Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk3, serwo, uklad hamulcowy

[MK3] uklad hamulcowy
Autor Wiadomość
Maciem 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 34
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 33
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 10 Maj 2012, 21:28   [MK3] uklad hamulcowy

Witam , mam pewną zagwozdke . Otóż wężyk który biegnie z kolektora do wspomagania hamulców , podczas zmiany silnika został uszkodzony , a mianowicie ten "filterek" bądz co to tam jest(pokazane na zdieciu). I się zastanawiam czy jest on potrzebny ? bo gdy go odetne bez problemu moge nalozyc wiekszy wężyk i to zrobić.
Za wszelką pomoc dziekuje.


Ostatnio zmieniony przez bidżej 22 Maj 2012, 14:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Maj 2012, 07:49   

Maciem, może go nie być ale silnik może być niespokojny przy hamowaniu,,, bo to nie filterek tylko zawór jednokierunkowy który przepuszcza powietrze tylko zgodnie ze strzałką na obudowie (na każdym szrocie taki dostaniesz bo na każdym szrocie teraz mk3 stoi jakaś)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Maciem 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 34
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 33
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 11 Maj 2012, 09:03   

Dzieki za odpowiedz , czyli narazie go usune bo auto potrzebne a potem to jakos sie zrobi.
Jeszcze jedno pytanie , jest jakis sposob aby ten przewod dosc latwo wyciagnac ? bo siedzi cholernie mocno.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Maj 2012, 09:53   

Podgrzać go troszkę, a najlepiej wywalić ta sztywną rurkę, i pociągnąć elastycznym przewodem który się da jakoś prowadzić - jedną stronę podłączyć pod kolektor a drugą zatkać palcem i na chwile wprowadzić silnik na wysokie obroty - jak się ścinki nie zapadną to będzie dobry, ja mam gruby podwójny w takim oplocie, oryginalnie dedykowany na paliwowy chyba,,, ale były czasy ze na zielonym ogrodowym jeździłem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 11 Maj 2012, 15:35   

We Fiestach jest jaki system hamulcowy?? ATE, czy TEVES?? Bo zastanawiam się nad kupnem klocków i tak nie bardzo wiem jakie wziąć. Bo na jednych jest napisane ATE, a na innych TEVES. Czy to jeden pieron??
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 11 Maj 2012, 17:11   

wg katalogów online sobie zobacz.
ATE szerokośc 151 mm - wentylowane tercze
ATE/Teves szerokośc 141 mm - tarcze pełne

p.s. w mieście Łodzi jest super mechanik ma ksywe diodalodz, gg, sklep po małe co nieco i do niego :V:
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 11 Maj 2012, 17:23   

Co ma system do wytwórcy klocka. Mówisz że chcesz do fiesty i wszystkie są tego samego systemu
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 11 Maj 2012, 18:21   

Marcinowaty, czemu fanzolisz?
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 11 Maj 2012, 18:57   

Dzieki szynszyl, za tłumaczenie. A jeśli chodzi o szczęki? to czy od 1.3 będą pasowały do 1.1? Bo widziałem za 70 zł brembo u mnie nie daleko.

Marcinowaty, mnie chodziła o system hamulcowy, a nie o wytwórcę klocków, bo jeśli chodzi o firmę jakiej bym kupił to niedrogo widziałem klocki: Bosch, Delphi, FebiBilstein, Ferodo, ATE, Brembo i Valeo. I myślę, że to nie takie szajsfirmy.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 11 Maj 2012, 19:22   

szczęki jeden pieron. warto jednak popatrzeć na bębny i ocenić, czy nie warto poszukać takich do podtoczonych/wytartych bębnów. nie umiem powiedzieć jaka ro firma robi. mają troszke inny/wiekszy wymiar. ale! jak beben ma rant, to kupa...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Maj 2012, 19:29   

szynszyl napisał/a:
ale! jak beben ma rant, to kupa
Zawsze jak bęben ma rant to go się zdejmuje przed montażem u ślusarza, przy okazji fachowym okiem Ci powie czy to bęben czy szrot,,, jak bęben ma rant to i często ma rowkowanie w środku - też je się usuwa, jedna robota,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 11 Maj 2012, 20:17   

JoeMix napisał/a:
Zawsze jak bęben ma rant to go się zdejmuje przed montażem u ślusarza
a czy ja pisałem ze z rantem jest boski?!
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Maj 2012, 21:32   

szynszyl, nie, napisałeś że kupa,,, a ja napisałem co się z rantem robi (jak by ktoś się nie orientował) :-P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 12 Maj 2012, 13:14   

znaczy jak ostatnio byłem u mechanika na wymianie łożysk tylnych to widziałem ze coś mi tam progi likwidował na bębnach. a szczęki widziałem raczej to są chyba standardowe do tych bez SCS, bo 180mmx32mm. tylko się zastanawiam czy to jest komplet na oba koła czy na jedno koło bo kosztują ino 72zł
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.