Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
22 Lis 2012, 09:41
[MK5] MK 5 Sport czyli powrót syna marnotrawnego :)
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 6 Lis 2012, 09:02   

Marcin, właśnie o dziwo qzyn ma na oczko nie na widełki
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 6 Lis 2012, 09:14   

Cytat:
Marcin, właśnie o dziwo qzyn ma na oczko nie na widełki

to tylko lepiej, bo i amory widełkowe idzie założyć

Qzyn napisał/a:
O de carbonie slyszalem ale watpie zeby amor za 150zl mial jakiekolwiek podejscie do B6...

kilka osób ma w mk3 i sobie chwali, na czele z Fordonem, kwestia tego jak sobie poradzi i ile wytrzyma przy Twoich założeniach wykorzystania
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 6 Lis 2012, 09:29   

Ja dziś zamówiłem De Carbona na przód i tył, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Qzyn - przewody hamulcowe Black Diamond z rabatem 10%
http://www.inter-rally.pl...MK5-DHK630.html 443zł
kod rabatowy: racing5463
Po rabacie: 398,70zł
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 6 Lis 2012, 09:34   

Marcin napisał/a:
kilka osób ma w mk3 i sobie chwali,


WIem, wiem, pytanie tylko czy ktos je porownywal z B6 na nierownych dziurawych odcinkach...

Bobson dzieki wielkie za info :)
Looknij lepiej do swoejgo tematu o felgach :D
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 6 Lis 2012, 09:52   

Nie byłeś pierwszy, na innym forum podałem już dane. Jeśli dziś dostane $ temat będzie nieaktualny.

Co do wężyków, wczoraj dostałem swoje do MK3 - jakościowo wyglądają super. Wyjdzie w praniu czy nie będzie z nimi żadnych problemów. Fakt tylko taki, że do MK3 są prawie o połowę tańsze jak do mk4/5 :P
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 6 Lis 2012, 10:00   

Mogles to napisac w temacie jak ci napisalem ze je biore.
Ok, udanej sprzedazy.


No i jeszcze jedno pytanie techniczne - w przypadku swapa np na Durateca - co ze skrzynia??? Pasuje dalej krotka IB5 czy trzeba dumac cos innego? Jesli cos inego to za jakie pieniadze?


No i kolejna pierdołka kupiona - i to sie nazywa okazja :D :D
Kupilem taki oto reczny:



Za cene samej konstrukcji bez pompy :)
Bo gosc wystawil sam reczny za 189 (z pompa chodza po 340) ale nie wykasowal z aukcji zdania "Hydrauliczny reczny + pompa"
:V:
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
Ostatnio zmieniony przez Parzych 9 Lis 2012, 13:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 6 Lis 2012, 12:10   

Qzyn napisał/a:
Na hamulce mam tylko jeden plan - dobry plyn, Ferrodo performance z przodu + seryjna tarcza, Ferrodo premier z tylu. Przewody stalowy oplot.


Mam mikodę GT i zwykły klocek TRW + ferodo 5.1 + stalowy oplot goodridge i jest dobrze.

Amory z widełkami szły chyba do 99 roku, tak więc sporty powinny mieć tylko oczko.


Powodzenia z projektem !!! - będę śledził postępy, bo wreszczie ktoś się wziął za mk5

Pozdro!
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 6 Lis 2012, 12:39   

Dzieki zwardek :) A co do klockow to do rajdowki seryjny klocek zaden nie da rady :/ Moze sila hamowania jest wystarczajaca, ale jadac pare kilometrow ogniem, dodatkowo hamujac lewa, szybko klocek sie zaczyna palic.
Natiomiast seryjne tarcze zawsze u mnie dawaly rade. Nawet w dol po salmopolu :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Lis 2012, 17:38   

Nie polecam mikody gt do rajdowania, szybko się przegrzewa, nastepnie pęka wzdłuż nawiertów, tak jak mówisz Qzyn dobra markowa seryjna tarcza albo profi odpowiednik rajdowy
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Lis 2012, 21:11   

