Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Swap z 1.1 na 1.8 - przerywanie i gaśnięcie
Autor Wiadomość
ejson 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 31
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 91
Skąd: rybnik
Wysłany: 25 Wrz 2012, 22:18   [MK3] Swap z 1.1 na 1.8 - przerywanie i gaśnięcie

siemka mam problem zrobilem swapa z 1.1 na rs1800 i gdy zapalam auto odpali ale rpzerywa szarpie nim i gasnie jak odepne przeplywke to chodzi normalnie ale po chwili znow to samo co moze byc przyczyna dodam ze zostala mi 1kosta na 2 piny taka jak na wtryski czujnik walka taka uniwersalna pomocy
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Wrz 2012, 07:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wisni@ 


Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Szymon
Wiek: 31
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 242
Skąd: Głogów
Wysłany: 25 Wrz 2012, 22:24   

Sonda Lambda podpięta ??
_________________
Czarna Zdzira By Wisni@
 
 
 
ejson 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 31
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 91
Skąd: rybnik
Wysłany: 25 Wrz 2012, 22:34   

tak tylko ta przeplywka mi sie nie podoba ze jak podpieta jest to go muli szarpie gasnie jak odepne i zapale idzie fajnie pare sekund i to samo
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Wrz 2012, 22:35   

Posprawdzaj dokładnie masy, niekoniecznie przepływka jest uszkodzona ale też nie wykluczone. Robiłeś adaptację ecu ?
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
ejson 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 31
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 91
Skąd: rybnik
Wysłany: 25 Wrz 2012, 22:39   

komp jesli oto chodzi jest z rs
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Wrz 2012, 23:43   

ejson, podciśnienie do regulatora paliwa podpięte?
 
 
ejson 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 31
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 91
Skąd: rybnik
Wysłany: 26 Wrz 2012, 22:32   

oczywiscie;d
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 27 Wrz 2012, 07:37   

to sprawdz czy ten regulator nie przepuszcza paliwa do dolotu. Podmien przeplywke. Pozatym jak ja odepniesz i zresetujesz kompa a potem zaadaptujesz bez przeplywki to powinien dobrze chodzic...moze minimalnie gorzej sie wkrecac ale napewno nie szarpac. Jak bedzie ok to przeplywka albo wiazka. Mam zdrowa wiazke z futury jak chchesz :) Sprawdz czy swiece nie zalane/pekniete. Jesli to nie zaden czujnik to pewnie zmecozna fordowskie kable

Ogolnie to rzut beretem masz np do Marka, podjedz a napewno w dobrej kasie ci to ogarnie
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
ejson 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 31
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 91
Skąd: rybnik
Wysłany: 27 Wrz 2012, 19:28   

tak swiece przemienilem przewody przemienilem wiedz dalej to samo sie dzieje wiedz to juz odpada ale przeplywke np jak wepne z 2.0 to chodzi chwile i zaraz to samo sie dzieje
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27 Wrz 2012, 19:45   

przepływka musi być pod konkretny silnik ( a może pod konkretny sterownik? ), bo 1.8 na drucie z 2.0 głupieje. Dlatego przekłada się same obudowy, a elektronike zostawia.
 
 
ejson 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 31
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 91
Skąd: rybnik
Wysłany: 27 Wrz 2012, 19:48   

czy na 1.8 czy na 2,0 i tak to samo mam;/
 
 
ejson 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 31
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 91
Skąd: rybnik
Wysłany: 27 Wrz 2012, 19:51   

nawet jak odepne to to samo go boli
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 27 Wrz 2012, 21:18   

jak odepniesz to sciag kleme zeby resetnac a potem bez niej zaadaptuj. sprawdz bledy na kompie. a jak ci rece opadna to do gliwic masz blisko :)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 2 Paź 2012, 20:47   

odepnij wtyczkę czujnika temperatury przy termostacie sprawdź czy jest lepiej
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
ejson 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 31
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 91
Skąd: rybnik
Wysłany: 3 Paź 2012, 16:07   

to samo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.