| wysoki tył | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kuuk   
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 09 Lip 2014
 Posty: 8
 Skąd: kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2015,  23:51   wysoki tył |   
 |  
               | 
 |  
               | witam. ciąg dalszy budowy fiesty.
 
 W czym mam problem... mianowicie
 
 nowe całe tylne zawieszenie
 - belka po regeneracji nowe simerbloki
 - nowe amortyzatory  http://allegro.pl/show_item.php?item=5100989885
 - nowe sprężyny http://allegro.pl/show_item.php?item=5306825547
 
 wszystko poskładane jak trzeba a tył sterczy jak po filmie xxx ( jakieś +4 cm)
 
 i pytanie
 
 CO JEST NIE TAK
 nie chodzi mi o zawieszenie na minusie tylko o dojście do fabrycznej wysokości.
 GDZIE JEST BŁĄD???
 JAKIE MAM TERAZ OPCJE ( CIĄĆ? GWINTOWAĆ LAGĘ? - TO UTWARDZI)
 
 Proszę o radę bo brak mi pomysłów co spitoliłem lub co jest nie tak.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | yoyo72   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Dziadek
 Wiek: 52
 Dołączył: 29 Kwi 2010
 Posty: 1023
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Cze 2015,  06:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Te amortyzatory są "twarde" ,ale bardzo szybko się kończą ,więc nie będziesz długo z nich zadowolony i już szykuj kasę na nowe. Żeby dupka siadła to załóż sprężynki niebieskiego eibaha i będzie niżej. |  
				| _________________ Jest inne , ale tez Ford
 Było     MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
   Było     MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
 Było     MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą
  (ślimak) Było     MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
 
 PRINCE OF RADOM 2016
       
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuuk   
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 09 Lip 2014
 Posty: 8
 Skąd: kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Cze 2015,  10:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie. Amortyzatory faktycznie są ciut twardsze ale z tego co wiem o wysokości decydują sprężyny i ich ucisk. chyba że te które kupiłem mają za długi ruch lagi i sprężyna jest nie ściśnięta. wydaje mi się to mało prawdopodobne gdyż sprawdziłem i one są dedykowane do tego auta.
 2 kwestia sprężyny KYB również są do tego samochodu.
 więc
 na moją logikę albo kupiłem zły zestaw albo coś jest źle spasowane - tylko co.
 
 Montaż sprężyn sportowych mnie NIE INTERESUJE. auto ma być do użytku a nie sportu czy lansu.
 
 sprężyna KYB którą mam ma długość około 340 mm może jakaś seryjna od innego samochodu ( tak 300-310 mm) z zachowaniem charakterystyki . JAKIEŚ POMYSŁY , SUGESTIE.
 
 Wiem że jest opcja odkręcenia górnego oka w amo i dogwintowania ale to po 1 ściśnie bardziej sprężynę a co za tym idzie utwardzi , czego nie chcę. lub ucięcie sprężyny np 1/2 zwoja na stronę co powiedzmy  samochód obniży ale musiał bym ją grzać by dogiąć końce a to z kolei grozi rozhartowaniem i pęknięciem.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.