Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 22 Maj 2013, 18:49 |
[MK3] Moje (nie)szczęście RS1800 |
Autor |
Wiadomość |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 18 Lip 2015, 15:02 [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
30 stopni w cieniu, ale nie ma, że boli
Chyba znalazłem cieknące miejsce, uszczelka szyby od dołu nie była do końca wyciągnięta. Mam nadzieję, że to to, bo auto polewane wodą, nie wykazuje więcej przecieków. Chociaż pewnie jak wszystko złożę do kupy, to i tak będzie cieknąć, w końcu to Fiesta |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Sie 2015, 20:47 Re: [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
Zdrowe podszybie mówili, będzie dobrze mówili... taa.. ale już ogarnięte nie mam fotek po, ale widziałem na własne oczy |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Sie 2015, 21:54 Re: [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
Uwierz mi, jest zdrowe, jak nie zapomnę to wrzucę ci fotkę jak wygląda "niezbyt zdrowe", które trzeba amputować. Moje było w podobnym stanie jak twoje |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Sie 2015, 23:24 Re: [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
Kuba ale że co tędy woda leciała ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 12 Sie 2015, 20:45 Re: [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
No właśnie się okazało, że tak. A rok temu przy wymianie szyby zero rdzy. Do tego jeszcze ciekło na tyle perfidnie, że jak polewałem auto wodą przez 15 min to nic, dopiero jak odstało kolejne 15-30 minut to było widać wodę wewnątrz. Teraz jak się zrobi ze 3 stopnie chłodniej to jeszcze raz przetestuje, bo w tej chwili szyba jest założona bez żadnych uszczelnień silikonopodobnych, ale miejmy nadzieje, że będzie ok |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 11 Lut 2016, 01:04 [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
Join the dark side they said, it will be fun they said... się okaże |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Lut 2016, 17:38 [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
nie pozostaje mi napisać nic innego jak feel the dark side of the force |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 12 Lut 2016, 17:28 [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
no i pieknie idziem w moc oczywiscie 2.0?? |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 14 Lut 2016, 23:28 [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
FiFa napisał/a: | oczywiscie 2.0?? |
Nie inaczej Na razie powoli rozbieram silnik, coby zobaczyć, czy w środku myszy nie ma Plan w głowie mam, ale się okaże ile z tego uda się zrealizować, generalnie NA |
|
|
|
|
DanielŻ
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31 Dołączył: 27 Lis 2015 Posty: 150 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 15 Lut 2016, 01:04 [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
Nice nice:) |
_________________ Peace!!
vegetagt napisał/a: | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | - jednak człowiek uczy się całe życie :d |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 16 Lut 2016, 12:32 [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
Lego dla dużych chłopców Ogólnie stan nie jest zły. Martwi mnie tylko wałek wydechowy, bo na ostatnim mostku ma lekkie rysy i nie bardzo wiem, co z tym zrobić. Panewki wału są w normie, delikatnie porysowane, ale skoro już wał jest na wierzchu, to prawdopodobnie pójdzie do szlifu i będą nowe panewki.
I jakiś strasznie śmierdzący hipolem szlam był w śrubach od wału, ale już nie śmierdzi |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Lut 2016, 17:59 [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
3 inne silniki, które rozbierałem także dość specyficznie śmierdziały przy śrubach w środku, więc może tak musi być. Jak by co to mam standardowe wałki blacktopa 2.0 w stanie prawie perfekcyjnym, oddam za flaszkę, jak co to pw. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 16 Lut 2016, 22:26 [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
Te pewnie pojadą do Rewaru, więc jakby się okazało, że nie dają rady, to będę wiedział gdzie się zgłosić aczkolwiek krzywki są git. |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 20 Lip 2019, 20:56
|
|
|
Tak informacyjnie. Projekt black 2.0 umarł, bo zabili mi głowicę na Krasnobrodzkiej Racing. Później miałem wziąć od Qzyna jego poremontowego silvera 2.0, ale jakoś kontakt się urwał. Potem był ślub, później dziecko i tak zeszło. W każdym razie Fiesta po 2,5 roku stania w garażu zmartwychwstała. Myślałem o sprzedaży, ale żona w ramach urodzin ogarnęła auto wraz ze znajomymi w tajemnicy przede mną Plan na najbliższą przyszłość to ogarnąć okrutne przelewanie, bo przez pierwsze 10 minut to się jechać nie da. Jak się nie uda na seryjnych gratach tego ogarnąć to wjedzie ECUMaster. Później się zobaczy, może klasycznie 2.0 silver, albo może black, bo jakieś graty tam już mam.
A tutaj nowa kierowniczka https://photos.app.goo.gl/vRZvvJZVXpjhER9CA |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 20 Sie 2019, 19:01
|
|
|
Drobny apdejt. Udało mi się znaleźć dzisiaj chwilę dla auta. Po podpięciu ForDiaga i analizie błędów wyszło, że całemu zalewaniu był winny brudny MAF. Auto teraz jeździ jak powinno, ale niestety tylne hamulce ustawiły się w kolejce do zrobienia |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 27 Lis 2019, 22:15
|
|
|
Przez zimę planuję skompletować nowe hamulce i potrzebuję Waszej porady. Klocki na pewno wjadą Ferodo DS2500, bo jestem z nich zadowolony. Kwestia tarcz, czy warto dopłacać do super fancy nacinanych/wierconych tarcz, czy gładkie niechińskie wystarczą? Kolejna rzecz, przewody hamulcowe. Czy warto do funcar'u zakładać oplot, jeśli tak, to jaki? Z tego co się rozglądałem to w Polsce jest dostępny głównie HEL. Ostatnia rzecz, mógłby mi ktoś podać nr cylinderka hamulcowego, który na pewno pasuje do fiestowych bębnów 203mm? Pamiętam, że kiedyś miałem spory problem z dobraniem pasujących i chyba w końcu zostały stare.
Z życia codziennego: Fiesta ostatnio się posikała ze szczęścia na przejażdżce, bo puścił przewód paliwowy w okolicach zbiornika. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27 Lis 2019, 22:35
|
|
|
ja mam oplot black diamond. Wydaje mi sie, ze to wszystko to ten sam, wystarczająco dobry poziom produktu.
Do obecnego dupowozu tez sobie założę oplot, bardzo fajnie zmienia się czucie pedału, można dokładnie dozować siłe hamowania. Porównanie mam do nowych zamienników (enzet i trw), a nie do 30 letnich oryginałów ;-) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27 Lis 2019, 23:11
|
|
|
Potwierdzam, w każdym aucie zakładam oplot i jest lepiej. U mnie dorabiają przewody w oplocie na zamówienie i takie założyłem do RS Turbo przy odbudowie układu hamulcowego. Tarcze kup dobrej firmy i wystarczy |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
|