| [MK3] Nie wkręca się na obroty - max 5000 obr/min | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Kusiu   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 35
 Dołączył: 28 Mar 2010
 Posty: 282
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Mar 2011,  21:25   [MK3] Nie wkręca się na obroty - max 5000 obr/min |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam dzisiaj cos stało się mojej fofi, mianowicie gdy jechalem na gazie  w net straciły sie obroty  , kreci max do 5 tys obrotów i dalej jest odciecie i szarpanie, tak samo jest co jakis czas przy ruszaniu nie umi sie wkrecic w obroty , myslicie ze moze to byc wina zlego gazu? Dzisiaj po otworzeniu maski zauwazylem ze filtr powietrza był spadniety (stożek) przykrecilem gospowrotem , i fiesta zaczela jakby lepiej jezdzic nawet pol h chodzila normalnie po czym znow to samo z tym ze filtr byl juz na swoim miejscu...moze ktos z was mial podobne objawy i wie o co kaman? z góry dzieki
 
 
 dodam ze na benzynie ujest wszystko cacy, i prosze mi tu nie wyjezdzac z tekstami ze bardzo dobrze bo teraz bedzie mozna jezdzic tylkko na benzynie , bo gaz to bleee i takie tam
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Mar 2011,  14:04, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dżolero   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Mateusz
 Wiek: 34
 Dołączył: 23 Sty 2010
 Posty: 216
 Skąd: Żary FzA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  00:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | wg mnie , zatankuj gazu do pełna na innej stacji to sie dowiesz czy to wina gazu czy czego innego. ja bym obstawiał kijowy gaz jesli nie to może juz filtry do wymiany? |  
				| _________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps  jest Probe II se 2.0 16v 136ps
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kusiu   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 35
 Dołączył: 28 Mar 2010
 Posty: 282
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  01:06 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dżolero napisał/a: |  	  | wg mnie , zatankuj gazu do pełna na innej stacji to sie dowiesz czy to wina gazu czy czego innego. ja bym obstawiał kijowy gaz jesli nie to może juz filtry do wymiany? | 
 
 Mam pełną butle, a myslę ze jezeli by to była wina filta to wczesniej by były jakies oznaki , a to sie od razu w net stało
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bojarek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Grześ
 Wiek: 78
 Dołączył: 13 Lip 2010
 Posty: 153
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  08:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kusiu: Twój silnik wymaga takiego kręcenia, czy po prostu lubisz, jak pod maską wyje? 	  | Kusiu napisał/a: |  	  | kreci max do 5 tys obrotów i dalej jest odciecie i szarpanie, | 
 |  
				| _________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  09:55 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bojarek napisał/a: |  	  | Twój silnik wymaga takiego kręcenia, czy po prostu lubisz, jak pod maską wyje?
 | 
 
 Co to za głupie pytanie?
 To tak samo jakbyś bojareku, wolał na 3 kołach jeździć bo po co na 4....
     
 
 Wyciągnij jeszcze raz filtr powietrza i poskładaj wszystko dokładnie.
 Tam pod patelnią filtra powinna być taka czarna uszczelka zwróć uwagę aby była dobrze dopasowana.
 A kiedy ostatnio wymieniałeś filtr gazu?
 Może być tez juz zapchany i gaz słabo leci.
 |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bojarek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Grześ
 Wiek: 78
 Dołączył: 13 Lip 2010
 Posty: 153
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  10:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | drzeniow: Pytanie nie głupsze, niż pierwsze zdanie w Twoim podpisie... Słowo "bojarek" odmienia się do "bojarku"...zatem popisy o technikum są z lekka nieuprawnione; cienki byłeś w polskim zwłaszcza. 	  | drzeniow napisał/a: |  	  | Co to za głupie pytanie? To tak samo jakbyś bojareku, wolał na 3 kołach jeździć bo po co na 4....
 | 
   Rozumiem, że Tobie też musi wyć pod maską i z wydechu?
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  10:23 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bojarek napisał/a: |  	  | Rozumiem, że Tobie też musi wyć pod maską i z wydechu?   | 
 
 ze strony bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów ważne jest, aby auto wkręcało się na cały zakres obrotów bezproblemowo. W momencie szybkiego przemieszczenia się o kilka metrów zamiast zmieniać bieg to przytrzymać go chwile na wyższych obrotach jest lepiej, a poza tym jak juz mówiłem skoro Ciebie bojareku, zadowala jazda niesprawnym pojazdem to żal.
 
