Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
22 Maj 2013, 17:49
[MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
Autor Wiadomość
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 22 Maj 2013, 13:18   

W CVH zmieniłem minerala na pełen syntetyk 5w40 i nic się nie dzieje.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Maj 2013, 15:45   

Jak silnik zaczyna sie rozciekać to sie go uszczelnia a nie zmienia olej na mineralny gy uszczelka pod dekiel czy mise dużo nie kosztuje a zrobić można w kilka minut.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 22 Maj 2013, 17:42   

Jak auto kupiłem, jeździło na 10w40. Po wizycie u znajomego, który kilkanaście lat pracował w ASO Forda, jeżdżę na 5w30. Głównie zalecał ten właśnie ze względu na hydraulikę. Poza tym mówił, że w nowszych silverach lali taki fabrycznie i działało :) Faktycznie się zrobił troszkę cichszy i lżej odpalał zimą :) Co do cieknięcia to się go nie obawiam na razie, bo wszelkie uszczelki, prócz pod głowicą, zostały wymienione na nowe Elringa przy okazji szybkiego swapa u Fordona :) Troszkę przepala mi olej, ale nie jakoś tragicznie bo dolałem z 600-700ml na niecałe 10000km, a silnik lekko nie ma.

Edit:

Dziękuję za przeniesienie do Projektów :zwyciężca: Teraz jeszcze bardziej muszę zajmować się Fiestą, co nie specjalnie się spodoba mojej lepszej Połówce :)
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 22 Maj 2013, 19:05   

Ja też gdzieś czytałem że do silvera powinno się lać 5w30. I też leje 5w30 i GM w tej specyfikacji kosztuje 80 złotych 5 litrów :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 23 Maj 2013, 06:53   

NO i wszystko jasne. Dzieki za opinie :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 23 Maj 2013, 10:42   

Dzisiaj Fiesta zaczęła, za przeproszeniem, coś odpier#alać. Jadę sobie kulturalnie 80km/h, a tu obroty spadają do 0, pomimo, że toczy się na biegu i świeci kontrolka ładowania, oczywiście zero reakcji na gaz, czy próbę odpalenia z rozpędu. Raz nawet zabrakło prądu całkiem, bo się nawet kontrolka nie świeciła. Tak kilka razy. Pomaga zatrzymanie się i odpalenie jej na nowo. Nie mam pojęcia co to może być.
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23 Maj 2013, 20:00   

wiazka? czujnik predkosci pojazdu? tps?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 23 Maj 2013, 22:49   

Niby wszystko sprawdzone. Wracając do domu już zachowywała się normalnie, ale niepokoi mnie to. Pozostaje mi chyba jedynie czekać na FordDiaga, żeby znowu nie wydawać pieniędzy na ślepo.
Z optymistycznych wiadomości Fiesta 3 czerwca idzie na spawanko kolektora :)
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 11 Cze 2013, 17:57   

Było coś takiego:



A teraz wygląda tak:



Foto poza autem:



A przy okazji doszło takie tam czarne coś:



Wszystko baj Przemo-car. Gość jest super, szczerze polecam jego usługi. Z tego co się dowiedziałem robił m.in. auto Rasty.
Wrażenia. Strasznie siwo w aucie :P A tak poza tym, dużo lepszy dół. Prawie nie czuć turbo dziury i ciągnie od początku do końca.

Z rzeczy bardziej przyziemnych, wymieniłem kostkę stacyjki, bo auto gasło w dziwnych sytuacjach. I na razie tyle. Jestem pewien plan na kolejny krok, ale to kiedyś o tym :)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Cze 2013, 05:51   

Wyglada ładnie, musiałbyś zrobić jakiś pomiar wozidełka. Ile cie wyszla ta przyjemność?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 12 Cze 2013, 10:01   

Pomiar prawdopodobnie w sierpniu się odbędzie :)

Razem z rozpórką tysiąc pińcet.
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 1 Lip 2013, 20:10   

Dzisiaj z Fiestą się trochę poślizgaliśmy na kursie doskonalenia jazdy :) Płyta poślizgowa fajna rzecz :) I miałem też okazję pojeździć autem z trolejami i następne auto będzie RWD :D Ale to za parę lat :)
Instruktor był zdziwiony, że Fiesta ma 720 stopni skrętu z prostych kół do skrajnej pozycji. Ja niestety nie wiem, czy tak ma być, ale się przyzwyczaiłem :)
 
 
mmbu 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 327
Skąd: WF
Wysłany: 1 Lip 2013, 20:26   

Dlatego założyłem magiel ze wspomaganiem, bo czasami w zimie gubilem się i nie wiedziałem , czy koła są już prosto ,czy nie. Bo to 720, to o obrotach kierownicy piszesz, a nie kół
_________________
jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze

Umiesz liczyć? Licz na siebie...

Moje Allegro
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 1 Lip 2013, 20:30   

Tak zgadza się, obroty kierownicy miałem na myśli :) Ale kierownicę z rąk i tak potrafi wyrwać :)
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 2 Wrz 2013, 18:36   

Żeby nie było, że nic się nie dzieję. Ostatnio miałem problem z zacinającą się kierownicą. Wymieniłem maglownicę, końcówki drążków, łączniki stabilizatora, nawet przez chwilę kolumnę kierownicy. Koniec końców, po wymianie krzyżaka od strony silnika, po którym nie było nic widać i był wymieniany rok temu, jak ręką odjął. I znowu można śmigać :)
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2 Wrz 2013, 21:42   

Jakbys zapytal to pierwsze co to bym ci powiedzial, ze krzyzak :) Poki co tylko ori ford wytrzymal mi juz 3 lata albo wiecej a wymienialem 3 razy
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 3 Wrz 2013, 16:44   

kenczorf napisał/a:
Jakbys zapytal to pierwsze co to bym ci powiedzial, ze krzyzak :)

Ja miałem dokładnie takie objawy przy zatartej maglownicy, tyle że to był regenerowany shit z allegro. Ale też wymieniłem krzyżak i dupa, okazało się że magiel :-P
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 14 Lut 2014, 18:45   

Fiesta żyje. Dostała jakiś czas temu nowy rozrząd i pompę wody.
Aktualnie wojujemy z elektryką. Okazało się, że wiązka 105KM od ECU 2FCD jest nie do końca kompatybilna z ECU 130KM 2FBC. Są inaczej wtryskiwacze i cewka wyprowadzone.

Ale najważniejsze jest to, że odzyskałem oświetlenie kabiny :D
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lut 2014, 18:54   

LOL, pierwsze słyszę, a widziałem obie wiązki.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 14 Lut 2014, 19:00   

Może u mnie jest coś nie tak, ale według autodaty, i organoleptycznym teście wynika, że m.in. w jednym kompie na pinach 58 i 59 jest sterowanie wtryskami, a na drugim jest sterowanie cewką. Efekt jest też taki, że na ECU 105 działa w miarę ok, a na 130 pracuje nierówno, i jakby na dwóch garnkach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 09:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.