Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15 Maj 2017, 22:16
ewidentnie za dobre opony Na 20 letnich kapciach nie ma takich problemów
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
Wysłany: 15 Maj 2017, 22:21
no masz racje...ja mam tak stare z tyłu ze na suchym asfalcie ostatnio poleciałem na łuku...zawisłem na skarpie i musieli mi fieścine wynosić na asfalt:D na szczęście nic sie nie stało:D:D
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
Co sie dziwicie w koncu mistrz prostej wolał zepsuć niż kręcić po zakrętach
A tak na serio to miałeś pecha jak huuu....
Odezwał się drugi mistrz prostej
Pech - trochę byłem zły że nie udało się pojeździć ale co zrobić. Z drugiej strony dobrze, że strzeliło teraz na zlocie. Do soboty sytuacja będzie opanowana i oby bez przygód na zawodach
Dziś (20 maja) przejechałem zawody - 2 runda AB Cup w Rallyland Debrzno.
Ogólnie nie mam co się za dużo rozpisywać - bez błędów z dwoma drobnymi karami za potrącone pachołki (łącznie 10 sekund kary) wywalczyłem 2 miejsce w klasie na 9 startujących ekip w klasie S2000. Ponownie przede mną było E30 z wagą grubo poniżej tony i mocą około 200PS także srogo.
Teraz mam trochę ponad 2 miesiące przerwy ponieważ odpuszczam 3 rundę, jest co porobić przy Fieście a chce mocno przygotować się do 4 rundy.
Foto i filmik na szybko.
- nowy układ wydechowy z kolektorem wydechowym, wydech 2,25" na 2 przelotach i na koniec trafi 3 tłumik jedno komorowy. Docelowo chodzi o możliwość startowania na torze w Poznaniu bez problemów na bk.
- na tył trafi belka z MK5, zaciski z Focusa MK1, tarcze ATE PD i klocki również ATE. Nowe linki ręcznego, pełen serwis zacisków i nowe łożyska. Niestety ale podwójne łożyska w seryjnym bębnie to przeżytek i nie ogarnia to przy moim upalaniu więc trzeba było zrobić krok dalej.
Przy okazji wymienię tuleje belki na Powerflexa Black Series.
- nowa tarcza sprzęgła a dokładniej regeneracja obecnej (wyeksploatowane tłumiki skrętne) oraz kolejna modyfikacja skrzyni biegów - krótsze przełożenie skrzyni biegów. Przy okazji wymiana jednego uszczelnienia.
- w planach jest jeszcze zakup Powerflexa Black Series na wahacze oraz zrobienie wiązki pod EasyEcu i może próba odpalenia i strojenia.
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
Wysłany: 19 Cze 2017, 10:43
Pytanko może nie koniecznie związane z Twoim autem...czy ktoś z Was rajdowców obijał tarcze sprzęgła kevalrem? Jeśli tak, to gdzie i za ile? Moje fabryczne zaczeło ślizgać jak zwiekszyłem doładowanie. Obecnie rozwiązane jest to zmienijszeniem boostu na 1.2, ale skoro suszarka dmuchnie 1.3-1.4 to czemu nie skorzystać ? Z tego co słyszałem to takie sprzęgło obite kevlarem jest wstanie przenieść ok 100nm więcej?
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
Wysłany: 19 Cze 2017, 23:23
No tak, tyle, że spiek jest zero jedynkowy, a ja to mam do dupowozu. Klepie po 1500 km miesięcznie z czego wiekszośc po mieście w korkach :/ Więc u mnie to odpada. Z kevlarem zachowam cywila...natomiast szukam potwierdznych info ile mniej wiecej niuta takie sprzęgło uciągnie (20, 50, 100, 1000 ). Gdzie obijać i ile to kosztuje. Czy kevlar kevlarowi jest równy itp?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.