| 
		[mk2] wypadł króciec pompy paliwa | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Paragon  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 16 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Cze 2014,  20:21   [mk2] wypadł króciec pompy paliwa
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wracając z małego crusingu po mieście nastała chwila grozy - wypadł króciec od pompy paliwa zalewając mi komorę paliwem. 
 
 
Na szczęście szybko zobaczyłem i zatrzymałem auto, króciec wbiłem młotkiem i wróciłem do domu. 
 
 
Pytanie - jak porządnie naprawić taki króciec, wbicie wystarczy czy jakieś inne patenty? Chyba że kupno nowej tylko od czego dopasować? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Cze 2014,  14:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak to od czego dopasować? normalnie raczej sie kupi?
 
 
możesz wyciągnąć ten kruciec lekko napunktować w kilku miejscach i ponownie wbić do pompki (ja na dodatek dodawałem troche kleju do gwintów by było szczelnie i nie wypadło) | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Cze 2014,  19:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jak jest mosiężny to można go zwilżyć w cynie. Kiedyś tak się naprawiało gaźniki. NA klej też można, jeździłem tak długo i nic sie więcej nie działo. Ciśnienie tam jest generalnie małe. Można węże elastyczne zmienić bo może one stwardniały i obruszały kruciec. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paragon  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 16 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Cze 2014,  08:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W takim razie lekko go zapunktuję i zakleję klejem do metalu    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.