Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Letnie powietrze z nawiewów
Autor Wiadomość
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Sty 2013, 17:53   [MK3] Letnie powietrze z nawiewów

Witam wszystkich. Wiem ze duzo jest na forum tematow odnosnie ogrzwania i wszystko przeczytalem ale juz nie wiem co zrobic wiec pisze nowy temat.

Z kratek ogrzewania leci leko cieple powietrze prawie zimne.
Dzis zostalo wymienione :
pompa wody
termostat
nagrzewnica
nowy plyn chlodzacy uklad odpowietrzony.
Wszystkie czesci nowe.
Dalej leci prawie zimne powietrze. Wiec sprawdzilem jeszcze czy linka nie spadla z regulacji
ogrzewania od srodka i wszystko dziala.
Szwagier ma fieste mk3 1.4 i uniego leci gorace powietrze i nie wiem czy to normalne w 1.1 ze leci letnie??

Jak ma ktos jakis pomysl to prosze o pomoc???
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Sty 2013, 13:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11108
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Sty 2013, 18:56   

Jak jest temperatura silnika?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Sty 2013, 18:58   

w polowie norm .
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11108
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Sty 2013, 19:06   

Jak jest temperatura silnika? (nie gdzie jest wskazówka wskaźnika)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Sty 2013, 19:13   

ok 90 C
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11108
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Sty 2013, 20:45   

W którym miejscu mierzyłeś,,, bo jak wskaźnikiem na desce to pomiar można sobie,,, jak 90st wpływa w nagrzewnice, to albo jest zapchana i nie ma przepływu przez nią dobrego, albo jest zapchana, ale powietrza przez siebie nie przepuszcza,,, jesli przechodzi przez nią płyn i jest przewiew to coś nie tak z regulacją z kabiny,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1668
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 26 Sty 2013, 20:53   

jak silnik pochodzi sprawdź czy węże które idą do nagrzewnicy są ciepłe
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Sty 2013, 21:01   

W nagrzewnice wplywa ok 90 C na wyjsciu jest troszke nizej.Ngrzewnica nowa i sprawdzany przeplyw wody. Fakt moze cos w kabinie nie tak ale jak linke sprawdalem to podaniu na zimne wieje lodowatym powietrzem a jak dam na maksa na czerwone to letnie.

LUki jak juz chwile pochodzi to wezy nie da sie dotknac:)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11108
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Sty 2013, 21:07   

Poczekaj na zmianę pogody, u mnie teraz jak są mrozy rzędu -10 to tez z kratek leci 40st max.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Sty 2013, 21:08   

U mnie nawet tyle nie leci , max 20 st
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1668
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 26 Sty 2013, 21:26   

może faktycznie klapa w na nagrzewnicy nie zamyka sie na 100% i puszcza zimne
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Sty 2013, 11:39   

siemka i sprawdzalem czy zamyka sie klapka, zamyka sie;/
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11108
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Sty 2013, 13:13   

Myślę że ufasz wskaźnikowi na desce który głupoty pokazuje nawet jak jest sprawny, temperatury silnika nie zmierzy się od tak w chwile, a odpowiedz podałeś w 10 minut, wcześniej nie wspominając że mierzyłeś temperaturę (a podobno czytałeś inne tematy),,, więc nie jest możliwe aby przez drożna nagrzewnice płyną płyn o temperaturze 90 stopni a jednocześnie przepływające powietrze ogrzewało się do 20,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Sty 2013, 14:28   

Bylo miezone termometrem bez dotykowym i totykowym. A mialem leptopa w wrsztacie i grzebalem caly wiecor.
 
 
power 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 25
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 27 Sty 2013, 15:02   

Pisałeś, że zmieniałeś nagrzewnice, a przewody wodne do nagrzewnicy nie są zamienione?
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Sty 2013, 16:39   

POWER mozliwe ale czy ma to znaczenie??? prze nagrzewnice tylko plynie woda nie wazne chyba w ktora strone?
 
 
power 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 25
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 27 Sty 2013, 17:58   

W teori ciepła woda bedzie wędrowała do góry, a zimna na dół. Z drugiej jednak strony przecież pompa wody wymusza obieg cieczy i nie powinno mieć to znaczenia.
A teraz praktyka. Kiedyś w jakimś samochodzie spotkałem się z problemem słabego grzania po wymianie silnika (nie pamiętam co to było Fiat, VW czy Opel) samochód grzał całkiem dobrze, ale właściciel twierdził że przed wymianą było lepiej. Okazało się że właśnie były zamienione przewody nagrzewnicy.
Czy w Twoim wypadku tak jest nie wiem, ale wymieniłeś i sprawdziłeś już trochę rzeczy więc czas sprawdzić inne opcje.
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Sty 2013, 18:39   

POWER masz racje zawsze mozna sprawdzic co bedzie:) postaram sie to jutro zrobic i sprawdzic:)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5513
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Sty 2013, 19:20   

Powiem ci tak. Miałem wyjątkowego pecha do niegrzejących aut.
Ostatnie (i obecne) miałem od nowości ale wcześniej jeździła nim moja mama i był "piec". Po 7 latach przestał grzać. Z racji tego że zerwałem rozrząd rok temu, wypłukałem cały układ chłodzenia i założyłem nową nagrzewnicę. Efekt był taki że z ogrzewania słabego stało się tragiczne. Nie poddałem się i zmieniłem jeszcze termostat mimo że wskaźnik pokazywał że był dobry. Wpadłem w furię i kupiłem oryginalną nagrzewnicę nową i teraz mam znowu piec. Starą rozebrałem to była wykonana tak tragicznie że połowa nie grzała. Więc jeśli kupiłeś no name najtańszy to się nie dziw . Jeśli oba węże są ciepłe od nagrzewnicy a leci zimne powietrze a klapy są sprawne to trafiłeś na fatalny znamiennik których obecnie jest pełno.
Jak dokonywałem pomiarów przy ok +2 st C na zewnatrz to na 2 biegu i w cyklu miejskim temperatura z kratki dochodziła do 70 st C.
 
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Sty 2013, 20:10   

Njatanszej nie kupowalem,ale mam patent sprawdze. Wyciagne nagrzewince przedlurze weze i zobacze czy cala grzeje:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.