Przesunięty przez: van 2 Lip 2017, 20:20 |
Fiesta Mk3 by Mały:) |
Autor |
Wiadomość |
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12 Sie 2018, 12:32
|
|
|
A robiłeś reset potencjometru - kilkanaście obrotów w jedną ze stron, nie pamiętam którą. Wymrygałeś błędy? Jak wszystko ok, to może trzeba przejechać kilkanście km, żeby się komp zaadaptował i dopiero zareaguje?
Więcej pomysłów nie mam |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 12 Sie 2018, 12:53
|
|
|
Czy resetowałem? No kreciłem tym w jedna i drugą strone dosc duzo razy. Piotruś ja juz też nie mam pomysłu
Jest tak że podłączyłem to tak jak masz Ty, patrząc na potencjometr od dołu pin 1 do pinu 26 pin 2 do pinu 27 a pin 3 do pinu 46 w ECU. A na schemacie jest inaczej, juz nie wiem jak to ma być podłączone, tak pokręcone że nie wiem...
Ja mam zamienione dwa brązowe przewody w kostce potencjometru wzgledem schematu |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12 Sie 2018, 13:16
|
|
|
Masz ofab czy ofac, bo nie pamiętam |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 12 Sie 2018, 13:23
|
|
|
0FAC. Patrząc na pot co2 od dołu mam pin 1/26 2/27 3/46. U ciebie jest ten srodkowy pin do 8 pinu w kompie. Zas na schemacie jest tak że 1/26 2/46 3/27. Schemat jest niby a poknocone jest cos i ch.... wie co. Szkoda że nikt kto posiada rs turbo sie nie wypowie, może nikt nie miał takiego problemu jak ja. Tak po za tym to silnik pali na dotyk, wkręca się bardzo dobrze na obroty, co z tego jak kopci i wali paliwem jak cholera pali jak smok a silnik pracuje nie równo, czasami wolno spada z obrotów. Nie wiam jak ustawiać obroty w ogóle śróbką na przepustnicy. |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 13 Sie 2018, 06:29
|
|
|
To już teraz wiem na czym stoje, do beżowych wtryskiwaczy stage2 trzeba mape zrobic, wystroic lub miec chipa. Ehh tyle czasu zmarnowane i to żebym sie dowiedział na forum to pół biedy, aawyczytałem wyczytałem to na zagranicznej stronie wtryski seryjne maja 190ccm, ja od kumpla wziałem 200ccm, załoze takie i mysle ze bedzie to gralo, wtedy mysle ze ustawie to co2. Póki co to spawam jeszcze teraz dolot do turbiny bo nie miałem. Musze poskładać środek auta i może wreszcie wyjade tym z garażu oby |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 4 Wrz 2018, 20:16
|
|
|
Fiesta praktycznie cala już złożona, brakuje tylko zderzaka z przodu ale i na niego przyjdzie czas:-) nie ukrywam ze daje mi to auto w dupe już tak konkretnie, jak nie problem z hamulcami to problem znow z chlodzeniem bo co chwile z ktoregos weza na laczeniu delikatnie sie sączyło, to to to tamto...eh byle do końca. Kilka zdjeć jutro:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 6 Wrz 2018, 21:18
|
|
|
tak to wygląda...
dolot na nowo zrobiony, przeniesiony blow-off wyżej, dolot do turbiny też zrobiony i stożek usytuowany za lampa w najchłodniejszym miejscu - w planach odgrodzenie go od całości komory silnika, akumulator w bagażniku w podstawce, wykorzystałem mocowanie z seicento i klemy też bo plusowa ma osłone - bezpieczniej zderzak pojedzie do malowania:) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 7 Wrz 2018, 16:50
|
|
|
Pod maską spoko, ale ten badlook to se mogłeś darować |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 7 Wrz 2018, 18:56
|
|
|
To juz kiedys zrobiłem...nic nie zmienialem od tamtej pory:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 7 Wrz 2018, 19:24
|
|
|
No ale mimo wszystko Po prostu to trochę szpeci i psuje ogólną za*ebistą robotę. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 7 Wrz 2018, 19:53
|
|
|
Mały, bedziesz zamykał jakoś akumulator i robił odopwietrzenie poza auto?
