| Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008,  20:17
 | [MK3] Edis | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | pawloplus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 24 Kwi 2006
 Posty: 297
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Cze 2006,  19:25   [MK3] Edis | 
 |  
               | 
 |  
               | Mam takie pytanie... Czy komputer na gaźniku jest taki sam jak na wtrsyku?? Mam silnik 1.1. Chodzi oto czy mono wtrysk ma komputerek EDIS a gaźnik ma jeszcze stary DIS? Czy cewka jest taka sama i działa tak samo??? |  
				| _________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
 Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
 
 THE END
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez szynszyl 23 Gru 2010,  10:01, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Cze 2006,  22:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | Modele z gaźnikiem kompa nie maja! A sama cewka działa tak samo - właśnie przez DIS. |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2006,  00:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | edis jest poprostu rozbudowany o czujnik położenia przepustnicy wtrysk , pompe , sonde lamba , czujnik temperatury i mapsensor . Samo sterowanie zapłonem jest identyczne . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawloplus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 24 Kwi 2006
 Posty: 297
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2006,  21:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | chodzi mi głównie o sygnał na obrotomierz czy jest taki sam na gaźniku jak i na mono |  
				| _________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
 Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
 
 THE END
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2006,  22:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | teoretycznie tak! 	  | pawloplus napisał/a: |  	  | chodzi mi głównie o sygnał na obrotomierz czy jest taki sam na gaźniku jak i na mono | 
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawloplus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 24 Kwi 2006
 Posty: 297
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Cze 2006,  20:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | ma ktosa może schemat EDISa od Gaźnika który pin do czego jest podłączony???? 
 [ Dodano: Pon Cze 12, 2006 20:08 ]
 tzn rozpiske poszczególnych pinów
 |  
				| _________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
 Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
 
 THE END
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michael   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 43
 Dołączył: 09 Mar 2006
 Posty: 54
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Cze 2006,  20:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | jackrzec, pewnie dysponuje - daj mu chwile |  
				| _________________ 
   
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Cze 2006,  23:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | A no cos tam mam   
    
    
   
 Celowo pokazałem z gaźnikie i z monowtryskiem, żebyś mógł porównać
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michael   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 43
 Dołączył: 09 Mar 2006
 Posty: 54
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Cze 2006,  16:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | hehe a nie mowilem !! ;-) |  
				| _________________ 
   
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | romsped   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Roman
 Wiek: 42
 Dołączył: 21 Lip 2009
 Posty: 23
 Skąd: Świętochłowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2009,  20:21 | 
 |  
               | 
 |  
               | ok panowie mam mk3 1.3 monowtrysk 60 km jakie oznaczenie licznika bedzie ok do mojego auta proszę o pomoc |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Wrz 2009,  06:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | @UP Kolego nawet nie zajrzales w podwieszone dzialy wiec o czym my tu mowimy, wszystko jest na forum |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drjanusz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 62
 Dołączył: 07 Lip 2007
 Posty: 923
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Wrz 2009,  08:36 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | luk-90 napisał/a: |  	  | @UP Kolego nawet nie zajrzales w podwieszone dzialy wiec o czym my tu mowimy, wszystko jest na forum | 
 No i młody szybko się uczysz- więcej takich co chcą a nie czekają na gotowe
   |  
				| _________________ Było XR3i
 Była Fiesta 1,1i
 Fiestynka 1,3...skasowana :((
 Zagościł mkV    Essi        1.6 Już ni ma.
 A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
 W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
 kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 2fastfiesta   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Michał
 Wiek: 33
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 42
 Skąd: Kraków/WRCe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2010,  13:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | ja tez mam pewien problem mam obrotek z przełaczeniem na 4-6-8 cylkow ale jak podłaczam pod impuls z cewki to mi nie pokazuje pelnych obrotow tylko tak jak by to powiedziec polowe ich jak zrobic zeby pokazywalo normalnie obroty mam silnik 1.1 monowtrysk. a z tych schematow to nie moge za bardzo rozszyfrowac bo nie znam sie zbytnio na elektryce. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2010,  14:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | No właśnie, jak pisałem,,, jak chce się do fiesty podłączyć obrotek pod cewkę to musi być skonfigurowany jak na dwu cylindrowy silnik czterosuwowy,,, bo skonfigurowany na 4 będzie pokazywał połowę, bo dostaje tylko polowe impulsów,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 2fastfiesta   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Michał
 Wiek: 33
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 42
 Skąd: Kraków/WRCe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2010,  14:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | jakos musi sie to dac zrobic bo podlaczaja napewno obrotki do tego typu silnikow tak jak na drugim schemacie pisze Q- czujnik polozenia i predkosci obrotowej walu korbowego. to pod to mozna by bylo podpiac tylko jaki kabel od tego idzie? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pietrekk   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotrek
 Wiek: 33
 Dołączył: 03 Sie 2010
 Posty: 1240
 Skąd: Cieszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2010,  14:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | Skoro masz EDISa to nie lepiej się pod niego wpiąć niż pod cewkę? Jak dla mnie mniej kombinowania |  
				| _________________ BMW e36 touring 325tds 1997
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2010,  14:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | O ile silnik będzie chciał zapalić jak obrotek będzie mieszał w układzie, a po drugie tam jest ze 30 impulsów na obrót wału, jak nie więcej a w dodatku są 2 rodzaje bodajże,,, 	  | 2fastfiesta napisał/a: |  	  | to pod to mozna by bylo podpiac | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 2fastfiesta   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Michał
 Wiek: 33
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 42
 Skąd: Kraków/WRCe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2010,  14:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pietrekk  to powiedz jak to zrobic skoro mowisz ze mniej kombinowania. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pietrekk   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotrek
 Wiek: 33
 Dołączył: 03 Sie 2010
 Posty: 1240
 Skąd: Cieszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2010,  14:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | W moim przypadku było tak ze bodajże drugie gniazdo od lewej było całkiem puste, zaślepione, tam wpiąłem sygnał od obrotka, w niektórych jest tam kabel, z tego co dobrze wiem to zielony, jeśli jest to pod niego poporstu się podpinasz. Sygnał do niego wziąłem z zegarka, bo po przekręceniu stacyjki jako tako on dostaje sygnał i się podświetla. Wszystko grało jak ta lala, obroty pokazywało dobrze. |  
				| _________________ BMW e36 touring 325tds 1997
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 2fastfiesta   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Michał
 Wiek: 33
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 42
 Skąd: Kraków/WRCe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2010,  14:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | to lece do garage i sprawdzam. 
 i dalej to samo nic to nie dalo. ale patrzylem to jest tam 11 kabli wchodzących a gniazd jest dwanascie i z tego co mowisz to drugie gniazdo jest puste tam i zaslepione calkowice tak ze trzeba bylo by wiercic i to tak trzeba zrobic?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |