Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
30 Mar 2014, 13:17
[MK3] Jak wymienić płyn z chłodnicy.
Autor Wiadomość
Matifcb 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 165
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Lis 2011, 21:35   [MK3] Jak wymienić płyn z chłodnicy.

mam wode - chce wlac plyn. Wiem ze jest jakis korek na dole chlodnicy. Co z wezami ?
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 13 Lis 2011, 21:44   

najlepiej to chyba odkręcić opaskę i ściągnąć wąż i ci wszystko ładnie spłynie.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 13 Lis 2011, 21:46   

Moja rada. Odkręć korek na dole chłodnicy, zleci woda. Węży nie ruszaj. Jak już woda zleci to porządnie dmuchnij do zbiornika wyrównawczego, wyleci jeszcze trochę. Teraz możesz spokojnie 5 litrów płynu wlać, po zakręceniu tego korka na dole w chłodnicy. Z tym dmuchaniem to nie fachowo, ale najprościej. Sam tak zrobiłem. :drink:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 13 Lis 2011, 21:46   

W układzie chłodzenia zawsze coś zostanie. Stań przodem do samochodu, dźwignij maske i popatrz na prawą stronę, konkretnie na chłodnicę na dole. Tam masz korek. Odkręcasz go, później odkręcasz korek ze zbiorniczka płynu do chłodnicy i to wszystko. Korek jest najniższym punktem w chłodnicy więc nie widze potrzeby ściągania węży.
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 14 Lis 2011, 08:39   

...a czy już nikt nie pamięta o śrubie/korku w bloku? Nad rozrusznikiem mniej więcej w połowie bloku, wyleci jeszcze ze szklanka wody.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lis 2011, 09:09   

Rebel, ta ilość w bloku to w zasadzie bez znaczenia,,, a jak ktoś używa koncentratu to w ogóle pomijalna,,, a śrubka jest ka pamiętam mosiężna i wiadomo co ten tego może się stać,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 14 Lis 2011, 10:14   

JoeMix napisał/a:
Rebel, ta ilość w bloku to w zasadzie bez znaczenia,,, a jak ktoś używa koncentratu to w ogóle pomijalna,,, a śrubka jest ka pamiętam mosiężna i wiadomo co ten tego może się stać,,,


W sumie racja... skoro ktoś nie może znaleźć korka na dole chłodnicy to niech się nie zabiera za odkręcanie tego dosyć delikatnego elementu. :-P
 
 
 
Matifcb 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 165
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14 Lis 2011, 22:49   

dzieki za rade :D
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Lis 2011, 13:20   

i odpowietrzyć potem najlepiej :)
_________________
 
 
 
Matifcb 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 165
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15 Lis 2011, 14:20   

w jaki sposob odpowietrzyc ?
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 15 Lis 2011, 14:57   

Sam się odpowietrzy. Po otwarciu termostatu zniknie reszta powietrza z układu. Do tego czasu kontrolować poziom płynu. Tyle.
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 16 Lis 2011, 19:48   

I nie ma co ruszać tej śruby w bloku bo z pewnością się urwie. :drink:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 18 Lis 2011, 11:32   

Ja odkręcałem ją u siebie bez problemu. Na ciepłym silniku, najzwyklejszą nasadką po popsikaniu środkiem penetrującym. Nic jej się nie stało, także Marcinowaty nie siej defetyzmu :hihihi:
 
 
 
cars24h 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 3
Skąd: Krosno
Wysłany: 28 Sie 2013, 14:12   Jak spuścić płyn z chuscić wodę z chłodnicy w FF MK3

Mówią, że na dole chłodnicy po prawej schylając sie opd strony maski jest korek do odkrecania...

Odkręca mi sie do połowy ale płyn nie leci? Czy ta śrubka (korek) ma jakiś otwór?
_________________
Bądż uroczy dla swych wrogów...
 
 
mick1973 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 176
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Sie 2013, 15:34   

cars24h napisał/a:
Czy ta śrubka (korek) ma jakiś otwór?
nie. Wykręca się ją całkowicie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.