Bo ja w jednym swoim wynalazku tez tak mam i powoli się biorę do takiej operacji. Myślałem o opakowaniu na aku z np łodzi - https://www.aqua-sport.co...ulator-366.html
Może nie koniecznie ten, ale coś w tym stylu |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 7 Wrz 2018, 21:14
|
|
|
jaszczur... mnie tam sie podoba, każdemu podoba sie co innego o gustach sie nie rozmawia, hehe
Hmmm vegetagt nie myślałem o takim czymś konkretnie, mam zamiar tylo kupić taki futerał na akumulator jak coś a odpowietrzenia ten aku nie ma, jak dobrze myślę to jest samoobsługowy wiec chyba bedzie tak jak jest, tylko ten futerał z taka podkładka plastikowa w środku. Widać go nie bedzie tak czy siak bo bede miał bagażnik zabudowany, w planach wyciagana zabudowa a jesli chodzi o odpowietrzenie to chodzi ci o te rurke co idzie z aku gdzies tam sobie co sie elektrolit skrapla? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 7 Wrz 2018, 22:08
|
|
|
noo, ta rurka
Ja ostatnio tak 'bezobslugowy' przewróciłem i sie wylał elektrolit heh |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 8 Wrz 2018, 07:28
|
|
|
A to ciekawe... |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 8 Wrz 2018, 20:57
|
|
|
Haha nie no to jakis zart chyba. Chcialem trochę pojezdzic, prach uszczelka pod glowica padla, ale wiedzialem ze ja szlak trafi szybko bo byla z jakiegos gównolitu, kiedys jak ustawialem ciegno gruszki to musialem przesadzic i przeladowalo, to musialabyc główna przyczyna. Wczoraj jak podmienialem wtryski zobaczylem krople plynu chlodniczego w gniezdzie wtryskiwacza. No i mam, ale juz ogarnięte. Poskladane.
Nie wiedzialem ktory popychacz klepie wiec gdy mialem juz, głowice na wierzchu to ja rozebralem i okazalo sie ze popychacze wszystkie pelne, pomierzylem wysokosci krzywek walka rozrzadu i tu zaskoczenie:
Wydechy:
37
36,85
35,45
35,45mm
Ssące:
36,2
36,1
36,65
36,75mm
Na strychu mialem jeszcze jeden walek wiec go pomierzylem i tak:
Wydechy:
36,6
36,15
36,3
36,4
Ssące:
37,6
37,7
37,3
37,5
wiec zalozylem ten walek, normalnie silnik nie ten, chodzi ładnie cichutko nic nie klepie, wogole inna charakterystyka.
W poniedzialek kosmetyka, dalej zbierznosc i przeglad i nieszczesne co2. Potem pojezdzimy i zobaczymy jak to jezdzi |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
Ostatnio zmieniony przez Mały 11 Paź 2018, 22:08, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 16 Wrz 2018, 16:17
|
|
|
Nie mogę poradzić sobie z doładowaniem turbiny, kręce ciegnem, reguluje tak ze jak tylko naciagne oczko na wajche WG to pompuje tylko 0,3 bara, jak wiecej skracam ciegno to pompuje 0,5, a jak chce ustawic 0,8bara bo tak chce i jeszcze skracam ciegno obrót albo dwa to przeładowuje ponad bara, nie wiem jak to wyregulować, jak skórce ciegno zabardzo to jest mało zakresu otwarcia WG i przeładowuje...nie moge ustawic 0,8 bara. Mbc próbowałem ale chyba mam walniete bo napompue 0,8 i spada pieronem |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 20 Wrz 2018, 07:10
|
|
|
A wiec tak, doladowanie ustawione na poziomie 0,8 bara, fiesta jeździ fajnie dopoki sie nie rozgrzeje, potem kaplica, idzie tylko do 4tys potem lipa przerywa strzela w wydech i slychać ewidentnie jeden z popychaczy/zaworów. Doszliśmy do wniosku że to raczej walniety popychacz daje w dupe bo gdy olej zimny to trzyma a gdy nagrzany to popychacz klepie bo ma luz, ale to sie wszystko okaże jak sciagne pokrywe zaworow i pewnie znow glowice, gdy już to zrobie to wpadnie wałek od świątka, nowe popychacze, metalowa uzczelka pod głowice (nie wiem czy odprężająca bedzie czy nie) pewnie i porting glowicy jakies spasowanie kanałow z kolektorami, musze sie zaopatrzyć w deta3 i ebc, potem strojenie. Zastanawiam sie jeszcze nad regulowanym kółkiem rozrządu tylko nie wiem czy dostane. To pewnie wszystko przez zime ogarne bo teraz brak czasu. |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 20 Wrz 2018, 10:07
|
|
|
Dzieki. Pomyśle. Dobrze wiedzieć:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20 Wrz 2018, 12:38
|
|
|
Jak masz poskładane to sprawdź czy nie masz dużych przedmuchów. Wtedy jak będziesz robił głowicę to od razu dół ogarniesz |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
|