Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Wysokie obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
PawelBW62 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Paweł
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 12
Skąd: Borów Wielki
Wysłany: 12 Maj 2014, 22:12   Wysokie obroty na biegu jałowym

Witam..

Kupiłem ostatnio dawce do mojej fiesty z silnikiem 1,3 na mono-wtrysku. jest mały problem cały czas są wysokie obroty jak odpalę oraz nie idzie jechać i się zalewa na monowtysku.
co jest tego przyczyną?? Juz wymieniłem silniczek korkowy oraz ten czerwony wihajster z 3 kabelkami obok silniczka korkowego.
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 28
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 13 Maj 2014, 07:58   

obstawiam, że na 99% 'ten czerwony wihajster' który nazywa się CPP jest źle założony
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 29
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 826
Skąd: Otwock
Wysłany: 13 Maj 2014, 23:10   

I upewnij się, że nie założyłeś krokowego do góry nogami, bo z tego co kojarzę tam jest na 2 śrubki krokowy.
 
 
radxcell 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Lut 2017, 12:55   

panowie, jak to sprawdzić na szybko?
właśnie jestem po wymianie silnika, został mój wtrysk, a zaczęły się problemy z wysokimi obrotami - trzymają około 5-10 sekund, dopiero spadają. na poprzednim silniku nie było żadnego problemu. coś może być źle złożone?

dzięki, rdx
_________________
I am no hero. Never was. Just an old killer hired to do some wet work....
 
 
 
katedroloz 

Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 40
Skąd: Szczytna
Wysłany: 11 Lut 2017, 14:01   

Wypipkaj błędy z komputera, sprawdź czujniki temperatury powietrza dolotowego (tu jak sciagałem przy niskich temperaturach obudowe filtra to miał podobne objawy do opisywanych przez ciebie) i cieczy chłodzącej, jak kolega wyzej sprawdz czy dobrze zalozony CPP, ma być założony wyprowadzeniami do góry. Po wypipkaniu błędów powiedz co jest, bo tak czarować można. :D
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 28
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 11 Lut 2017, 20:05   

Zacznij demontażu CPP i ponownego założenia, ten 'cypel' musi wejść w odpowiednie miejsce bo inaczej nie będzie reagować na pedał gazu, a jak nie pomoże to wymruganie błędów a potem wg tego co poniżej napisane

radxcell napisał/a:
został mój wtrysk

wyczyść porządnie cały układ dolotowy na początek, potem sprawdź jego podłączenie (ten mały wężyk od spodu), szczelność przewodu do map sensora, ewentualnie jeszcze przeczyść krokowca - potem standardowo reset kompa wg procedur


katedroloz napisał/a:
tu jak sciagałem przy niskich temperaturach obudowe filtra to miał podobne objawy do opisywanych przez ciebie

w każdym temacie który ma coś wspólnego z kosiarką piszesz, że zdejmowałeś patelnie przy niskich temperaturach - odpuść już to sobie - ja kiedyś też zdejmowałem i takich objawów nie było, więc nie chwaliłbym się tym, że masz coś nie tak z silnikiem :-)
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
brewa7 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Aleksander
Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: EL867FE
Wysłany: 12 Lut 2017, 00:43   

jak wysokie obroty? ile ma? Moja exkosiarka na zimno też miała lekkie problemy z przyspieszaniem i ją trochę dusiło, ale jak trochę rozgrzał się silnik to szła normalnie.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
radxcell 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Lut 2017, 09:52   

brewa7 napisał/a:
jak wysokie obroty? ile ma? Moja exkosiarka na zimno też miała lekkie problemy z przyspieszaniem i ją trochę dusiło, ale jak trochę rozgrzał się silnik to szła normalnie.


U mnie jest odwrotnie - na zimno ładnie spadają, jak popracuje z 2 km, to się zaczyna. Nie mam obrotomierza, ale szacuję, ze trzyma na 1500-2000, po kilku(nastu) sekundach zafaluje, zejdzie na jakieś 1200-1500, znowu zafaluje i po kilku sekundach zejdzie do normalnego wolnego.

Mechanik ze mnie żaden, więc spytam - znajdę tu gdzieś jak się sprawdza błędy w komputerze, to słynne "wypipkaj błędy"?
edit: znalazłem wątek, więc zgłębiam temat

CPP jest wyprowadzeniami do góry, z elektryką jest rzeźnia, bo kabelki zaizolowane duct tapem, kostki luźno latają.

Dzięki, R
_________________
I am no hero. Never was. Just an old killer hired to do some wet work....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zbyt wysokie obroty na biegu jałowym w 1.25
stiven1985 Mechanika silnika 22 14 Gru 2016, 21:37
stiven1985
Brak nowych postów [MK3] Za wysokie obroty na biegu jałowym
wykrecik Mechanika 10 23 Lis 2010, 13:14
Szymcio
Brak nowych postów [MK6] wysokie obroty na biegu jałowym 1,4 TDCI
archi4lo Silniki diesla 1 3 Wrz 2013, 19:49
mkapi
Brak nowych postów Wysokie obroty na biegu jałowym - EAC Fail - 1.4 16v
Zegan Elektryka silnika 0 11 Sty 2015, 17:42
Zegan
Brak nowych postów Obroty na jałowym biegu
ile obrotów na luzie w czasie jazdy i na postoju 1,25 75kM?
_KRis_ Mechanika silnika 6 5 Lut 2015, 17:48
_KRis_


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.