Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK2] XR2 for fun!!
Autor Wiadomość
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Gru 2012, 00:49   

Żeby nie było,że nic się nie dzieje w temacie to wspomne,że gaźniki z powyższego zdjęcia zostały zamówione i mam nadziej,że do świąt do lecą :-P
Szukam w takim razie kolektora pod te gażniczki. Fiesta obecnie zimuje a na Mikołajki dostała przedni lewy błotnik. Niby nie potrzebuje(jeszcze)ale wstyd było nie brać skoro kosztował czteropak piwa :)



Z racji,ze cały czas coś kombinuje by przyspieszyć Fiestę w przyszłym roku mam pare pytań.
Czy odchudzał ktoś z Was koło zamachowe? Warta gra świeczki?
Czy znacie może kogoś kto robi laminaty? wyczytałem,na forum,że Adi poprzedni właściciel xr'ki robił laminaty do Fiest,ale to było dawno więc nie sądze by sprawa była aktualna. Rozmyslam nad lekką maską i ewentualnie tylną klapa. Może byli by chetni na forum na części z laminatu do mk2 to bym spróbował ruszyć temat. Przy takim setupie tylne szyby w poliweglan.
Wiem,że duzo by tez dało wywalenie szyberdachu ale nie chce tracić klimatyzacji :cojest:
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 13 Gru 2012, 01:28   

Pyros napisał/a:
Czy odchudzał ktoś z Was koło zamachowe? Warta gra świeczki?
Znam Fokę z lekkim zamachem, szybciutko się wkręca na obroty, ale podobno odelżony zamach to utrata niutków... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 13 Gru 2012, 07:50   

Nie tyle utrata niutków, tylko tak samo jak silnik szybciej wchodzi na obroty tak samo po puszczeniu gazu szybciej spadają.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Gru 2012, 10:06   

Czyli auto zacznie przyspieszać mocą a nie momentem. A jazda w 5 osób pod górkę może stać się uciążliwa, jeżeli stoczysz koło zbyt mocno.
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Gru 2012, 10:41   

Pyros, http://www.xrtwo.com twoim przyjacielem i zagadki dotyczące gaźnika, laminatów i koła zamachowego zostaną rozwiązane
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Gru 2012, 10:47   

Znana jest mi ta strona. Kopalnia wiedzy :-P
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Sty 2013, 20:02   

Święta, święta i po świętach....trzeba się pochwalić prezentami. W tym roku Mikołaj był hojny i Fiesta dostała pare fajnych prezencików.
Zacznę od największego <8> Szpery. Nie sądziłem,że już po 3 tygodniach poszukiwań bede ją miał w piwnicy. Jakby tego było mało trafiła się ona w skrzyni którą też z racji krótszych przełożeń szukałem - szkrzyni z xr2i 8v :jupi:
Tak więc temat ten mam już ogarnięty, wystarczy zalać skrzynkę świeżym olejem i zamontować


Kolejnym klockiem do kompletu były tak wyczekiwane podwójne Solexy. Gaźniki są w świetnym stanie,czyściutkie, po regeneracji z nowymi uszczelkami...można z nich jeść :)
Musze ogarnąc jakie dysze maja bo to jest ich najwieksza tajemnica ;/



Oczywiście nie mogłoby byc aż tak pięknie!! Mikołaj podczas tarnsportu uszkodził oba gaźniki w tym samym miejscu :twisted: Więc albo znajdę takie elementy na podmianę albo,będe je próbował skleić(choć średnio w to wierze) :głowąwmur: Tutaj widać uszkodzenia (co to za element-ssanie?):


Czas teraz szukać kolektora pod nie <8>
Trochę żałuje bo parę dni temu podkupiono mi taki gotowy zestawik na Weber'ach dedykowany do CVH :devil:

Jak tylko się zrobi ciepło zabieram sie za budę a do tego czasu dalej zbieram graty. W sumie z większych zakupów brakuje mi jeszcze kolektora pod gaźniki, Powerflexa do zawiasu oraz kompletnego ukł.wydechowego. Ale to za jakiś czas bo na razie musze się odkuć finansowo :-P
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Sty 2013, 20:18   

:ok: Brawooo :)

Co do uszkodzeń, to to są dekielki od poruszania ssaniem (mocowane na zegera widocznego na górze gaźnika) zdejmujesz, dajesz do pospawania z zaznaczeniem,że ma być w środku nienaruszone i tyle.

Tam się urwały ucha od mocowania linki ssania o ile pamiętam.

ps: nie wierzę,że to w transporcie.
ps2: co ze sprzedażą filtra powietrza ? :p
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 3 Sty 2013, 20:33   

Niezły sprzęt :yes:

Fakt - nie wierzę żeby przy przesyłce powstały te uszkodzenia gaźników...

A od kogo wytargałeś szperę w skrzyni 1.6 8v? Nieźle :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 4 Sty 2013, 01:04   

yarbin napisał/a:
Nie tyle utrata niutków, tylko tak samo jak silnik szybciej wchodzi na obroty tak samo po puszczeniu gazu szybciej spadają.


dokładnie, do tego dodam utrudnione ruszanie cywilne tzn bez gazu lub z mniejszym gazem (autko ma tendencje to zgaśnięcia)
Ale prędkość z jaką łapie obroty coś pięknego. :) nadrabia wszystko
Ja czuję lepiej auto, lepiej się znim komunikuję, o ono szybciej reaguje na moje durne pomysły :)

Mam stoczone koło zamachowe o ok 50%
Po pomiarach na hamowni nic nie wskazuje na spadem Nm a nawet stwierdziłbym , ze jest na odwrót.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Sty 2013, 07:52   

tommirs napisał/a:
Mam stoczone koło zamachowe o ok 50%
Po pomiarach na hamowni nic nie wskazuje na spadem Nm


bo H. ma ich mało w serii i nie ma co spadać :hahaha: :hahaha:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Sty 2013, 13:50   

Przyznam,że sam nie wiem co mam mysleć na temat tego uszkodzenia. Niby na fotkach z aukcji te elementy były całe ale z drugiej strony paczka była dobrze zabezpieczona i ciężko jest mi uznać,że akurat te same dwa elementy uszkodziły się(one w sumie to nawet nie wystaja po za obrys gaźnika).
Nie bede lamentował,bo gaźniki kosztowały relatywnie nie duzo a uszkodzenia nie wykluczają ich użycia.
Co z tych "drobnostek" gaźnikowych mi jeszcze potrzebne do ich uruchomienia? Zapewne wspolna linka synchronizująca obie przepustnicę,przewód paliwowy łączący je...co jeszcze? Czy myślicie,że seryjna pompa obsłuzy bez problemu cztery gardziele?

Co do skrzyni ze szperą to kupiłem ja po przez dział sprzedam na naszym forum :-P

Jeśli chodzi o filtr to jesteś pierwszy Żółwik w kolejce i jak tylko okaże się,że jest mi w nowym setupie nie potrzebny to od razu wysyłam go do Ciebie :)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 4 Sty 2013, 17:54   

Pyros, - potrzebny Ci jest kolektor pod te gaźniki.

Ja będziesz go miał, to zobaczysz, czy seryjna pompa paliwa da radę pozostać na swoim miejscu (po mojemu nie da) wtedy trzeba będzie kupić pompę elektryczną do gaźnikowca i ja założyć.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 4 Sty 2013, 19:05   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
wtedy trzeba będzie kupić pompę elektryczną do gaźnikowca i ja założyć.


Albo dać pompę elekryczną jakąkolwiek i wstawić trójnik przed gaźnikiem na powrót do baku :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 4 Sty 2013, 22:30   

Najprosciej popmpke z motocykla - jakiegos scigacza gaznikowego. Dziala fantastycznie :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 5 Sty 2013, 13:16   

PumaRST napisał/a:
tommirs napisał/a:
Mam stoczone koło zamachowe o ok 50%
Po pomiarach na hamowni nic nie wskazuje na spadem Nm


bo H. ma ich mało w serii i nie ma co spadać :hahaha: :hahaha:


O Ty dziadu!! ..czekaj porównamy te niutki jak juz ulepisz swojego :) ))))))) :V: :przytul:
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 6 Sty 2013, 23:33   

Pytanko z innej beczki ;) Widzę u Ciebie reklamy Tedexa. Czy masz zalany silnik którym olejem z ich gamy?
Osobiście latam od 40 tys na 5w40 syntetyku Tedexa w Essim i chyba to samo wleje do XRki lub ewentualnie szarpnę się na wersje WRC.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Sty 2013, 23:51   

Jeździłem przez pewien czas w Pucharze Tedexa stąd naklejki. W xr'ce jeżdżę na Valvoline'ie 10W60.
Nie ma nikt na sprzedaż kolektora do cvh pod leżące gaźniki :-P ? Po mału zaczynam się rozglądać. Jak sie nic sensownego nie pojawi to trzeba bedzie wyspawać.
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Lut 2013, 20:26   

Panowie,czym sie różnią te dwa kolektory wydechowe.
Oba to 4-2-1,pierwszy produkcji Ashley'a a drugi Sportex'a. Oprócz producenta różnia się znacząco ceną :|
1. http://www.ebay.co.uk/itm...=item1c208af061
2. http://www.ebay.co.uk/itm...=item43b8ed9c08
Czy jest sens przepłacać(jesli tak to w czym tkwi różnica)?

BTW czy byli by na forum chętni na maske oraz tylną klape z laminatu do mk2?
 
 
MarcinGw 

Model: Ford Fiesta Mk1`76
Wersja: L
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 83
Skąd: DT
Wysłany: 19 Lut 2013, 21:16   

Jężeli cena będzie atrakcyjna to ja jestem chętny :)
_________________
Mk1 1979r Lalunia
MK2 XR2 1989 Piękna i Bestia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.