Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: brak pradu, brak zasilania, zaplon

[MK3] Problem z zapłonem
Autor Wiadomość
gomes5 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 5
Skąd: Żywiec
Wysłany: 27 Wrz 2012, 14:36   [MK3] Problem z zapłonem

Witam. Otóż mój problem wygląda następująco: Wczoraj przestały świecić światła mijania (poprosiłem sąsiada o pomoc bo sam jestem zielony) i okazało się że to przekaźnik, nie miałem akurat w pobliżu nigdzie sklepu a jechałem do pracy na noc więc musiałem mieć światła. Sąsiad wetknął kawałek zapałki tak że światła paliły się cały czas i powiedział żeby za każdym razem ściągać klema więc tak zrobiłem. Rano kończe prace, zakładam klema a tu iskra poszła i światła zgasły. Nie działało nic. Sprawdziłem inny aku i to samo. Po jakimś czasie zaczął działać zegar, światło wewnętrzne i radio lecz pozatym nic, światła nie działąją, nie ma zapłonu. Nie wiem co może być nie tak, proszę o pomoc.
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Wrz 2012, 14:46   

Bezpieczniki sprawdzone ? pewnie, któr(y/e)ś strzelił(y)
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
gomes5 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 5
Skąd: Żywiec
Wysłany: 27 Wrz 2012, 14:50   

Sprawdzone
 
 
mick1973 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 176
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Wrz 2012, 15:19   

Wywal ten przekaźnik podparty zapałką i jeszcze raz przegląd bezpieczników. readmore readmore readmore readmore
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 27 Wrz 2012, 19:32   

sorry.. manufakturę to chłopcy uprawiajcie na swój koszt..
ani jeden ani drugi mądry nie jest..
gomes5 napisał/a:
Po jakimś czasie zaczął działać zegar, światło wewnętrzne i radio lecz pozatym nic
pewnie po zespolonym jest napięcie
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
gomes5 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 5
Skąd: Żywiec
Wysłany: 27 Wrz 2012, 22:17   

czyli co mozna by zrobic?
 
 
mick1973 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 176
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Wrz 2012, 22:18   

szynszyl napisał/a:
pewnie po zespolonym jest napięcie
hmm...mechatronicy tutaj pytań nie zadają bo sami wiedzą co zrobić
szynszyl napisał/a:
ani drugi mądry nie jest..
wielkie dzięki naprawdę aż chce się pomagać
Sprawdź przekażnik 5 pewnie się wysunął .
gomes5 napisał/a:
Po jakimś czasie zaczął działać zegar, światło wewnętrzne i radio lecz pozatym nic,
działają od początku
 
 
gomes5 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 5
Skąd: Żywiec
Wysłany: 27 Wrz 2012, 22:33   

a jesli to nie pomoze to co? bo przekazniki chyba sa wszystkie na miejscu
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Wrz 2012, 07:43   

Znaczy, jest taka miejska legenda że jak pali się bezpiecznik to trzeba wsiąść mocniejszy bo widocznie jest za słaby,,, proponuję z problemem udać się do sąsiada,,, najlepiej niech wsadzi gdzieś drugą zapałkę lub zapłaci za naprawę u elektryka - ale pewnie wypnie się na to, od taka sąsiedzka pomoc,,, gomes5, jak czytałeś trochę forum to poza moimi komentarzami o pożarach o których wspomniał szynszyl, to pewnie zauważyłeś że w co drugim przypadku pisze że takiej usterki (elektryki) nie naprawi się via forum, tylko trzeba miernik w jedną łapę i schemat w drugą i śledzi obwód po obwodzie,,, połowa auta jest zasilana na stałe i te rzeczy przy sprawnym zasilaniu muszą działać, druga połowa wymaga przekręcenia kluczyka w stacyjce,,, wszystkie mają bezpieczniki za wyjątkiem alternatora, rozrusznika i układu zapłonowego - skoro nie działa nic to trzeba sprawdzić napięcie na głównej szynie czy w ogóle jest,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
gomes5 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 5
Skąd: Żywiec
Wysłany: 28 Wrz 2012, 09:27   

ok dzieki, sprawdze i odezwe sie wieczorem co i jak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.