| Przesunięty przez: szynszyl 22 Mar 2014,  17:23
 | [MK4] Problem z odpaleniem samochodu po braku paliwa | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | skola   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Lut 2008
 Posty: 111
 Skąd: Siemianowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  22:10   [MK4] Problem z odpaleniem samochodu po braku paliwa |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam , 
 Zabrakło mi paliwa i samochód się zatrzymał . Podpompowałem pompką paliwo tak że ciekie z przedływów między wtryskami kręce kręce i nie potrafi odpalić co jest ?
 |  
				| _________________ 
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Mar 2014,  19:21, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Freeman   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Sławek
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Kwi 2007
 Posty: 3513
 Skąd: Ostrzeszów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | skola   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Lut 2008
 Posty: 111
 Skąd: Siemianowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  22:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jakieś porady ? co zrobić 
 [ Dodano: Nie Mar 16, 2014 22:19 ]
 Obecnie to odpowietrzyłem filtr paliwa, tak jak pisałem paliwo dochodzi do przelewów w wtryskach , Przy podpięciu weza z filtra do pompy pojawia się roba a mam dobrze przykręcony ten wężyk nie wiem dlaczego tak się dzieje
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Freeman   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Sławek
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Kwi 2007
 Posty: 3513
 Skąd: Ostrzeszów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | skola   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Lut 2008
 Posty: 111
 Skąd: Siemianowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  22:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przy kręceniu rozrusznikiem odczepiłem przewód przelewowy i z niego wycieka paliwo, jaki inny sposób na sprawdzenie czy podaje paliwo ? |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Freeman   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Sławek
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Kwi 2007
 Posty: 3513
 Skąd: Ostrzeszów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  23:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | popusc nakretki przewodów wtryskowych przy wtryskach. Pokreć silnikiem kilka razy, zakrec nakretki. musi palić.
 |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jaszczur   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Marcin
 Dołączył: 07 Lut 2011
 Posty: 1126
 Skąd: SD (Dąbrowa G)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  09:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Próbuje chociaż załapywać czy echo i tylko chechła? |  
				| _________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | skola   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Lut 2008
 Posty: 111
 Skąd: Siemianowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  09:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy to by nie był problem z zaworkiem ktory trzyma paliwo ? na pomie jest taki ktory jak się zamknie to się nie odpali samochodu. Ale ja słysze jak przeskakuje to się nie zacioł . Mam tak że z pompy wylewa się paliwo tak jakby nie potrafiła przetoczyć go dalej ... Czy te nakrętki na wtryskach odkręcić całkowicie czy tylko poluzować ? 
 [ Dodano: Pon Mar 17, 2014 09:50 ]
 Nic nie zalapuje non stop echo , meczy męczy i nic nie ma
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jaszczur   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Marcin
 Dołączył: 07 Lut 2011
 Posty: 1126
 Skąd: SD (Dąbrowa G)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  13:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | nakrętki na wtryskach możesz odkręcić, nic się nie stanie. A co do tego że nie załapuje - to albo przytarłeś pompę, albo nie otwiera zaworku stop, albo cholera wie co, i bez dogłębnego sprawdzenia przez jakiegoś kumatego w dieslach mechanika się nie obejdzie.
   
 On może też być cały czas zapowietrzony. Weź kup pompkę ręczną z zaworkiem zwrotnym - taką czarną gruchę - zainstaluj, i pompuj nią póki nie zacznie paliwo tryskać, potem podłącz ją do pompy, i pompuj aż będzie twarda, potem próbuj go palić.
 |  
				| _________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  19:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | pompa może być po prostu zmęczona, i nie może zaciągnąć paliwa ze zbiornika, póki  było paliwo było ok. Miałem już taki przypadek. |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | skola   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Lut 2008
 Posty: 111
 Skąd: Siemianowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  19:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dodałem na przewód zaworek zwrotny , po odłączeniu przepływu słychac taki dźwięk cofania się paliwa . Gdy odreciłem szybkozłączke z powrotu paliwa do baku było tam paliwo . Gdy kręce to wydostaje się paliwo z pompy ale nie tam gdzie przewód lecz tam gdzie jest sprężyna i elektronika . Mam pompe boscha . To może być wina tego zaworku stop ? słysze jak się przełącza ale czy on się nie zacioł ? może wywaliło jakiś bezpiecznik ? Co jeszcze sprawdzić 
 [ Dodano: Pon Mar 17, 2014 21:15 ]
 Najnowsze doniesienia to takie że założyłem wężyk przeźroczysty i pompa nie zabiera paliwa ... Czy to moze być wina zawór elektromagnetyczny od zatrzymania samochodu ?
 
 [ Dodano: Wto Mar 18, 2014 15:03 ]
 Znów mam trochę informacji : z wszystkich przelewów wtryskowych wylewa się znaczna ilość paliwa . Po kręceniu rozrusznikem pompa nie zasysa nowego paliwa z filtra a za to oddaje paliwo nie wiadomo skąd i zalewa pompe na wysokosci spręzyny i w sumie to pod nią i okolice rzyłącza do węża z filtra
 
 [ Dodano: Wto Mar 18, 2014 20:22 ]
 I znów aktualicacja : Temy ch.. jeb... w czasie wymiany rozrządu źle przykręcił rolkę i obcierał pasek o obudowe i go tak starło ze az spadł !!!!!! Teraz pytanie jakie moga być tego konsekwencje ? Nie jechałem szybko może 60 km/h wyłaczył się łagodnie trochę pozalewałem pompę ropą jak mi się ulewało z przewodów ale poza tym jest nic więcej.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dawo35   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 45
 Dołączył: 31 Paź 2014
 Posty: 13
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lis 2014,  07:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kolego nalej ropy bezposrednio do filtra paliwa do pełna musi zaskoczyć |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |