[MK7] Nowe auto - wybór silnika |
Autor |
Wiadomość |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 14 Mar 2013, 20:30
|
|
|
Marcinowaty, nie dobijaj kolegi.. już lepiej micre. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 14 Mar 2013, 22:00
|
|
|
MisiekT napisał/a: | Parzych napisał/a: | po jakim przebiegu skończy się ten 1.0 100KM... |
200-300tys. przejezdzi spokojnie, jezeli kierowca bedzie mial glowe na karku, jak kazdy inny teraz | Tu się jednak muszę delikatnie przyczepić, właśnie Hubi reanimuje swój silnik 1,25 75KM wolnossak, po 240kkm i ciekawe klocki wychodzą, 1.0 turbo 100KM w/g mnie pewnie się skończy zaraz po gwarancji (na 100kkm), ale to tylko moje zdanie... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
|
|
|
|
Rob^
Model: Inne auto
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 25 Dołączył: 22 Wrz 2012 Posty: 19 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 14 Mar 2013, 22:24
|
|
|
Parzych napisał/a: | 1.0 turbo 100KM w/g mnie pewnie się skończy zaraz po gwarancji (na 100kkm) |
To w moim zostało około 30kkm do przejechania wg tej teorii Czyli do końca 2013 RIP
Przelicznik mocy na litr ma podobny :) |
_________________ Rob^ |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 14 Mar 2013, 23:01
|
|
|
Małe wysilone jednostki mają jednak krótszą żywotność niż większe niewysilone, oczywiście u kapelusznika jeżdżącego lewym pasem 50-60 na 80, mały wysilony silnik zrobi więcej niż duży niewysilony u dynamicznego kierowcy na torze... Mi chodzi o taką samą dynamikę jazdy (bez katowania ale nie jak kapelusznik), wtedy mały wysilony padnie szybciej niż większy niewysilony... Oczywiście chodzi mi o stosunek mocy do pojemności z tym wysileniem... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Rob^
Model: Inne auto
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 25 Dołączył: 22 Wrz 2012 Posty: 19 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 14 Mar 2013, 23:17
|
|
|
Parzych napisał/a: | Małe wysilone jednostki mają jednak krótszą żywotność niż większe niewysilone... |
Tak będzie jeśli są to te same silniki ... wykonane w tej samej technologi.
Tak naprawdę to nie wiemy póki co jak będzie wyglądała trwałość EcoBoost ... wszystko co piszą tzw "experci" i mechanicy zajmujący się silnikami od wojny to tylko przypuszczenia i domysły.
Aby to uznać za fakt trzeba poczekać kilka lat niestety.
Mam u siebie przejechane ponad 60kkm .. jeżdżę różnie ... bywa że włączam tempomat i jadę 80km/h ... lubię też przydeptać i użyć opcji Boost a nie tylko Eco.
Co najmniej raz, dwa razy w roku odwiedzam jakiś tor coby się wyszaleć i nie świrować na drodze
Swoje użytkowanie auta uznaję za intensywniejsze niż przeciętnie więc wg teorii powtarzanych dość często na forach że ecoboosty nie zrobią 100kkkm to mój powinien już powoli dogorywać ... a jak nic takiego nie zauważam.
Pożyjemy zobaczymy |
_________________ Rob^ |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 15 Mar 2013, 00:00
|
|
|
Ja nie mówię że tak być musi, tylko wydaje mi się to dość prawdopodobne... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 15 Mar 2013, 07:33
|
|
|
Rob^, ty lepiej na piwo sie ze mna ugadaj, to ci wytłumaczę co i jak |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Rob^
Model: Inne auto
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 25 Dołączył: 22 Wrz 2012 Posty: 19 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 15 Mar 2013, 08:25
|
|
|
szynszyl napisał/a: | Rob^, ty lepiej na piwo sie ze mna ugadaj, to ci wytłumaczę co i jak |
Jestem na tak |
_________________ Rob^ |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.