Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 22 Lis 2012, 09:41 |
[MK5] MK 5 Sport czyli powrót syna marnotrawnego :) |
Autor |
Wiadomość |
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 09:02
|
|
|
Marcin, właśnie o dziwo qzyn ma na oczko nie na widełki |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 09:14
|
|
|
Cytat: | Marcin, właśnie o dziwo qzyn ma na oczko nie na widełki |
to tylko lepiej, bo i amory widełkowe idzie założyć
Qzyn napisał/a: | O de carbonie slyszalem ale watpie zeby amor za 150zl mial jakiekolwiek podejscie do B6... |
kilka osób ma w mk3 i sobie chwali, na czele z Fordonem, kwestia tego jak sobie poradzi i ile wytrzyma przy Twoich założeniach wykorzystania |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 09:34
|
|
|
Marcin napisał/a: | kilka osób ma w mk3 i sobie chwali, |
WIem, wiem, pytanie tylko czy ktos je porownywal z B6 na nierownych dziurawych odcinkach...
Bobson dzieki wielkie za info
Looknij lepiej do swoejgo tematu o felgach |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 09:52
|
|
|
Nie byłeś pierwszy, na innym forum podałem już dane. Jeśli dziś dostane $ temat będzie nieaktualny.
Co do wężyków, wczoraj dostałem swoje do MK3 - jakościowo wyglądają super. Wyjdzie w praniu czy nie będzie z nimi żadnych problemów. Fakt tylko taki, że do MK3 są prawie o połowę tańsze jak do mk4/5 |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 10:00
|
|
|
Mogles to napisac w temacie jak ci napisalem ze je biore.
Ok, udanej sprzedazy.
No i jeszcze jedno pytanie techniczne - w przypadku swapa np na Durateca - co ze skrzynia??? Pasuje dalej krotka IB5 czy trzeba dumac cos innego? Jesli cos inego to za jakie pieniadze?
No i kolejna pierdołka kupiona - i to sie nazywa okazja :D
Kupilem taki oto reczny:
Za cene samej konstrukcji bez pompy
Bo gosc wystawil sam reczny za 189 (z pompa chodza po 340) ale nie wykasowal z aukcji zdania "Hydrauliczny reczny + pompa"
|
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 9 Lis 2012, 13:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 12:10
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Na hamulce mam tylko jeden plan - dobry plyn, Ferrodo performance z przodu + seryjna tarcza, Ferrodo premier z tylu. Przewody stalowy oplot. |
Mam mikodę GT i zwykły klocek TRW + ferodo 5.1 + stalowy oplot goodridge i jest dobrze.
Amory z widełkami szły chyba do 99 roku, tak więc sporty powinny mieć tylko oczko.
Powodzenia z projektem !!! - będę śledził postępy, bo wreszczie ktoś się wziął za mk5
Pozdro! |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 12:39
|
|
|
Dzieki zwardek A co do klockow to do rajdowki seryjny klocek zaden nie da rady :/ Moze sila hamowania jest wystarczajaca, ale jadac pare kilometrow ogniem, dodatkowo hamujac lewa, szybko klocek sie zaczyna palic.
Natiomiast seryjne tarcze zawsze u mnie dawaly rade. Nawet w dol po salmopolu |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 17:38
|
|
|
Nie polecam mikody gt do rajdowania, szybko się przegrzewa, nastepnie pęka wzdłuż nawiertów, tak jak mówisz Qzyn dobra markowa seryjna tarcza albo profi odpowiednik rajdowy |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 21:11
|
|
|
Piszesz o silniku ST tak?? to to jest zetec black top nie pasuje skrzynia z zetec SE bo ma rozrusznik pod katem 45* + w gore, stara skrzynia ma 45*- w dol lub po przeciwnej stronie dolotu i cala roznica to zmiana dzwonu skrzyni... czekam na odp odnosie SA. |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 21:22
|
|
|
Spoko, czyli bebechy zostaja i zmieniamy dzwon. A jak sobie radza bebechy (szczegolnie przelozenie glowne) z moca i momentem ST? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 21:45
|
|
|
A takie pytanie odnośnie tego:
http://tablica.pl/oferta/...#f3df7b8d;r:;s:
Nie zdałoby to egzaminu, gdyby to jakoś odnowić?
|
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Lis 2012, 21:51
|
|
|
hey qzyn mam gwint na tyl |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 7 Lis 2012, 07:48
|
|
|
Nie - FK nie ma nic wspolnego z rajdowym zawiasem niestety.
Mafios napisał/a: | hey qzyn mam gwint na tyl |
Mafios a moze troche jasniej?? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 7 Lis 2012, 08:26
|
|
|
Moment ci spadnie w dol bo wywalasz 2-mas i dajesz lekkie kolo z silvera... Jesli u pumy skrzynia przezyla 207KM i 250Nm na turbo to i z wolnossakiem sobie poradzi, tylko trzeba dobrze taka skrzynie zrobic i tyle. |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 7 Lis 2012, 08:59
|
|
|
A co przy takim swapie moge zaadaptowac z mojego silnika a co musze kupic? (osprzet) Czyli jaki bylby koszt takiego swapa? Nie licz elektroniki i sterowania (zostaje stand alone) |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Lis 2012, 22:03
|
|
|
cały silnik musisz kupić z osprzętem a później rzeźba. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 7 Lis 2012, 22:34
|
|
|
Ok, mimo ze silnik pojdzie jako ostatni na tapete to zostaje mi ostatnia kwestia do przemyslenia.
Czy ktos ma jakies informacje ale konkretne i potwierdzone co do wykonalnosci i sensownosci zalozenia glowicy pumy na blok sporta?
W nocy przemyslalem temat ewentualnej przekladki na silnik ST - odpada.
Moc w granicach 180+ koni mija sie z celem - nie wytrzyma zespol napedowy, przelozenie a na pewno polosie.
Pozostaja 3 opcje:
1- grzebany 1.6
2- grzebany 1.6 z glowica Pumy (tutaj czekam na informacje techniczne odnosnie tego rozwiazania
3- grzebany 1.7
Ok, drugi temat (hybryda) juz wiem ze odpada:
http://zsoc.com/showthrea...light=puma+head |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 9 Lis 2012, 13:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 8 Lis 2012, 08:55
|
|
|
Dolot z 1,7 pasuje, a wtedy jak będzie Ci mało, to po rozkręceniu go na pół masz fajną baze pod itb |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 8 Lis 2012, 09:29
|
|
|
A widzisz to jest ciekawy temat, bo rurki ze sporta chyba nie ida w jednej plaszczyznie, wiec nawet jakbym go przecial to dupa zbita, musialbym ustawic przepustnice po luku. Nie wiedzialem ze puma ma w jednej linii
Dzieki
Wlasnie sobie popatrzylem na ssacy pumy - nie wyglada mi to za bardzo zeby rury byly w jednej linii w miejscu laczenia Marcin...
Jedyna opcja upajtac je kawalek za flansza chyba i tam laczyc z przepustnicami... |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 9 Lis 2012, 14:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|