| [Mk3] Muli po wciśnięciu gazu | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Adzi22   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 78
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2012,  16:15   [Mk3] Muli po wciśnięciu gazu | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam jestem świeżo po wymianie silnika z 1.1 również na 1.1 silnik pracuje o niebo lepiej od poprzedniego ale jest jeden problem samochodem strasznie rzuca gdy dodaje gazu szczególnie do 2 tysięcy obrotów (muli go) problem troche ustępuje gdy się nagrzeje i moje pytanie jest takie -czy może to byc spowodowane tym że mechanicy wlali o litr oleju więcej niż trzeba
 dodam że silnik wcześniej leżał z 1.5 roku w garażu a pod pokrywą zaworów było dosłownie "błoto"
 - olej jaki jest wlany to mineralny 15W40
 -zalecono mi dolać preparatu który oczyści silnik ze szlamu
 
 nie widzialem podobnego tematu proszę o szybką pomoc
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mick1973   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Michał
 Wiek: 52
 Dołączył: 12 Lut 2012
 Posty: 176
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2012,  18:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | To chyba rzeżnik a nie mechanik jak zakłada zasyfiony silnik bez mycia i jeszcze litr oleju więcej. A tak poważnie to ile przejechałeś na takim stanie oleju?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adzi22   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 78
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | z 50km cały czas to samo, czy jest możliwość takiego problemu jeśli stary silnik był na wtrysku a obecny jest na gaźniku, czy jest to taka różnice że mechanik by się nie skminił >? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | Adzi22, skminiłby się raczej, że wkłada gaźnikowca zamiast silnika na wtrysku. Może jest problem ze wzbogaceniem mieszanki?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mick1973   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Michał
 Wiek: 52
 Dołączył: 12 Lut 2012
 Posty: 176
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | jest wiele rzeczy które mógł źle zrobić . 1. Oleju trzeba upuścić.
 2. Filtry masz nowe czy też leżały 1,5 roku i założył je tak jak były zabłocone?
 3. Nawet jak masz nowy filtr powietrza to mogło go zabryzgać .
 4. O różnicach w układzie zasilania paliwa między wtryskiem  a gażnikiem to mechanik powinien wiedzieć chyba że zasilasz gaźnik ciśnieniem z pompy która jest w baku.  I przez to te cyrki
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pietrekk   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotrek
 Wiek: 33
 Dołączył: 03 Sie 2010
 Posty: 1240
 Skąd: Cieszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | Przekładał z osprzętem czy bez? |  
				| _________________ BMW e36 touring 325tds 1997
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:50 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | 4. O różnicach w układzie zasilania paliwa między wtryskiem a gażnikiem to mechanik powinien wiedzieć chyba że zasilasz gaźnik ciśnieniem z pompy która jest w baku. I przez to te cyrki | 
 
 Albo jak trafił się gaźnik z manualnym ssaniem, to nie została żadna linka poprowadzona. Problem brzmi troche jak próba jazdy zimnym gaźnikowcem bez ssania.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | kolektor od gażnikowca nie jest taki sam jak ten od wtryskowego. jeśli założył tak jak leci czyli z gażnikiem to musisz gażnik wyczyścić i wyregulować |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adzi22   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 78
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2012,  21:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sam silnik bez osprzetu(z cewka i kablami) jutro bede jechal do tego mechanika, rano tyle co sprobuje to zalozyc kable ewentualnie cewke od starego silnika |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mick1973   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Michał
 Wiek: 52
 Dołączył: 12 Lut 2012
 Posty: 176
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Wrz 2012,  07:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | jeśli założył bez osprzętu to nadal masz na wtrysku . Nie mam doświdczenia z gaźnikowcami ale tam jest dużo mniej czujników . Może przy przekładce coś zostało nie przełożone. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adzi22   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 78
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Wrz 2012,  09:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | wymieniłem właśnie kable dwa z czterech miały uszkodzoną dość poważnie gume zrobiłem małą rundke szarpanie ustąpiło, przed tym wykonałem test tylko nie z diodą lecz z buzzerem (na wyłączonym silniku) jakby mógł ktoś odczytać co ta piszczałka mi chciała powiedzieć   link
 akcja zaczyna sie od około 15 sekundy
 dziekuje !
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adzi22   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 78
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Wrz 2012,  18:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dobra ta wymiana kabli dała lekką nadzieje ale to nie to, wg mnie samochód zachowuje się jakby dostawał za dużo paliwa dlatego sie tak dławi i nim szarpię, czasem słychać (tak mi sie wydaje) jak paliwo spala się jeszcze w wylocie co może za tym stać?? bardzo proszę o pomoc
 
 dodam że na poprzednim silniku jeden objaw był ten sam na biegu jałowym troche rzucało silnikiem i popiardywało z tłumika ale nie muliło/dławiło/szarpało po wcisnięciu gazu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mick1973   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Michał
 Wiek: 52
 Dołączył: 12 Lut 2012
 Posty: 176
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Wrz 2012,  18:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | 1 sprawdź te 3 złaczki pod patelnią 2 zwal filtr powietrza i zobacz czy wtryskiwacz nie leje
 bo buzer nic nie wypiszczał
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adzi22   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 78
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2012,  11:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | wtryskiwacz nie leje , dodaje filmik w 12 sekundzie slychac strzal który byl pod pokrywa filtra powietrza, od dołu jak sie przygazuje nie ma płynnego przyspieszenia w 39 sekundzie słychac jak popiarduje silnik po wcisnieciu gazu od poczatku http://youtu.be/fy8WFKYoULA
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Badi   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 15 Sie 2012
 Posty: 80
 Skąd: Gniezno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2012,  16:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | Lekki OFF, może to przez jakość filmu ale ten silnik nie brzmi zbyt poprawnie (a miałem do czynienia z trzema 1.1, w tym jeden z gaźnikiem). To tylko moje odczucie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adzi22   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 78
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2012,  17:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | silnik był dopiero odpalony rozgrzany brzmi o wiele lepiej  co do tematu jest ktokolwiek kto mógłby pomoc ?     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | berek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Dołączył: 26 Cze 2012
 Posty: 18
 Skąd: Ostrów Maz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Gru 2012,  01:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Właściciel już naprawił problem? Jeśli nie to: 
 Może to zatkany przyśpieszacz? Znajduję się on z tyłu gaźnika, należy odkręcić śruby i czymś naprawdę cieniutkim (igła za gruba) przepchać. To może pomóc w Twoim przypadku.
 
 Ja ze swoją niunią mam też spore problemy i też walczę aby ją jakoś wyleczyć
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |