[MK3] Odcięcie zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
Szkodnik
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 15:11 [MK3] Odcięcie zapłonu
|
|
|
Witam mam dość niecodzienne pytanie
przy ilu obr/min fieścina 1.1i ma odcięcie zapłonu ? bo wkręci się na 7000 i nie mam tego charakterystycznego dźwięku
Przepraszam jak nie ten dział |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 15:16
|
|
|
nie pamiętam przy ilu ale gdzieś około 6,5-7tys chyba |
|
|
|
|
Szkodnik
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 15:22
|
|
|
możliwe że odcięcie jest nieodczuwalne ? czy jednak powinienem usłyszeć ten dźwięk ? |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 15:47
|
|
|
liczysz na wykład z algebry?
nic nie słychać |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 16:28
|
|
|
odglos klawiatury szykującej się do ucieczki skutecznie zagłusza jakiekolwiek inne dzwieki
zastanawiam sie jaki sens ma krecenie tego silnika az tak wysoko |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Szkodnik
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 16:39
|
|
|
jeszcze jedna sprawa
gdy wcisnę już gaz to od 4000 obr strasznie kopci na biało jak depnę mocniej to dosłownie nic nie widać , a płyny nie ubywają .Sprawdziłem świece to są pokryte czarną sadzą. Dodam że głowica jest po kompletnej regeneracji u specjalistów. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 16:59
|
|
|
kopci bo jest zimno? |
|
|
|
|
Szkodnik
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 17:38
|
|
|
Mam dokładnie tak jak z 1 linku ale oczekiwałem tego z 2 linka
Stunt też rozważałem tę opcję
Jak tak pomagacie za co wam dziękuje to może powiecie czemu na 3 biegu trzymam gaz to w pewnym momencie szarpie autem tak jak bym pulsacyjnie wciskał gaz. ( jak by paliwa nie dostawał) obstawiam filtr paliwa ale nie wiem dokładnie. |
|
|
|
|
doniu
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dominik
Wiek: 31 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 80 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 17:47
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=DUlcxbwLYk8 O jak fajnie by było jakby 1.1i wchodziło na takie obroty i miało takie fajnie slyszalne odcięcie A co do piłowania , to nie radze , szkoda silnika, ten silnik kompletnie sie nie nadaje to przekraczania 6 czy nawet 5 tys obrotów. Jak wyprzedzam i dochodze do 4,5 do już mi sie żal robi i zmieniam bieg na wyżsszy.
Z tym 3cim biegiem mi się dzieje tak jak wyjade całkiem zimnym z garażu i go nie cisne tylko jade na bardzo niskich obortach, przykładowo na 1 tylko sie rusze, a trójke wbijam juz od 40 np. chociaż nie pamietam ale poprostu na bardzo niskich obrotach go trzymam to wtenczas potrafi tak zaszarpać. Myśle że to jest normalne w tym silniku.I to nie jest powód jak w każdym aucie że za wyski bieg, on ogólnie ładnie idzie na tym biegu przy tej prędkości ale jak dogrzany jest. |
_________________
[MK3] 1.1i GHIA by doniu |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 17:54
|
|
|
HCSy mają odcięcie przy 5250, chwilowo powinny się zakręcić max do 5750 - to na benzynie. na gazie widziałem zamykanie obrotka |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Szkodnik
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 17:56
|
|
|
doniu napisał/a: | Jak wyprzedzam i dochodze do 4,5 do już mi sie żal robi i zmieniam |
To nim da się wyprzedzać
ale pewnie zależy co
Na światłach stałem obok audi TT Start wygrałem ale 4 sekundy później miną mnie jak rakieta |
|
|
|
|
doniu
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dominik
Wiek: 31 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 80 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 17:56
|
|
|
na gazie to nie jest tak że nie ma odcięcia, tak jak np na tym filmiku co dałem??
Haha dzisiaj z tiguanem sie wyrównałem na światłech ale gościu mnie olał i dał sie wyprzedzić. No da sie wyprzedać, tylko nie wiem jakim cudem ale miałem dzisiaj problem wyprzedzić cienkusa który jechał na dodatek w 2 albo 3 osoby a ja sam. Jechaliśmy na dwupasmówce więc wyciągaliśmy obydwoje wszystko z auta. A silnik mam nie zajejchany... chyba hcs miał gorszy dzień poprostu... |
_________________
[MK3] 1.1i GHIA by doniu |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 18:02
|
|
|
doniu napisał/a: | na gazie to nie jest tak że nie ma odcięcia, tak jak np na tym filmiku co dałem?? |
na tym filmiku to wygląda, jakby odcięcie na lpg było poprostu przesunięte. Chyba, ze facet nie wciska gazu do końca.
przy 1 gen lpg bez problemu poza skale obrotka zdarzalo się wyjść bez odcinki |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 18:32
|
|
|
bidżej napisał/a: | HCSy mają odcięcie przy 5250, chwilowo powinny się zakręcić max do 5750 - to na benzynie. na gazie widziałem zamykanie obrotka | dziwne... mój szedł wyżej
pewnie zepsuty. dobrze że wymieniłem na zeteca |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 23:03
|
|
|
1,1 na gaźniku z mechanicznym aparatem zapłonowym odcięcie miały takie że po prostu silnik się równo kręcił na max obrotach i tyle,,, myślę że 1,1i będzie mieć podobnie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
doniu
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dominik
Wiek: 31 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 80 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 01:26
|
|
|
Według mnie przy tym HCSie to powinni odcięcie już przy np. palne z głupia 6 tys obrotów albo ciut mniej, bo dochodzenie do takich a co gorzej przekraczanie jest dążeniem do szybciutkiej śmierci silnika. |
_________________
[MK3] 1.1i GHIA by doniu |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 10:26
|
|
|
to przecież piszę, że fabrycznie masz przy 5250 - to są dane z instrukcji.
i tak btw, z tego co wiem, komp nie odcina zapłonu, tylko paliwo - dlatego nie ma charakterystycznego "tytytytytyty", tylko"buuuuu" |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 11:07
|
|
|
bidżej napisał/a: | to przecież piszę, że fabrycznie masz przy 5250 - to są dane z instrukcji.
i tak btw, z tego co wiem, komp nie odcina zapłonu, tylko paliwo - dlatego nie ma charakterystycznego "tytytytytyty", tylko"buuuuu" |
tak
temu na gazie można kręcić więcej
a w 1.1 na kopułce odcina palec z ogranicznikiem z tego co pamiętam |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 11:21
|
|
|
Stunt_Man napisał/a: | a w 1.1 na kopułce odcina palec z ogranicznikiem | Po prostu moment zapłonu jest już tak mocno przesunięty przez przyspieszacz i podciśnieniowy i odśrodkowy że silnik nie chce się wyżej kręcić,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|