Piszesz o silniku ST tak?? to to jest zetec black top ;) nie pasuje skrzynia z zetec SE bo ma rozrusznik pod katem 45* + w gore, stara skrzynia ma 45*- w dol lub po przeciwnej stronie dolotu i cala roznica to zmiana dzwonu skrzyni... czekam na odp odnosie SA.
_________________

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 6 Lis 2012, 21:22   

Spoko, czyli bebechy zostaja i zmieniamy dzwon. A jak sobie radza bebechy (szczegolnie przelozenie glowne) z moca i momentem ST?
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 6 Lis 2012, 21:45   

A takie pytanie odnośnie tego:
http://tablica.pl/oferta/...#f3df7b8d;r:;s:
Nie zdałoby to egzaminu, gdyby to jakoś odnowić?
:fox:
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Lis 2012, 21:51   

hey qzyn mam gwint na tyl
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 7 Lis 2012, 07:48   

hubi_2006 napisał/a:
A takie pytanie odnośnie tego:
http://tablica.pl/oferta/...#f3df7b8d;r:;s:
Nie zdałoby to egzaminu, gdyby to jakoś odnowić?

Nie - FK nie ma nic wspolnego z rajdowym zawiasem niestety.

Mafios napisał/a:
hey qzyn mam gwint na tyl


Mafios a moze troche jasniej??
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Lis 2012, 08:26   

Moment ci spadnie w dol bo wywalasz 2-mas i dajesz lekkie kolo z silvera... Jesli u pumy skrzynia przezyla 207KM i 250Nm na turbo to i z wolnossakiem sobie poradzi, tylko trzeba dobrze taka skrzynie zrobic i tyle.
_________________

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 7 Lis 2012, 08:59   

A co przy takim swapie moge zaadaptowac z mojego silnika a co musze kupic? (osprzet) Czyli jaki bylby koszt takiego swapa? Nie licz elektroniki i sterowania (zostaje stand alone)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Lis 2012, 22:03   

cały silnik musisz kupić z osprzętem a później rzeźba.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 7 Lis 2012, 22:34   

Ok, mimo ze silnik pojdzie jako ostatni na tapete to zostaje mi ostatnia kwestia do przemyslenia.
Czy ktos ma jakies informacje ale konkretne i potwierdzone co do wykonalnosci i sensownosci zalozenia glowicy pumy na blok sporta?


W nocy przemyslalem temat ewentualnej przekladki na silnik ST - odpada.
Moc w granicach 180+ koni mija sie z celem - nie wytrzyma zespol napedowy, przelozenie a na pewno polosie.
Pozostaja 3 opcje:
1- grzebany 1.6
2- grzebany 1.6 z glowica Pumy (tutaj czekam na informacje techniczne odnosnie tego rozwiazania
3- grzebany 1.7


Ok, drugi temat (hybryda) juz wiem ze odpada:
http://zsoc.com/showthrea...light=puma+head
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
Ostatnio zmieniony przez Parzych 9 Lis 2012, 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 8 Lis 2012, 08:55   

Dolot z 1,7 pasuje, a wtedy jak będzie Ci mało, to po rozkręceniu go na pół masz fajną baze pod itb
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 8 Lis 2012, 09:29   

A widzisz to jest ciekawy temat, bo rurki ze sporta chyba nie ida w jednej plaszczyznie, wiec nawet jakbym go przecial to dupa zbita, musialbym ustawic przepustnice po luku. Nie wiedzialem ze puma ma w jednej linii
Dzieki :)


Wlasnie sobie popatrzylem na ssacy pumy - nie wyglada mi to za bardzo zeby rury byly w jednej linii w miejscu laczenia Marcin...
Jedyna opcja upajtac je kawalek za flansza chyba i tam laczyc z przepustnicami...
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
Ostatnio zmieniony przez Parzych 9 Lis 2012, 14:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - REPERATURKA WLEWU/NADKOLA czyli spawanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 54 28 Lut 2014, 18:11
deejay
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gotowanie z Żółwiem czyli co w układzie chłodzenia piszczy
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 2 28 Gru 2004, 20:45
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gumy czyli bezpieczna jazda z każdym partnerem
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 4 13 Sty 2005, 23:59
Żółwik Tuptuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.