| Piski pod maską | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kowal930120   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.1/50KM
 Dołączył: 10 Lut 2015
 Posty: 8
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sty 2016,  17:43   Piski pod maską |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam W ostatnim czasie kiedy zaczeły nadchodzić coraz bardziej mocniejsze ochłodzenia zauważyłem w mojej fieścinie jeden mankament
 A jest on podczas ruszania strasznie piszczy spod maski samochodu tak na okres 3 sekund po czym ustaje nastepnie jak zmienie bieg na 2 to tez popiszczy chwile i ustaje wszystko wraca do normy jak silnik sie dobrze nagrzeje
 Co to moze byc pasek klinowy do wymiany czy jedynie do regulacji
 Drugie pytanko brzmi następująco
 W ostatnim czasie wymieniałem klocki płyn i tarcze i przewody hamulcowe plus cylinderki i szczecki (ogółem prawie cały uklad hamulcowy) Jednak podczas jechania na świeta zauwazyłem jeden dziwny psikus podczas jazdy powzyzej 70 na godzine i wcisnieciu hamulca mocnej w podłoge strasznie drży kierownica i wali a hamowanie przewaznie konczy sie na pisku opon
 Wiem ze moze byc dużo teorii ale tak prosił bym moze o sprecyzowanie problemu jak na razie nie mam czasu jechac do mechanika i powiedziec co sie dzieje ze względu na prace
 Pozdrawiam i prosze o pomoc
 ps. Jestem Laikiem w te sprawy wiec prosze o wyrozumiałość
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ganda   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3/58KM
 Imię: Grzegorz
 Dołączył: 30 Paź 2014
 Posty: 297
 Skąd: Świnoujście
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sty 2016,  17:54   Piski pod maską |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kowal930120 napisał/a: |  	  | hamowanie przewaznie konczy sie na pisku opon | 
 
 a jak ma się kończyć, w aucie bez abs'u
 
 Niezłe śmieci miałeś wcześniej w układzie hamulcowym, bo dopiero teraz odczuwasz jak ten samochód naprawdę hamuje przy większych prędkościach.
 |  
				| _________________ 
   Fajne I "Ekonomiczne" Solidne Tanie Auto
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kowal930120   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.1/50KM
 Dołączył: 10 Lut 2015
 Posty: 8
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sty 2016,  18:10   Piski pod maską |   
 |  
               | 
 |  
               | ale przed wymiana spokojnie hamował a teraz tak że całą kierownica lata podczas mocniejszego hamowania |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arekw   
 Model: Ford Fiesta Mk5`01
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 22 Lut 2015
 Posty: 137
 Skąd: wielkopolska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sty 2016,  18:39   Piski pod maską |   
 |  
               | 
 |  
               | jeśli piszczenie z pod maski zwiększa częstotliwość gdy dodajesz gazu i w pewnym momencie przestaje to musisz zwiększyć naciąg paska,a najlepiej go wymienić bo koszty nie są duże. Co do bicia kierownicy to może nie dokręcone koła? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sty 2016,  03:12   Piski pod maską |   
 |  
               | 
 |  
               | bicie kierownicy to mogą być krzywe tarcze. Albo ktoś spartolił montaż, albo sie wadliwe trafiły. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | yoyo72   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Dziadek
 Wiek: 52
 Dołączył: 29 Kwi 2010
 Posty: 1023
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2016,  08:12   Piski pod maską |   
 |  
               | 
 |  
               | Stawiam na tarcze. Mialem to samo w xrce. Sprawdź jeszcze czy są zaciski dokrecone i czy klocki nie są luźne. |  
				| _________________ Jest inne , ale tez Ford
 Było     MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
   Było     MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
 Było     MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą
  (ślimak) Było     MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
 
 PRINCE OF RADOM 2016
       
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.