  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK3] Wyciek oleju i wskażnik paliwa | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 P.Rusek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2012,  13:32   [MK3] Wyciek oleju i wskażnik paliwa
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam 
 
 
Mam kolejny problem z fiesta. 
 
Cieknie mi olej na pasek tam gdzie jest alternator itd, podobno musze wymienic tylko simmering, mam pytanie czy tylko simmering i pasek bo caly jest w oleju i czydrogo bedzie to kosztowac i i czy samemu mozna to zrobic? i ile moge na tym pasku przejechac bez naprawy( chodzi o jeden dzien max dwa) jezeli trzeba moge dodac zdjecia
 
 
drugi problem to wskaznik paliwa. paliwa mam malo (troche nad rezerwa) a wskazuje mi ze mam pol baku . w czym moze byc problem?? | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Cze 2012,  14:21, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2012,  13:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | P.Rusek napisał/a: | 	 		  | Cieknie mi olej na pasek tam gdzie jest alternator itd, podobno musze wymienic tylko simmering, mam pytanie czy tylko simmering i pasek bo caly jest w oleju | 	  Wisz to się tak nie da... może być coś innego niż uszczelka,,, może końcówka wału która przez nią wystaje jest wyrobiona i dlatego cieknie,,, puki nie wymienisz (rozbierzesz) się nie przekonasz 	  | P.Rusek napisał/a: | 	 		  | i ile moge na tym pasku przejechac bez naprawy | 	  Puki olej się w silniku nie skończy i/lub nie pęknie pasek,,, 	  | Cytat: | 	 		  | drugi problem to wskaznik paliwa. paliwa mam malo (troche nad rezerwa) a wskazuje mi ze mam pol baku . w czym moze byc problem?? | 	  We wskaźniku właśnie,,, też puki nie podłaczysz innego się nie przekonasz, one firmowo są extra mało dokładne, ale tylko przez podmianę jednego z dwóch (wskaźnik lub czujnik w baku) elementów namierzysz winowajcę,,, (jeszcze dochodzi zwarcie w elektryce, ale raczej objaw na to nie wskazuje) | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 P.Rusek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2012,  14:12   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pozniej dorzuce zdjecia moze cos bedzie lepiej widac;]
 
 
a zwarcie moze byc bo z akumulatorem mam przygody i wymienialem bezpiecznikow kilka, a gdzie moze byc to zwarcie, dodam jeszcze ze lampka od podswietlenia rejestracji jest walnieta  , moze ona cos psuje?
 
 
moze odrazu napisze tutaj zeby nie zakladac nowych tematow.
 
 
odnosnie tego akumulatora-
 
 
w czasie jazdy czesto przygasaly mi swiatla i gasl silnkik radio sie wylaczalo itp, wiec naladowalem akumulator i dalej tak jest, alternator zapewne nie laduje przez slizgajacy sie pasek klinowy ale na swiezo naladowanym chyba powinno byc dobrze?? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2012,  14:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | P.Rusek napisał/a: | 	 		  | pozniej dorzuce zdjecia moze cos bedzie lepiej widac;]  | 	  A co chcesz pokazać? 90% fiest tam cieknie więc wiemy jak to wygląda,,, zaczyna się od simeringu bo to chyba najprostsze i najtańsze i często (choć nie zawsze) najskuteczniejsze,,, pewności się nabiera czyszcząc elegancko okolice,,, wtedy widać dokładnie skąd leci olej,,,
 
 
Jak masz pasek w oleju to nie dziw że masz cyrki z elektryką, nawet na naładowanym nie będzie dobrze bo nieobciążony akumulator ma 12,6V a obciążony około 12V lub mniej, a napięcie w instalacji pracującego auta powinno być >13 (do 14,4 max) i tak, 1V to bardzo dużo. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 P.Rusek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2012,  14:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a jezeli wyczyszcze pasek to szybko sie zaleje spowrotem?
 
i czy da rade na nim tak ze 2 dni pojezdzic? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2012,  15:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Paska nie wyczyścisz,,, nasiąknął olejem nadaje się do wymiany,,, wytrzyma jak pisałem aż nie pęknie (to odnośnie samego paska) w zależności jak mocno leci to silnik będzie krwawił aż się wykrwawi, chyba ze będziesz dolewał oleju, no i na koniec ta nieszczęsna elektryka kulejąca z powodu niskiego ładowania,,, jak utrzymasz poziom oleju w ryzach i prądu Ci nie braknie to i tydzień i miesiąc pojeździsz,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 P.Rusek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2012,  16:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a co zrobic z ta elektryka?    po raz mi odpala za 1 razem raz kreci jakby nie mial pradu ?? akumulator naladowany jest. to wina paska? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2012,  17:01   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Pasek nie ma nic do odpalania, moze go nie być i silnik będzie chodził (puki się nie ugotuje lub prądu braknie bo pasek napędza pompę wody i alternator) | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 P.Rusek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2012,  17:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | to czemu mi raz pali idealnie a raz jakby nie bylo pradu ? moze byc wina klem ? bo nie sa najlepsze ? czy gdzies jest zwarcie? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2012,  17:12   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam Ci to zgadnąć?     
 
 
Jak klemy są liche i mogą robić przerwę to czemu nie,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 P.Rusek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Cze 2012,  14:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a ile taka naprawa moze kosztowac? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |