| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  21:18
 | [MK5] Nie podaje paliwa na wtrysk 1.8D Bosh | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | mccn   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Courier
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 10 Maj 2012
 Posty: 7
 Skąd: P-Z
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2012,  11:29   [MK5] Nie podaje paliwa na wtrysk 1.8D Bosh |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzień dobry wszystkim... jako że ostatnio zakupiłem Couriera długo chechłającego jak wiadomo jest kilka prosty powodów dla których tak się dzieje lecz nie w tym egzemplarzu   
 
 Sprawdziłem szczelnośc układu paliwowego świece i inne pierdoły ale silnik nadal pali ciężko... tzn nie tyle ciężko co nie dostaje paliwa...
 
 Zrobiłem dla testu pewne doświadczenie rano silnik zimny odstany układ paliwowy szczelny! oczywiście temperaturę mamy już ok 20 stopni więc mrozy nie przeszkadzają... Odkręciłem z wtryskiwaczy przewody zasilające poprosiłem brata aby zakręcił silnikiem i co ? no nic paliwa nie podaje dopiero po ok 8 obrotach silnika zaczyna podawać paliwo i silnik odpala...
 
 jest to dziwne... Może coś w pompie odcina paliwo ? czy te silniki miały immobiliser ?
 
 Może już ktoś z takim problemem miał odczynienia  ?
 
 Dodam że wtryski są w bdb stanie ciśnienie na tłokach również auto ma 190 tysi przebiegu udokumentowane...
 
 Podczas całodziennej eksploatacji też trzeba dość długo kręcić ok 3-5 obrotów silnika... Czasami pali na dotyk ale to bardzo rzadko ...
 
 Ja już nie mam pomysłów więc liczę na sugestię kogoś obeznanego w temacie...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2012,  14:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zaworek,,, w końcu jakoś silnik trzeba zgasić,,, sprawdź jego podłączenie, powinno być pewne 12V po włączeniu zapłonu. 	  | mccn napisał/a: |  	  | Może coś w pompie odcina paliwo | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mccn   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Courier
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 10 Maj 2012
 Posty: 7
 Skąd: P-Z
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2012,  19:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Powiedz mi gdzie dokładnie ten zaworek jest ? nad przewodami wtrysku paliwa ? 
 Czy z boku pompy ? od przodu ?
 
 Bo od przodu pompy jest jakiś czujnik który działa na zasadzie elektromagnesu jak załączam zapłon to on się wysuwa czy coś takiego... ale napięcie na nim jest chwilowo i raz miernik pokaże 6 V a raz 3 V
 
 Mam jeszcze sierre z 92 roku z 1.8 TD i ona zaworek zamykający paliwo ma bezpośrednio nad przewodami wysokiego ciśnienia na wtrysk...
 
 A u mnie to miejsce jest zakryte jakąś kopułką i teraz nie wiem gdzie dokładnie jest ten zaworek aby go sprawdzić...
 
 jak silnik fest gorący to pali w miarę dobrze po 2 obrotach silnika...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2012,  19:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | I to jest chyba to, ale niech ktoś potwierdzi, nie siedzę w ropniakach,,, 	  | mccn napisał/a: |  	  | Bo od przodu pompy jest jakiś czujnik który działa na zasadzie elektromagnesu jak załączam zapłon to on się wysuwa czy coś takiego... ale napięcie na nim jest chwilowo i raz miernik pokaże 6 V a raz 3 V | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mccn   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Courier
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 10 Maj 2012
 Posty: 7
 Skąd: P-Z
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2012,  19:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | No ja właśnie nie jestem pewien poczekam aż ktoś obcykany napisze o ile takowy będzie tu na forum   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2012,  21:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak masz czymś przykryte tzn że masz immo, wywalenie tego nie jest trudne ale też nie za proste 
 ja bym na twoim miejscu podjechał do pompiarza by sprawdził pompę skoro mówisz ze reszta ok, niektórzy starej daty mają takie fajne przyrządy i sprawdzają bez demontażu
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mccn   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Courier
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 10 Maj 2012
 Posty: 7
 Skąd: P-Z
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Maj 2012,  15:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ale ja nie wiem czy mam immobiliser bo nie mam ani pilota ani centralnego zamka itp. Więc skąd tam immobiliser ? 
 Coś ewidentnie blokuje paliwo tylko nie wiadomo jeszcze co to może być ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Maj 2012,  17:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jedno z drugim czy trzecim nic wspólnego,,, jak wyjmiesz kluczyk to mruga Ci coś gdzieś na desce? 	  | mccn napisał/a: |  	  | Ale ja nie wiem czy mam immobiliser bo nie mam ani pilota ani centralnego zamka itp. | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mccn   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Courier
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 10 Maj 2012
 Posty: 7
 Skąd: P-Z
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Maj 2012,  21:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak wyciągnę kluczyk to mruga czerwona dioda na desce ... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Maj 2012,  22:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to masz immo bo kontrolka właśnie od niego działa (że jest aktywny) |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | przemo_rsr   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`99
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: Przemek
 Wiek: 35
 Dołączył: 12 Kwi 2010
 Posty: 916
 Skąd: Markuszowa(RSR)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Maj 2012,  23:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | możesz już mieć po prostu pompe na wymarciu   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mccn   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Courier
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 10 Maj 2012
 Posty: 7
 Skąd: P-Z
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Maj 2012,  07:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie wiem czy Ty czytasz  co jest napisane. 
 Auto pali jeździ ma siłe wszystko tylko coś w pompie na start za późno otwiera paliwo dopiero po kilku obrotach silnika puszcza paliwo i auto odpala bez problemu... jak tylko dostanie paliwo od razu pyk i chodzi...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Maj 2012,  23:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawa podstawowa jak dlugo czekasz z przekreceniem klucza z pozycji II na pozycje III... Bo immo czytane jest z pestki w kluczyku, przy zegarku musi zgasnac ci czerwona diora albo palic sie stale, bo jak mryga to znaczy ze jest nie rozbrojony i tu moze byc problem...
 Tak moj brat wywolywal bledy immo krecac od razu bez czekania...
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mccn   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Courier
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 10 Maj 2012
 Posty: 7
 Skąd: P-Z
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Cze 2012,  09:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przekręcam kluczyk czekam aż się świece podgrzeją w tym momencie zgaśnie dioda od immo i odpalam ... 
 
 Może problem jest po prostu w tym zaworku samym na pompie mechanicznie już się wyeksploatował ...
 
 Nie wiem już pomysłu nie mam ..
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Cze 2012,  14:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Moze byc ze elektrozawor jest uszkodzony to tez jest fakt, jest to proste i tanie w wymianach... warto tez sprawdzic miernikiem napiecie ktore idzie na niego czy po wlaczeniu zaplonu masz +12V a po cofnieciu 0V... |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |