Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hcs, mk3, simmering

[MK3] Problem z simmeringami
Autor Wiadomość
Uchorro 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Wilcza
Wysłany: 11 Gru 2010, 14:03   [MK3] Problem z simmeringami

Witam chłopaki. jestem młodym kierowcą. i moje 1 autko to fiesta mk3 1.3 CLX 91 rok.
i nie dawno mam problem z simmeringiem. otóż to gdy jadę zaczyna mi pasek objeżdżać (chyba) i dziś sprawdziłem i mam tam pełno brudu i oleju i te koła pasowe też są mokre. i nie wiem co z tym zrobić czy da rade samemu wymienić ten simmering czy trzeba do mechanika jechać:(
Ostatnio zmieniony przez bidżej 11 Gru 2010, 21:18, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Gru 2010, 14:20   

Nie jest o super trudne , jedynie kanał może się przydać . odkręcasz koło pasowe silnika wyciągasz z silnika , wyrywasz stary simmering wkładasz nowy , smarujesz wargę simmerungu olejem wkładasz koło i ponownie skręcasz , potem paski i w drogę .
 
 
 
Uchorro 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Wilcza
Wysłany: 11 Gru 2010, 14:22   

to jest simmering z pokrywy rozrządu. a koszt takiego simmeringa jaki jest mniej wiecej?
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Gru 2010, 14:34   

23 corteco
9,70 ajust
23 elring
nr katalogowy elring 586.730
 
 
 
Uchorro 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Wilcza
Wysłany: 11 Gru 2010, 14:45   

heh ja troche ciemny jestem w tym wszystkim bo dopiero zaczynam zabawe z mechaniką;p

[ Dodano: Sob Gru 11, 2010 14:47 ]
i nie wiem za bardzo gdzie szukać tego albo coś

[ Dodano: Sob Gru 11, 2010 14:49 ]
a jakie on ma wymiary ten simmering bo szukałem na allegro to śą tylko wymiary simmeringów
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Gru 2010, 15:04   

36,5x52,48x8
średnica wew x średnica zewnętrzna x wysokość
 
 
 
Uchorro 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Wilcza
Wysłany: 11 Gru 2010, 15:33   

super to bede szukać takiego czegoś:) dobrze ze dam rade to wymienic bez mechanika, tylko ze nie mam kanału
dziekuje za pomoc!:)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Gru 2010, 16:56   

Proste :)
Spod maski zluzuj srube kola pasowego, popusc alternator zeby scianac sobie pasek klinowy, jak jest mokry to kup nowy, a kola (pasowe,alternatora i pompy wodnej) umyj.
Luzujesz sruby kola, podnosisz sobie strone pasazera do gory, zabezpiecz auto koziolkiem czy jakims klockiem drewnianym zeby w razie co nie spadl prosto na glebe, odkrecasz kolo sciagasz je, odkrecasz dalej srube kola pasowego, sciagasz kolo pasowe, dalej wkretak w dlon i wydlubujesz stary zimmering, obczyszczasz w kolo wszystko, nabijasz nowy zimmer.
Reszta w odwrotnej kolejnosci j/w.

Pozdro.
_________________

 
 
 
Uchorro 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Wilcza
Wysłany: 11 Gru 2010, 18:09   

dzieki wszystkim za pomoc:) napewno pomogliście:D ten pasek nie jest na tyle mokry co uwalony cały ze smaru lub oleju. damy rade dzieki za wszystko. p.s nie wiecei ile moze spalać taka fiescinka? bo dzis mi braklo paliwa jak mialem zatankowane 5.27 litra i po 50 km brakło;/
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Gru 2010, 18:30   

Robota prosta jak budowa cepa, jedyny problem może być z odkręceniem tej śruby od koła pasowego.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 11 Gru 2010, 18:40   

bez klucza pneumatycznego i dobrej nasadki nie podchodzić
 
 
TomQ 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 245
Skąd: RZ
Wysłany: 11 Gru 2010, 18:40   

Uchorro napisał/a:
ten pasek nie jest na tyle mokry co uwalony cały ze smaru lub oleju.
Dlatego trzeba go wymienić na nowy. Nie da się go już niestety dobrze umyć.

Cytat:
mialem zatankowane 5.27 litra i po 50 km brakło;/

Nie jeździ się na takich końcówkach.
Raz, że wszystkie syfy z dna zbiornika wsysasz, dwa, że pompa chodzi w powietrzu
i szlak ją trafi bardzo szybko.
_________________
Pozdrawiam,
TomQ
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 11 Gru 2010, 18:45   

Cytat:
Raz, że wszystkie syfy z dna zbiornika wsysasz

jedna z większych bzdur jakie słyszałem
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Gru 2010, 18:52   

Stunt_Man napisał/a:
bez klucza pneumatycznego i dobrej nasadki nie podchodzić
Kluczem pneumatycznym tam nie dojdziesz! (chyba że silnik wyjmiesz), owszem nasadka musi być dobra, ale to nie wtym rzecz - trzeba zablokować jakoś wał, a to juz takie proste nie jest - ja blokowałem po odkręceniu rozrusznika (znalazłem jakiś płaskownik który tam wcisnąłem i się zaklinował między zębami na kole a obudową i poszło). Co do klucza, to idealnie pasuje klucz do kół od malucha (19mm). Grzechotki szkoda.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 11 Gru 2010, 18:54   

Cytat:
Kluczem pneumatycznym tam nie dojdziesz!

Ty sie tak nie unoś bo chyba sie za mało starałeś
ja jakoś odkręciłem koło pasowe zarówno w hcs jak i w zetecu - oba były zamontowane w samochodzie
 
 
TomQ 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 245
Skąd: RZ
Wysłany: 11 Gru 2010, 21:18   

Stunt_Man napisał/a:
jedna z większych bzdur jakie słyszałem

:bezradny: ... a ja myślałem, że to napisałem :hahaha:
_________________
Pozdrawiam,
TomQ
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 11 Gru 2010, 21:32   

TomQ napisał/a:
Stunt_Man napisał/a:
jedna z większych bzdur jakie słyszałem

:bezradny: ... a ja myślałem, że to napisałem :hahaha:

to że to napisałeś nie znaczy że wcześniej tego głupstwa nie słyszałem
nie bądź taki do przodu
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Gru 2010, 22:19   

Stunt_Man, a Ty co taki bojowo nastawiony?! Odbija Ci? Opanuj się trochę, bo siejesz zamęt.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Gru 2010, 00:02   

TomQ napisał/a:
Raz, że wszystkie syfy z dna zbiornika wsysasz, dwa, że pompa chodzi w powietrzu
i szlak ją trafi bardzo szybko.

Nie tyle ze syfy ida do ukladu co siateczka przy pompce dostaje brud i osad co za tym idzie moze sie zapychac.... ale za to pompa nie chodzi w powietrzu tylko zaciaga powietrze co za tym idzie nie ma studzenia paliwem i przez to sie zaciera. Tak to powinno wyladac. :)
Odkrecenie sruby kola pasowego to nic trudnego wbijasz R sadzasz kumpla do srodka pompuje hebel i go trzyma a drugi odkreca kolo pasowe.
Kluczem pneumatycznym mozna dojsc jesli opusci sie silnik z poduszki.... innej opcji nie ma. to co ja opisalem jest mozliwe nawet dobra nasadka i pokretlem...
Stunt_Man, swoje frustracje oraz problemy rozladuj w domu na znajomych a nie na forum... o tyle prosze <8>
Do autora tematu, kolega dobrze ci pisze ze nie jezdzi sie tak bo koszta beda wieksze w przypadku uszkodzenia pompy paliwa.
_________________

 
 
 
Uchorro 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Wilcza
Wysłany: 12 Gru 2010, 12:29   

ho no ja wiem ze moge to uszkodzic i postaram sie nie jezdzic juz na takich resztkach:P
a taka druga sprawa to jak podkrecic hamulec reczny? bo mam go strasznie slaby, a nie wiem gdzie te sroby do podkrecania są

[ Dodano: Pią Gru 17, 2010 19:31 ]
witam ponownie :/ mam duży problem, iż dzisiejszego pieknego dnia dojeżdżamdo domu i słyszałem jak coś strzeliło i hamulce przestaly dzialas, okazalo sie ze jakis przewód mi strzelił tylko w tym problem ze niby to tylni lewy poszedl prubuje odkrecic go ale lipa troche rdzy sie dostalo i jak prubuje odkrecic ten przewód to mi sie wygina ten uchwyt caly a przy nadkoru blacha wgina w srodek;/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.