|
Przesunięty przez: szynszyl 31 Mar 2014, 12:01 |
[MK6] 1.4 tdci gasnie.... coraz gorzej... |
Autor |
Wiadomość |
pingwin legnica
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 2 Skąd: legnica
|
Wysłany: 14 Gru 2013, 12:12 [MK6] 1.4 tdci gasnie.... coraz gorzej...
|
|
|
Witam.
Samochodzik zony gasnie. Dzisiaj go sprawdzalem. Daje gazu, przyspiesza energicznie i nagle gasnie, trzymam gaz nadal, chwilę muli, zwalnia i po chwili rusza ochoczo. Zakret, gaz i znowu to samo... przyspiesza, nagle gasnie , nie odpuszczam i nagle znow zalapuje. Szanownej malzonce jak zgasnie odpala rozrusznikiem i odpala normalnie. Rano nie ma żadnych problemów z rozruchem, nawet w mroz. Pojechalem do fachowca... podlaczyl do kompa, zadnych bledow... zadnych... pogrzebal przy elektronice... odbieram samochod i swieci sie nagle check engine. Wracam do niego a on stwierdzil przeplywkę... zamowil druga, wymienia przy mnie a widze, ze kabel urwal... ech... kazalem mu wymienic filtr paliwa ale nie wiem czy to w tym przypadku bylo to dobrym pomyslem...
Dodam, ze kiedys nie gasl, potem sporadycznie a teraz stoi pod domem, bo strach nim wyjechac na ulice, zakladajac, ze w ogole wyjedzie... czasem jednak jedzie nawet przez 2, 3 kilometry...
A teraz teorie :
nie zmienil filtra paliwa ...
zmienil filtr paliwa ale na bylejaki ... slyszalem, od innego magika, ze ma byc oryginal bo zamienniki to szmelc...
inny fachowiec stwierdza: zawor w pompie wtryskowej sie zawiesza... zawor nie wymienny trzeba całą pompe wymienić. ?.
Inny, ze to bzdura, zawor jest wymienny...
co mam zrobic ? Malzonka mi glowe suszy i to jak... w sumie sie jej nie dziwie... ostatnio nawet sie zapytala o moj samochód ... to mi dalo motywacje aby poprosic Was o rade
Nie piszcie prosze, zebym zmienil mechanika bo nie mam na kogo... Chyba, ze macie jakiegos w okolicy Legnicy ?
dodam, ze autko ma 160 kkm
I co poczynic z tym klopsem ? |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 14 Gru 2013, 13:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Gru 2013, 13:40
|
|
|
Podłącz kompa u kogoś kto ogarnia. Jeśli będzie kod błędu zanik ciśnienia paliwa na listwie to wtedy zostają tylko 2 opcje. Albo zawór regulacji ciśnienia albo wtryski. Jak zrobisz próbę przelewową to się dowiesz w jakiej kondycji są wtryski. Widać to też używając diagnoskopu po tzw korektach. |
|
|
|
|
pingwin legnica
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 2 Skąd: legnica
|
Wysłany: 14 Gru 2013, 16:49
|
|
|
A co z teorią filtra paliwa ? Jest to prawda, ze musi byc wyłącznie oryginal ? |
|
|
|
|
drjanusz
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Gru 2013, 19:28
|
|
|
pingwin legnica, A ja bym się przyjrzał czy gdzieś nie bierze powietrza(na przewodach paliwowych) bo to mi jakoś tak wygląda No chyba że ma pompe paliwową w zbiorniku, to zmienia postać usterki.
Zawsze twierdziłem,że śmierdziel to jest do chłopa na pole do orki,a nie na porządną ulicę |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|