| Wysokie obroty na biegu jałowym | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | PawelBW62   
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Paweł
 Dołączył: 08 Lut 2014
 Posty: 12
 Skąd: Borów Wielki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Maj 2014,  21:12   Wysokie obroty na biegu jałowym |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam.. 
 Kupiłem ostatnio dawce do mojej fiesty z silnikiem 1,3 na mono-wtrysku. jest mały problem cały czas są wysokie obroty jak odpalę oraz nie idzie jechać i się zalewa na monowtysku.
 co jest tego przyczyną?? Juz wymieniłem silniczek korkowy oraz ten czerwony wihajster z 3 kabelkami obok silniczka korkowego.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DemptD   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 36
 Dołączył: 11 Lis 2007
 Posty: 2231
 Skąd: Piekary Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Maj 2014,  06:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | obstawiam, że na 99% 'ten czerwony wihajster' który nazywa się CPP jest źle założony |  
				| _________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
 Czerwono-czarna®
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Maj 2014,  22:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | I upewnij się, że nie założyłeś krokowego do góry nogami, bo z tego co kojarzę tam jest na 2 śrubki krokowy. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radxcell   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 08 Cze 2009
 Posty: 40
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2017,  12:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | panowie, jak to sprawdzić na szybko? właśnie jestem po wymianie silnika, został mój wtrysk, a zaczęły się problemy z wysokimi obrotami - trzymają około 5-10 sekund, dopiero spadają. na poprzednim silniku nie było żadnego problemu. coś może być źle złożone?
 
 dzięki, rdx
 |  
				| _________________ I am no hero. Never was. Just an old killer hired to do some wet work....
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | katedroloz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Karol
 Dołączył: 06 Lis 2016
 Posty: 48
 Skąd: Szczytna
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2017,  14:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wypipkaj  błędy z komputera, sprawdź czujniki temperatury powietrza dolotowego (tu jak sciagałem przy niskich temperaturach obudowe filtra to miał podobne objawy do opisywanych przez ciebie) i cieczy chłodzącej, jak kolega wyzej sprawdz czy dobrze zalozony CPP, ma być założony wyprowadzeniami do góry. Po wypipkaniu błędów powiedz  co jest, bo tak czarować można.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DemptD   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 36
 Dołączył: 11 Lis 2007
 Posty: 2231
 Skąd: Piekary Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2017,  20:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zacznij demontażu CPP i ponownego założenia, ten 'cypel' musi wejść w odpowiednie miejsce bo inaczej nie będzie reagować na pedał gazu, a jak nie pomoże to wymruganie błędów a potem wg tego co poniżej napisane 
 
  	  | radxcell napisał/a: |  	  | został mój wtrysk | 
 wyczyść porządnie cały układ dolotowy na początek, potem sprawdź jego podłączenie (ten mały wężyk od spodu), szczelność przewodu do map sensora, ewentualnie jeszcze przeczyść krokowca - potem standardowo reset kompa wg procedur
 
 
 
  	  | katedroloz napisał/a: |  	  | tu jak sciagałem przy niskich temperaturach obudowe filtra to miał podobne objawy do opisywanych przez ciebie | 
 w każdym temacie który ma coś wspólnego z kosiarką piszesz, że zdejmowałeś patelnie przy niskich temperaturach - odpuść już to sobie - ja kiedyś też zdejmowałem i takich objawów nie było, więc nie chwaliłbym się tym, że masz coś nie tak z silnikiem
   |  
				| _________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
 Czerwono-czarna®
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | brewa7   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Aleksander
 Wiek: 36
 Dołączył: 25 Kwi 2011
 Posty: 465
 Skąd: ŁDZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Lut 2017,  00:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak wysokie obroty? ile ma? Moja exkosiarka na zimno też miała lekkie problemy z przyspieszaniem i ją trochę dusiło, ale jak trochę rozgrzał się silnik to szła normalnie. |  
				| _________________ Była: MK3
 Jest: P206
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radxcell   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 08 Cze 2009
 Posty: 40
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2017,  09:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | brewa7 napisał/a: |  	  | jak wysokie obroty? ile ma? Moja exkosiarka na zimno też miała lekkie problemy z przyspieszaniem i ją trochę dusiło, ale jak trochę rozgrzał się silnik to szła normalnie. | 
 
 U mnie jest odwrotnie - na zimno ładnie spadają, jak popracuje z 2 km, to się zaczyna. Nie mam obrotomierza, ale szacuję, ze trzyma na 1500-2000, po kilku(nastu) sekundach zafaluje, zejdzie na jakieś 1200-1500, znowu zafaluje i po kilku sekundach zejdzie do normalnego wolnego.
 
 Mechanik ze mnie żaden, więc spytam - znajdę tu gdzieś jak się sprawdza błędy w komputerze, to słynne "wypipkaj błędy"?
 edit: znalazłem wątek, więc zgłębiam temat
 
 CPP jest wyprowadzeniami do góry, z elektryką jest rzeźnia, bo kabelki zaizolowane duct tapem, kostki luźno latają.
 
 Dzięki, R
 |  
				| _________________ I am no hero. Never was. Just an old killer hired to do some wet work....
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |