| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
	
			| Przepływomierz Sport |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | modell1   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 49
 Dołączył: 21 Paź 2005
 Posty: 1880
 Skąd: Wągrowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Wrz 2014,  20:46   Przepływomierz Sport |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie elektrycy i mechanicy mam pytanie. Do swojego sporta chciałem założyć większy przepływomierz.
 Po zamontowaniu obudowy z mondeo mk1 i mojej elektroniki auto się dusi zwłaszcza na małych obrotach ok 1000 do 2000 potem jedzie ale słabo.
 
 Po zamontowaniu przepływomierza z focusa mondeo mk2 to samo elektronika z tej przepływki
 
 O co w tym chodzi bo nie kumam
   |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Puff   Forumowy Maruda
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 38
 Dołączył: 22 Cze 2008
 Posty: 5740
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Wrz 2014,  21:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na logikę - większa przepływka = mniejszy przepływ przy zachowanej objętości - tak jakbyś jeździł w Himalajach. Komp może myśleć, że do silnika wpada za mało powietrza, koryguje dawkę i nagle się okazuje, że masz straszliwie ubogą mieszankę. Tak ja to widzę. Z ciekawości sam bym podpiął porządnego kompa i zobaczył to, co komp "widzi" po takim swapie.   |  
				| _________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 Wierny osiołek pochłania jedynie
   
     |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Paź 2014,  18:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | to działa w ten sposób, że w kompie jest zapisana mapa dla przepływu powietrza, czyli dla objętości powietrza X z przepływki wychodzi napięcie Y i na tej podstawie dobierany jest czas wtrysku, w momencie podmiany przepływomierza na większy zmienia się objętość powietrza (będzie większa) dla tego samego Y-ka, komp daje ten sam czas wtrysku benzyny a na sondzie lambda wychodzi, że jest lipa, na 99% za ubogo, jak nie chcesz mieć remontu głowicy to wracaj do serii. 
 jak chcesz większą przepływkę to kupuj świnię, seryjny komp tego nie ogarnie, z pewnością korekty polecą mocno w górę aż wywali checka
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | modell1   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 49
 Dołączył: 21 Paź 2005
 Posty: 1880
 Skąd: Wągrowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Paź 2014,  20:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam ja od razu wywaliłem większą przepływke. Mody mogę robić ale takie co mają sens. A tu nie było mocy i do tego dławił się. 
 I zastałem przy serii
   |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Paź 2014,  20:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | taka podmiana na pewno by coś dała, ale niestety nie uda się to metodą p&p, tak jak pisałem wyżej, albo świnia albo ewentualnie remap ecu |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |