: "KIerowniCĄ", a nie "KierowniCOM". |
Co się dziwisz, skoro pochodzi "z nad" morza hehe.
Ludzie mają wywalone na poprawną pisownię i myślą, że inni będą to tolerować. Nie, nie będą. Nie uczył się, to niech teraz korzysta ze słownika.
Sorry za dygresję nie związaną z tematem. |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
Huno
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: L
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Dołączył: 16 Maj 2020 Posty: 5 Skąd: Z nad morza
|
Wysłany: 1 Paź 2020, 11:42
|
|
|
JoeMix napisał/a: | A krzyżaki kolumny kierowniczej? I łożyska zawieszenia (amortyzatorów)
Jest różnica kiedy auto zapalone a kluczyk wyjęty? (poza ciężkością kręcenia) |
Na wyłączonym silniku przy kręceniu również słychać. Kolumna była wyciągana i przesmarowywana, bez widocznych żadnych luzów. Mówiąc o krzyżakach do wymiany będą elementy czy cała kolumna? |
|
|
|
|
Huno
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: L
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Dołączył: 16 Maj 2020 Posty: 5 Skąd: Z nad morza
|
Wysłany: 1 Paź 2020, 11:45
|
|
|
Mars napisał/a: | BRUNNER napisał/a: | Błagam: "KIerowniCĄ", a nie "KierowniCOM". |
Co się dziwisz, skoro pochodzi "z nad" morza hehe.
Ludzie mają wywalone na poprawną pisownię i myślą, że inni będą to tolerować. Nie, nie będą. Nie uczył się, to niech teraz korzysta ze słownika.
Sorry za dygresję nie związaną z tematem. |
Oczywiście ma Pan racje. Proszę tego nie tolerować. Zgodnie z Pana sugestią wracam na uczelnie. Ahoj! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.