| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:52
 | [MK6] 1,4 TDCi - stukot przy odpalaniu i gaszeniu silnika | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | RAFire   
 Model: Ford Fiesta Mk6`02
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 20 Sty 2012
 Posty: 8
 Skąd: Trzebinia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sty 2012,  22:29   [MK6] 1,4 TDCi - stukot przy odpalaniu i gaszeniu silnika |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 Od około 3 miesięcy w silniku mojego auta pojawiły się dziwne odgłosy przy gaszeniu i odpalaniu silnika, a mianowice głośny pojedynczy stukot (głośny klekot połączony z szarpnięciem silnika) Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną takiego objawu?
 
 Proszę o pomysły.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Stunt_Man   Niereformowalny
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Domi
 Dołączył: 13 Sie 2010
 Posty: 1933
 Skąd: \,,/
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sty 2012,  22:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie pamiętam czy tam jest dwumas... ale jeśli jest to sie zepsuł |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misiak   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Wiek: 35
 Dołączył: 28 Sie 2011
 Posty: 314
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sty 2012,  23:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | w rocznikach zdaje się do 2005 były koła zamachowe dwumasowe. Tak na prawdę rzecz zbędna totalnie, ale producent jak to producent- jakos z kasy musi człowieka ogolić. Może być, że koło dwumasowe. Nie czujesz szarpania całym autem na niskich obrotach?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | RAFire   
 Model: Ford Fiesta Mk6`02
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 20 Sty 2012
 Posty: 8
 Skąd: Trzebinia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sty 2012,  09:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Szarpanie nie występuję natomiast silnik jest coraz to głośniejszy i nadwozie wpada w lekkie wibracje na biegu jałowym. 
 Jaki jest koszt takiego koła dwumasowego i czy w takim przypadku warto wymienić od razu sprzęgło?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Stunt_Man   Niereformowalny
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Domi
 Dołączył: 13 Sie 2010
 Posty: 1933
 Skąd: \,,/
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sty 2012,  13:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | można zamontować zwykłe koło zamachowe + sprzęgło aby uniknąć problemów w przyszłości dodatkowo zwykły zamach jest tańszy
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.