 A  to Ci zaczyna podciśnienie w głowie.
 |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bojarek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Grześ
 Wiek: 78
 Dołączył: 13 Lip 2010
 Posty: 153
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  10:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | drzeniow: Kto Ci takich plew nakładł do głowy? Lubisz wycie - Twój słuch i silnik, tylko nie pisz za trochę, że Ci się rozsypał...Dlaczego mi wystarcza 3500obr/min do jazdy? 	  | drzeniow napisał/a: |  	  | ze strony bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów ważne jest, aby auto wkręcało się na cały zakres obrotów bezproblemowo. W momencie szybkiego przemieszczenia się o kilka metrów zamiast zmieniać bieg to przytrzymać go chwile na wyższych obrotach jest lepiej, a poza tym jak juz mówiłem skoro Ciebie bojareku, zadowala jazda niesprawnym pojazdem to żal. | 
 |  
				| _________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  10:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | bojarek, drzeniow,  zaraz dostaniecie czerwone wstązki... drzeniow  Kusiu ma 1.6 tam nie ma uszczelki
 co do gazu to bym sprwadził czy zwęzka w dolocie siedzi prawidłowo....
 |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kusiu   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 35
 Dołączył: 28 Mar 2010
 Posty: 282
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  11:09 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bojarek napisał/a: |  	  | Twój silnik wymaga takiego kręcenia, czy po prostu lubisz, jak pod maską wyje? | 
 
 skoro ledwo sie wkreca w obroty, to chcialem ja przelalicprawdaa  a wtedy dalem jej ful gazu ;] jakos musialem sprawdzic
 
 kuba87,
 pozniej wszystko posprawdzam dzieki ;p
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  11:27 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bojarek napisał/a: |  	  | Kto Ci takich plew nakładł do głowy? Lubisz wycie - Twój słuch i silnik, tylko nie pisz za trochę, że Ci się rozsypał...Dlaczego mi wystarcza 3500obr/min do jazdy? | 
 
 
 wiekszych głupot dawno nie slyszalem, gdyby nie mozna bylo krecic silnika do 5 lub wyzej to by nie bylo takiej mozliwosci, a do tego jest pelen zakres obrotów aby wykorzystac w pelni jego moc... nie kazdy oszczedza na paliwie
 |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bojarek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Grześ
 Wiek: 78
 Dołączył: 13 Lip 2010
 Posty: 153
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  13:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Daras84, Ale wytłumacz mi, po co - gdy nie ma potrzeby - kręcić obroty ma maksa? Normalna jazda, to nie próby sprawnościowe na zlotach...? 	  | Daras84 napisał/a: |  	  | wiekszych głupot dawno nie slyszalem, gdyby nie mozna bylo krecic silnika do 5 lub wyzej to by nie bylo takiej mozliwosci, a do tego jest pelen zakres obrotów aby wykorzystac w pelni jego moc... | 
 |  
				| _________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  13:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | XR-ka powinna się kręcić do jakichś 6500 obr/min. Jeśli jej możliwości kończą się na 5000, to znaczy że coś jest nie tak i należy to naprawić a nie przejść nad tym do porządku dziennego i jeżdzić max 3500 obr/min.
 I to ta niesprawność jest podmiotem wątku a nie styl jazdy poszczególnych użytkowników.
 Dlatego proszę się trzymać tematu.
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pele   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Michał
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 757
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2011,  23:29 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bojarek napisał/a: |  	  | Ale wytłumacz mi, po co - gdy nie ma potrzeby - kręcić obroty ma maksa? Normalna jazda, to nie próby sprawnościowe na zlotach...? | 
 
 Powiedział to użytkownik 1.3
   
 Kusiu, nie masz tam przypadkiem kopułki i rozdzielacza ??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kusiu   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 35
 Dołączył: 28 Mar 2010
 Posty: 282
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2011,  00:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pele,   nie mam pojecia , nie znam sie na tym dzisiaj zauwazylem ze na zimnym silniku jest ok , ale gdy sie zagrzeje to znowu klopot :-( a na benzynie jest git majonez |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pele   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Michał
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 757
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2011,  01:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dobra, znalazłem Twój temat, nie masz, nie było pytania. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2011,  09:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kusiu zmień swiece   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kusiu   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 35
 Dołączył: 28 Mar 2010
 Posty: 282
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2011,  12:56 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Daras84 napisał/a: |  	  | Kusiu zmień swiece   | 
 
 czy świece moga być winowajcą ?? na benzynie jezdzi normalnie
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2011,  12:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Znaczy się coś ze starowaniem gazem, uszczelkami od gazu. A przypadkiem stożek ci nie spada, bo masz strzały do kolektora? :>  Bo tak samom z siebie nie spada ofiltrowanie.
 |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kusiu   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 35
 Dołączył: 28 Mar 2010
 Posty: 282
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2011,  13:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | stożek spadł mi moze z 3 razy odkąd mam  fieste , czasamu takze zdarza się strzał z kolektora  gdy dostanie za duzo gazu dzisiaj juz obroty spadły do 4 tys :-( |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |